60Samet09
Üye
hafızanın %70 i müzik) boyle bir sorunla karşılaşmadım. Ama ben ekranı çatlatsaydım yeni bir telefon alırdım
Garantiye verdiğinde eğer adama " 2 saat müzik dinledim ekranı çatladı " dersen adamın kabul edeceğini sanmıyorum
başka bir bahane bul 
enteresanNe diyeyim telefon sabitti bir baktım öyle
üzerine falan basmadın demi ??ben de onu diyorum çok haklisinilk 2 ay sorun yoksa senden kaynaklanıyordur farkında değilsindir fazla baskı uygulamışsındır

arkadaşlar resımde attım garantı nasıl okur yardımcı olun plase
olabilir belki bilemem ama senin yerinde olsam ace 2 yi tamir ettirmek yerine yeni telefon alırım hazır şansın varken optimus g gibi sağlam telefon al bizim gibi telefonla fazla uğraşmaya niyetin yoksa optimus g tam sana gore butçen varsa tabiineyse tamam vericem de bir şeyi merak ettım bu telefonu 1 ay kullandım hıc bırsey yoktu 2 saat menginenin ustunde durdu oralarda mıklatıs felanda vardı ondan olmaz değilmi

100 tl ekrana çok demişsin vay be :d
aman allah korusun bizim telefonlarda böyle bi ekran sorunu olsa ,ekran fiyatı 600 tl![]()





neyi ?İlk defa duyuyorum

