Tavsiye 400 Tlye Sıfır Lumia 820

Sponsorlu Bağlantılar

maydinmaydin

maydinmaydin

Üye
Geçen bir arkadaşım ikinci hattına ucuz yollu bir Lumia almak istediğini söyledi. Normalde Android kullanıyor. Neden Lumia alıcan dedim. Elimdeki paraya Lumia'dan daha iyisini alamam dedi. İkinci el 820 bulduk. 230 liraya aldık. Bir iki haftaya alıştı telefona. Bir baktım ekrana sadece telefon mesaj swarm whatsap gibi üç dört kare koymuş küçük boyda. Onları da bir kenara alt alta dizmiş. Ben böyle seviyorum ekran boş olacak diyo :)
 
  • Beğen
Tepkiler: suyunsesi, DarkredBlue61, bozkirdangelen ve 2 diğerleri


DarkredBlue61

DarkredBlue61

Üye
    Konu Sahibi
Geçen bir arkadaşım ikinci hattına ucuz yollu bir Lumia almak istediğini söyledi. Normalde Android kullanıyor. Neden Lumia alıcan dedim. Elimdeki paraya Lumia'dan daha iyisini alamam dedi. İkinci el 820 bulduk. 230 liraya aldık. Bir iki haftaya alıştı telefona. Bir baktım ekrana sadece telefon mesaj swarm whatsap gibi üç dört kare koymuş küçük boyda. Onları da bir kenara alt alta dizmiş. Ben böyle seviyorum ekran boş olacak diyo :)
Zevkler Tartışılmaz :D
 
  • Beğen
Tepkiler: maydinmaydin
Murat Alper

Murat Alper

Moderator
hayırlı olsun güle güle eskit en kısa zamanda bir drop test videosu bekliyorum senden :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: DarkredBlue61
Silisyaa

Silisyaa

Üye
Çok sevinme :) Yarın cihazın bozulunca muhakkak değişim kararı çıkacak. O fatura tutarı ile microsoft 6300 öneriyor :) O zaman vah keşke 100 lira fazla verseydim dersin :)
 
  • Beğen
Tepkiler: DarkredBlue61
DarkredBlue61

DarkredBlue61

Üye
    Konu Sahibi
Çok sevinme :) Yarın cihazın bozulunca muhakkak değişim kararı çıkacak. O fatura tutarı ile microsoft 6300 öneriyor :) O zaman vah keşke 100 lira fazla verseydim dersin :)
Olmadı Gider Tüketiciye Başvururum :D Sıkıntı Yok :D
 
yasirtaha

yasirtaha

Üye
bende bugün 925 i garantiye gönderdim batarya şişti şarj tutmuyordu bende ısınma ve kapanma var yazıp gönderdim 15 güne haber çıkar dedi firma fatura 900 ₺ ne sonuç çıkar meraktayım
 
kralberk13

kralberk13

Üye
hayırlı olsun kardeşim iyi günlerde kullan
 
  • Beğen
Tepkiler: DarkredBlue61
oktayceylan26

oktayceylan26

Üye
bende bugün 925 i garantiye gönderdim batarya şişti şarj tutmuyordu bende ısınma ve kapanma var yazıp gönderdim 15 güne haber çıkar dedi firma fatura 900 ₺ ne sonuç çıkar meraktayım
Ben sana söyleyeyim Lumia 830 veya Lumia 640 LTE verirler. Umarım benim gibi 46 gün beklemezsin
 
DarkredBlue61

DarkredBlue61

Üye
    Konu Sahibi
bende bugün 925 i garantiye gönderdim batarya şişti şarj tutmuyordu bende ısınma ve kapanma var yazıp gönderdim 15 güne haber çıkar dedi firma fatura 900 ₺ ne sonuç çıkar meraktayım
640XL 830 İkisinden Birisi
 
yasirtaha

yasirtaha

Üye
ikiside 925 ten iyi olur benim için ne gelirse gelsin
Ben sana söyleyeyim Lumia 830 veya Lumia 640 LTE verirler. Umarım benim gibi 46 gün beklemezsin
inşallah dediğin gibi beklemem çünkü çok işimi telefonla hallediyordum şimdi 5230 kullanıyorum iş arkadaşlarımın telefonlarını kullanmak zorunda kalıyorum.
Evde sıkıntı olmuyor pc var eşimin telefonu var.Ama iş yerinde sıkıntılı
 
oktayceylan26

oktayceylan26

Üye
ikiside 925 ten iyi olur benim için ne gelirse gelsin

inşallah dediğin gibi beklemem çünkü çok işimi telefonla hallediyordum şimdi 5230 kullanıyorum iş arkadaşlarımın telefonlarını kullanmak zorunda kalıyorum.
Evde sıkıntı olmuyor pc var eşimin telefonu var.Ama iş yerinde sıkıntılı
İnşallah
 
DarkredBlue61

DarkredBlue61

Üye
    Konu Sahibi
ikiside 925 ten iyi olur benim için ne gelirse gelsin

inşallah dediğin gibi beklemem çünkü çok işimi telefonla hallediyordum şimdi 5230 kullanıyorum iş arkadaşlarımın telefonlarını kullanmak zorunda kalıyorum.
Evde sıkıntı olmuyor pc var eşimin telefonu var.Ama iş yerinde sıkıntılı
830da Güncel Cihaz Stoklarda Olabiliyor Gelme İhtimali Var.
 
DarkredBlue61

DarkredBlue61

Üye
    Konu Sahibi
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
Senin Adınada Bende Amin Derim Bu Duana Ama Sanmıyorum 1 Kuruş Fazla Vermezler Sana Az Verirler Hakkını Yerler Ama Fazla İmkanı Yok Vermezler :)
2200 lira faturası olan bir çok Lumia 1520 kullanıcısına Lumia 950 XL verildiğini biliyorum. Lumia 925'i olan arkadaşa gelirsek büyük ihtimalle Lumia 640 XL verirler ya da fatura bedeli iadesi yapılır.
 
  • Beğen
Tepkiler: DarkredBlue61
furyzer0

furyzer0

Üye
2200 lira faturası olan bir çok Lumia 1520 kullanıcısına Lumia 950 XL verildiğini biliyorum. Lumia 925'i olan arkadaşa gelirsek büyük ihtimalle Lumia 640 XL verirler ya da fatura bedeli iadesi yapılır.
Aynen cihazdan çok faturaya bağlı bu cihaz değişim işi

Sent from mTalk using lumia950
 
  • Beğen
Tepkiler: DarkredBlue61
oktayceylan26

oktayceylan26

Üye
Ben lumia 925 aldiktan sonra lumia 830 cikmisti o zaman cok pahaliydi ama icim gitmisti keske alabilsem demistim sonra 925 i servise gönderdim degisimden 830 cikti cok sevindim ve mükemmel bir telefon hem dizayn hemde performans olarak Allah kalbime göre verdi umarim hekes istedigi telefona sahip olur Nokia telefonlar malzeme ve kalite olarak harika. Microsoftun cikardigi telefonlarin performansini bilemem ama malzeme kalitesi biraz vasat
 
furyzer0

furyzer0

Üye
Ben lumia 925 aldiktan sonra lumia 830 cikmisti o zaman cok pahaliydi ama icim gitmisti keske alabilsem demistim sonra 925 i servise gönderdim degisimden 830 cikti cok sevindim ve mükemmel bir telefon hem dizayn hemde performans olarak Allah kalbime göre verdi umarim hekes istedigi telefona sahip olur Nokia telefonlar malzeme ve kalite olarak harika. Microsoftun cikardigi telefonlarin performansini bilemem ama malzeme kalitesi biraz vasat
Bende 950 var zaman zaman kardeşimin 830 una bakıp kalıyorum :D o telefon baya güzel ama şu an tasarım olarak favorim alcatel idol pro 4

Sent from mTalk using lumia950
 


Üst Alt