Bende Kendisinden Duydum Artık Aynı Kişimi Bİlmem Ama Fatura Bedeline Göre Hareket Ediyorlar. Arkadaşımın 700 TL ye Aldığı 820ye 640 Verdiler.Benim 1520 Vardı Kırmızı 1.400e Aldım Ona 640XL 830 Önerdiler Tüketici Haklarına Gittim kabul Etmedim.Ama Ücret İadesi Vermezler Onu Unutun.
Arkadaşımdada Var 1 2 Ay Oldu Alalı Kendisi Memnun Ama Ben Bataryasından Memnun Değilim Onun Haricinde Tasarım Vs Güzel Cihaz
640XL Yada 830 Önerirler Merak Etme Cihaz Değişimi Çıktıktan Sonramıydı Servise Verdikden Sonramıydı Neydi O Süreden İtibaren 1 Ayı Geçerse Microsoftu Ara Değişim Cihazi Bekliyorum Halen Çıkmadı De O Sana Cihaz Önerir Ama Pazartesi Günleri Araman Gerekiyor Stok Yenileniyor Çünkü