Tavsiye 400 Tlye Sıfır Lumia 820

Sponsorlu Bağlantılar

yasirtaha

yasirtaha

Üye
Benimde kalbimden 830 geçiyor
 


DarkredBlue61

DarkredBlue61

Üye
    Konu Sahibi
2200 lira faturası olan bir çok Lumia 1520 kullanıcısına Lumia 950 XL verildiğini biliyorum. Lumia 925'i olan arkadaşa gelirsek büyük ihtimalle Lumia 640 XL verirler ya da fatura bedeli iadesi yapılır.
Bende Kendisinden Duydum Artık Aynı Kişimi Bİlmem Ama Fatura Bedeline Göre Hareket Ediyorlar. Arkadaşımın 700 TL ye Aldığı 820ye 640 Verdiler.Benim 1520 Vardı Kırmızı 1.400e Aldım Ona 640XL 830 Önerdiler Tüketici Haklarına Gittim kabul Etmedim.Ama Ücret İadesi Vermezler Onu Unutun.
Ben lumia 925 aldiktan sonra lumia 830 cikmisti o zaman cok pahaliydi ama icim gitmisti keske alabilsem demistim sonra 925 i servise gönderdim degisimden 830 cikti cok sevindim ve mükemmel bir telefon hem dizayn hemde performans olarak Allah kalbime göre verdi umarim hekes istedigi telefona sahip olur Nokia telefonlar malzeme ve kalite olarak harika. Microsoftun cikardigi telefonlarin performansini bilemem ama malzeme kalitesi biraz vasat
Arkadaşımdada Var 1 2 Ay Oldu Alalı Kendisi Memnun Ama Ben Bataryasından Memnun Değilim Onun Haricinde Tasarım Vs Güzel Cihaz
Benimde kalbimden 830 geçiyor
640XL Yada 830 Önerirler Merak Etme Cihaz Değişimi Çıktıktan Sonramıydı Servise Verdikden Sonramıydı Neydi O Süreden İtibaren 1 Ayı Geçerse Microsoftu Ara Değişim Cihazi Bekliyorum Halen Çıkmadı De O Sana Cihaz Önerir Ama Pazartesi Günleri Araman Gerekiyor Stok Yenileniyor Çünkü
 
yasirtaha

yasirtaha

Üye
Bende Kendisinden Duydum Artık Aynı Kişimi Bİlmem Ama Fatura Bedeline Göre Hareket Ediyorlar. Arkadaşımın 700 TL ye Aldığı 820ye 640 Verdiler.Benim 1520 Vardı Kırmızı 1.400e Aldım Ona 640XL 830 Önerdiler Tüketici Haklarına Gittim kabul Etmedim.Ama Ücret İadesi Vermezler Onu Unutun.

Arkadaşımdada Var 1 2 Ay Oldu Alalı Kendisi Memnun Ama Ben Bataryasından Memnun Değilim Onun Haricinde Tasarım Vs Güzel Cihaz

640XL Yada 830 Önerirler Merak Etme Cihaz Değişimi Çıktıktan Sonramıydı Servise Verdikden Sonramıydı Neydi O Süreden İtibaren 1 Ayı Geçerse Microsoftu Ara Değişim Cihazi Bekliyorum Halen Çıkmadı De O Sana Cihaz Önerir Ama Pazartesi Günleri Araman Gerekiyor Stok Yenileniyor Çünkü
tamam teşekkür ederim hele bi sonuç çıksında bakalım
 
  • Beğen
Tepkiler: DarkredBlue61


Üst Alt