Sıfır Diye Teşhir Ürünü Gönderen Vatan Bilgisayar!


DarkredBlue61

DarkredBlue61

Üye
    Konu Sahibi
Ürünü Vatan Bilgisayardan Aldığımı Belirterek Ek Olarak Başıma Gelenleri Uzun Uzun Belirtmek İstiyorum.Bunlar Kasanın Videoları Açılım vssi (İyikide Çekmişim.) Siz Siz Olun İnternet Üzerinden Aldığınız Ürünleri Video Çekerek Açın Muhakkak.Kargo Kağıdından Çıkartmadan Önce Muhakkak Video Çekerek Açın Kontrolünü Gerçekleştirin ve Kaydı Sonlandırın.

14.03.2017 Tarihinde İnternet Üzerinden Satın Aldım .Bana Gönderilen Bu Kasa (Videodaki) Teşhir Ürünüymüş.Dikkat Ederseniz Kablo Kanallarının İnişindeki Bir Tane Şıkıştırma Aparatı Kırık Geldi.Birde Üst Portları Toz Vsden Korumak İçin Plastik Aparatlar Olması Gerekirken Yoktu.Kutuda Açık Gelmişti.Bunu Vatan Bilgisayara İlettim Bana Tutanak İle Bize Geri Gönderin Değiştirelim Dediler.Ben Ürünün Sıfır Olarak Tarifima Gönderildiğini vede Fabrikasyon Birşey Olduğunu Sanıyorum Tabi O Siralar.Bende Kasadaki Sorunları Bir Kağıda Yazdım.Fatura İle Beraber Bilgisayar Kutusunun İçine Koydu (Poşet Dosyaya Koydum İkisinide Kasanın Direk Üstüne Bantladım Dış Etkenlerden Zarar Vs Görmesin Diye).Vatan Bilgisayara Gönderdim. 2 3 Gün Sonra Vatan Bilgisayara Gitti.İnternetten Kargoyu Takip Ettiğimde Kargo Açıklamasında Yazan Şey İçinde Faturasının Olmadığı ve Tarafima Geri Gönderileceğiydi.Bende Vatan Bilgisayarı 2 Kez Arayıp Fatura Kasanın İçinde Geri Göndermeyin Açın Bakın Görürsünüz Dedim Fakat Bir Türlü İkna Edemedim.Bana Arkadaşlar Bakti İçinde Fatura Yokmuş Dendi.Neyse Tamam Dedim Belki Ellerimle Koyduğum Şey Uçmuştur Olabilir Diye Düşündümv.İyi Güzel Kasa Yaklaşık 1 Hafta Sonra Elime Ulaştı.Daha Kutuyu Açıp Faturaya Bakamayan Firma 1 1.5 Hafta Sonra Tarafıma Gönderdi Aynı Kasayı.Kasa Adresime Ulaştı.Ups Kargo Çalışanı İle Kargonun Kutusunu Açtık Fatura Aynen Koyduğum Gibi İçinde Duruyordu.Bu Sefer Vatan Bilgisayarda Sanırım Kör Arkadaşlar Çalışıyor.Görmekte Zorlanmasınlar Diye Faturayı Kutunun Dışına Yapıştırdım Geri Gönderdim.Bu Sefer Kargoyu Kabul Etmeyip Olduğu Gibi Geri Gönderdik.UPS Çalışanı Bana Bu Kargonun 138 TL CIvarında Bir Ödemesi Olduğunu Eğer Bu Seferde Kargo Geri Çevrilirse Parayı Kimin Ödeyeceğini Sordu.Bende Benim Sorunum Değil Dedim.Vatan Bilgisayarı 2 Kez Arayıp Söyledim İçine Baksalar Faturayı Göreceklerdi Diye Oda Tamam Dedi Geri Gitti Kargo.Tabi Sonunda Kargoyu Teslim Aldılar Ücretide Ödediler Haliyle.10 Tllik Kar Yapacaklarına 138 TL Zarar Yaptılar Onların Sorunu Tabi.Neyse Aradan Tam 1 Ay Geçti ve Kasayı Sözde Sıfırı İle Değiştirdiler.Değiştirdiler Derken Sadece Kasayı Değiştirmişler O Konuda Haklarını Yememek Gerek Teşhir Ürünü Göndermemişler Bu Kez.Bilgisayar Kasasının Kutusu Eski Kutu İçindeki İse Sıfır Açılmamış Kasa Çok Tuhaf Bişey.Yani Ben Sıfırı İle Değiştirilsin Dedim Kendileri Kutu Hariç Anlamışlar Sanırım.Bilgisayar Kasasının Kutusu Aynı Fakat İçindeki Kasa Sıfır Nasıl Olmuşsa Artık.Kasayı Tam 1 Ay Sonra Açtım Montaji Bitti Oturdum Koltuğuma Bastım Tuşa Bu Seferde Front Fan Kontrolcüsü Çalışmadı.Bana 1 Ay Sonra Gönderilen Kasa Teşhir Ürünü Değildi Fakat Arızali Üründü.Şimdi Teşhir Teşhir Diyorsun Nasıl Anladın Derseniz ,Çünkü Üst Portlarda Filan Plastik Kauçuklar Var Sıfırında.Eskisi Teşhir Ürünü Olduğu İçin Onda Yoktu vede Aklıma Öyle Bişey Gelmezdide + Kablo Kanalındakı Kırık Parçadanda Kendini Belli Etti Üstüne Açık Gelen Kasanın Kutusuda Ayrı Bir Dert. 2.Kasa Elime Ulaşınca Teşhir Ürünü Gönderdiklerini Anladım.Sıfır Kasa Elime Geçince Arızalı Çıktı Dedim Bu Sefer Vatan Bilgisayarı Aradım Bana Servise Vermem Gerektiğini Söylediler.Bende Daha Kasayı 3 4 Gün Bile Kullanmadım Ben Bunun İadesini İstiyorum Yeter Dedim.Onlarda Bana Değişim Hakkımı Doldurduğumu Servise Gönderip Servisinin Bu Kararı Vermesi Gerektiğini Söylediler.Bakalım Bende 20.4.2017 Cıvarlarında Kasayı Servise Verip İade İstedim.Yine Ne Rezillikler Açacaklar Başıma Allah Bilir.Öncelikle Bunlara Dikkat Etmenizi Öneririm.Vatan Bilgisayar Gibi Bİr Firmanın Bu Tarz Birşeyi Yapması Hiç Aklıma Gelmezdi.Kasayı Servise Verirken Çalışanlarla Görüştüm Bana Gayri Resmi Olarak Abi İnternet Üzerinde Verilen Şiparişlerde Şiparişin Teşhir Mi Sıfır Mı Olduğu Görünmez Dediler.Nasıl Yani Dedim Ben Şipariş Verirken Sepete Ekle Diyordu Ama Dedim.(İnternet Sitesinde Mağazalarda Diyorsa O Ürün Teşhir Ürünüdür Aklınızda Olsun.) Evet Olabilir Fakat Dedi Siz Bu Kasayı Şipariş Verdiğinizde Stok Durumuna Bakılmıştır En Yakın Nerede Varsa Bu Kasa Onu Toplayıp Göndermişdirler Dendi Bana.Yani Anlayacağınız O Ki Ankaranın Yakınında Sıfırı Bitmiş Bana Diğer İllerden Sözde Anlamayarak Teşhir Ürünü Kutulanıp Gönderilmiş.Yıl Olmuş 2017 Şipariş Numarası İle Bu Şiparişin Ne Olduğunu Öğrenemiyorlar Mi? Onuda Geçtim Teşhir Ürününü Nasıl Şipariş Verme Mi Bekliyorlar? Akıl Var Mantık Var Teşir Ürünlerinde Mağazalarda Yazar İnternet Üzerinde Alın Size Örnek:
Bu Ürün Linki:

GIGABYTE IF-333 700W 80PLUS Kasayı Beğendim Özellikle İçindeki Modüler Güç Kaynağınıda Beğendim Satın Alacağım Zaman Bana Söylenen Şey Şu Oldu:
Bu Ürün Teşhir Ürünü Sıfır Kalmadı.Ayrıca İçindeki Güç Kaynağı Arızalı Çalışmıyor Dedi.Nasıl Arızalı Dedim Madem Arızalı Neden Satıyorsunuz Peki Dedim? Onlar İse Ürün (Güç Kaynağı Açılmıyor) Servisine Söyledik İade Alacaklar Bekliyoruz O Sırada Satılırsa Diye Duruyor Dendi Bana.Aklım Bulandı Tabi.Geçen Sene Arkadaşıma Laptop Alacaktım.Bir Tane Bulduk Teşhir Ürünüydü vede Zamanımız Yoktu Vatan Bİlgisayarı Aradık Şu Ürünü Alacağız Dedik Hangi Mağazada Var Diye Sorduk.Bize Söğütözünde Var Oradan Alabilirsiniz Dediler.Bastık Gittik Oraya Tam Laptopu Alacağız O Ürün Satılık Değil Denildi Bize.Nasıl Yani Dedim İnternet Üzerinde Satılık Olduğu ve Burada Olduğu Yazıyor Dedim Ayrıca Arayıp Sordumda.Çalışan Cihazin Bazı Tuşlarının Eksik Olduğunu Söyledi.Olsun Dedik Yinede Satın Almak İstiyoruz Fİlan Adam Yok Bu Ürünü Satamam Dedi İmkansız Bişey İadeye Gidecek Dedi Bizde Haliyle Alamadık.Şimdi Demem O Ki Madem Arızalı Ürünler Satılmıyor Yukarıdaki Kasa Neden Hala Satılık? Ya Sistemde Bir Anormallik Var Yada Gerçekten Ortada Bişeyler Dönüyor.Son Olarak Vatan Bilgisayarın Daha Önceden Teşhir Ürünü Sattığını Duymuştum Ama Karalamadır Deyip Geçmiştim.Başıma Gelince Gerçek Olduğunu Anladım Kesinlikle Alacağınız Cihazları Çok İyi Kontrol Etmenizi Öneririm... Selametle.
 
  • Beğen
Tepkiler: gonyalı, Esendağlı, ByEmre221 ve 2 diğerleri
TheNightMare.

TheNightMare.

Moderator
Bu Metni Birde Adresine'de yazmanızı öneririm. İnsanlar Genelikle Oraya çok bakıyorlar. Hem Firma'da Bunu Görüp Belki Ders alır.
Ayrıca Geçmiş Olsun. VatanComputer'a da Yazıklar olsun diyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: ByEmre221 ve DarkredBlue61
kralberk13

kralberk13

Üye
ellerine sağlık emek verip yazmışsın çok güzel bilgilendirme olmuş siyah kasayı dikkat çekmek için koyuyolar öyle sanırsam madem iade olayı var neden hâlâ kasa sitede duruyor o kadar çalışanı müdürü bilmem nesi var hadi 1 gün kaldırmaz 2.günü kaldırırlar örnek tabiki ben olsam hangi ürünse siteden derhal kaldırırım ayrıca diğer konuya gelirsek ben internet üzerinden hiç elektronik ürün almadım gidip mağazaya teker teker alacaksın ağa keşke kullanıcı mahkeme heyetine başvursaydın
Bu Metni Birde Adresine'de yazmanızı öneririm. İnsanlar Genelikle Oraya çok bakıyorlar. Hem Firma'da Bunu Görüp Belki Ders alır.
Ayrıca Geçmiş Olsun. VatanComputer'a da Yazıklar olsun diyorum.
aynen bu adrese uzman bilişim'in salaklığını felanda yazmıştım
 
  • Beğen
Tepkiler: TheNightMare. ve DarkredBlue61
DarkredBlue61

DarkredBlue61

Üye
    Konu Sahibi
Bu Metni Birde Adresine'de yazmanızı öneririm. İnsanlar Genelikle Oraya çok bakıyorlar. Hem Firma'da Bunu Görüp Belki Ders alır.
Ayrıca Geçmiş Olsun. VatanComputer'a da Yazıklar olsun diyorum.
Adıma Açabilirsiniz.Üyeliğim Yoktu Orada Galiba.Olmazsa Bende Açabilirim.
ellerine sağlık emek verip yazmışsın çok güzel bilgilendirme olmuş siyah kasayı dikkat çekmek için koyuyolar öyle sanırsam madem iade olayı var neden hâlâ kasa sitede duruyor o kadar çalışanı müdürü bilmem nesi var hadi 1 gün kaldırmaz 2.günü kaldırırlar örnek tabiki ben olsam hangi ürünse siteden derhal kaldırırım ayrıca diğer konuya gelirsek ben internet üzerinden hiç elektronik ürün almadım gidip mağazaya teker teker alacaksın ağa keşke kullanıcı mahkeme heyetine başvursaydın

aynen bu adrese uzman bilişim'in salaklığını felanda yazmıştım
Bende Mağazadan Almak İstedim.Çok İstedim Aslında :) Söğütözüne Gİttim Orada PSU Suz Olanı Vardı.Başka NErede Var Dedim Peki Sincana Git Dedi ORada Var İyi Dedim Gittim Sincan Şubeye Oradada Açığı Kalmış Yani PSUlu ve Teşhir Olanı Oradada Olmayınca Mecburen İnternetten Şipariş Verdim :)
 
  • Beğen
Tepkiler: TheNightMare.
mcnpl4

mcnpl4

Üye
İnternetten hiç yeltenmedim ama vatanda satılık teşhir ürünü denk gelmişti. Normale göre 400tl indirimdeydi ama yeni nesil bilgisayarlar satıştaydı o dönem. Yani cihaz biraz eskimişti desek yalan olmaz
 
  • Beğen
Tepkiler: DarkredBlue61
DarkredBlue61

DarkredBlue61

Üye
    Konu Sahibi
İnternetten hiç yeltenmedim ama vatanda satılık teşhir ürünü denk gelmişti. Normale göre 400tl indirimdeydi ama yeni nesil bilgisayarlar satıştaydı o dönem. Yani cihaz biraz eskimişti desek yalan olmaz
Diyorumya Teşhir Satışıda Var İnternette Ama Sepete Ekle Demiyor Onda Mağazalarda Diyor Yani Teşhir Olarak Kaldığını Belirtiyor.Açıklamamdada Durumu Detaylıca Anlattım Ben Kasayı Şipariş Verirken Teşhir Değil Sıfır Ürün Olarak Şipariş Verdim.Teşhir Olma İhtimali Yok Zaten İnternetten Satın Alınamaz.
Üyelik çok Kolay 2DK'nızı Almaz merak etmeyin :)
Video Düzenleme İşlerim Var Onları Halledeyim Geniş Zamanımda Bakarım Olmazsa. Tşkler :) Geçen Sanırım Benzer Olaya Burada Denk GElmiştimde İnanamamiştim Başıma Gelince İnandım Artık :)
 
  • Beğen
Tepkiler: TheNightMare.
TheNightMare.

TheNightMare.

Moderator
Video Düzenleme İşlerim Var Onları Halledeyim Geniş Zamanımda Bakarım Olmazsa. Tşkler :) Geçen Sanırım Benzer Olaya Burada Denk GElmiştimde İnanamamiştim Başıma Gelince İnandım Artık :)
Her Tür Şikayet Orada Ne ararsanız var. Ne zaman Mağdur olsam Oraya yazarim Firmanin İtibari Düşüyor Hiç Değilse...
 
  • Beğen
Tepkiler: DarkredBlue61
xmustx

xmustx

Üye
Vatan tatatatam.ne diyim bu gibi şikayetler malesef var.ben almam aldırmam..
 
  • Beğen
Tepkiler: DarkredBlue61
kralberk13

kralberk13

Üye
açıkçası gerçekten vatan pc ye hiç yakıştıramadım bende zamanında gidip malzeme felan almıştım
 
  • Beğen
Tepkiler: DarkredBlue61
DarkredBlue61

DarkredBlue61

Üye
    Konu Sahibi
Her Tür Şikayet Orada Ne ararsanız var. Ne zaman Mağdur olsam Oraya yazarim Firmanin İtibari Düşüyor Hiç Değilse...
En azından Bilgi Verici Olur İnsanlara.Ben Başta Gelen Kasasyı Sıfır Zannettim. 2. Kasayı Göndermeseler Teşhir Olduğunu Anlayamacaktım Bile Araştırarak Almak En İyisi
açıkçası gerçekten vatan pc ye hiç yakıştıramadım bende zamanında gidip malzeme felan almıştım
ben Yine Alırım Ama Aslında Alınacak Başka Yerde Yok Özellikle Oem Ürünleri Filan Bu Bir Tecrube Oldu Artık Bundan Sonra Yine Bir 150 TL Kargo Öderler Akılları Başlarına GElir.Kasayı 3 Gün Kullandım Yada Kullanmadım Diğer Geri Kalan 28 Gün Onlardaydı :D Aradan 1 Ay geçti Sıfırı Geldi Oda Bozuk Çıktı :D Şimdi Aldım Servisden Kullanıyoruz Bakalım
Vatan tatatatam.ne diyim bu gibi şikayetler malesef var.ben almam aldırmam..
Yok O Kadarda Değil :D Oem Konusunda Oradan Vazgeçmem :D
 
  • Beğen
Tepkiler: TheNightMare.
-Andromeda-

-Andromeda-

Üye
Ben senin yerinde olsam fark ettiğim an sebepsiz cayma hakkımı kullanır iade ederdim hiç uğraştığına deymez bi kere arsalı geliyorsa iade et yenisi için uğraştığına deymez
 
  • Beğen
Tepkiler: DarkredBlue61
kadikoy

kadikoy

Üye
Müşteri haklıdır.
A-şirket çalışalarının hatası bir firmayı yıkmaya veya rezil etmeye yeterde artar bile.
yapman gereken şey üst yönetime yukarda yazdıklarını yazılı göndermen yeterlidir.
genelde kurumsal şirketler en çok 3 kez hatada, o çalışanları kapı önüne koyarlar.:dayak:
CİDDİ firmalar ise, bir hatada kapı önüne koyarlar.:catcat:
B-ups yurt içi piyasada pek randımanlı değil ,tavsiye edilmez.:nono:
 
  • Beğen
Tepkiler: DarkredBlue61
DarkredBlue61

DarkredBlue61

Üye
    Konu Sahibi
Ben senin yerinde olsam fark ettiğim an sebepsiz cayma hakkımı kullanır iade ederdim hiç uğraştığına deymez bi kere arsalı geliyorsa iade et yenisi için uğraştığına deymez
İşte Bende Olayı Anladığımda İade Etmek İstediğimi Fakat Ürünü Kabul Ettiniz Artık Geç Dendi.Ki Haklılarda.2.Gelen Kasa Sıfırdı Sonradan Uyandım Ben Ama İş İşten Geçmişti Kabul Etmiştim Kasayı.Tekrar Sıfırı İle Değiştirin Dedim Kasayı Arızalı Çıktı Filan Bu Kezde Daha Değişmez 1 Kez Değişim Hakkınızı Kullandınız Dediler Bana
Müşteri haklıdır.
A-şirket çalışalarının hatası bir firmayı yıkmaya veya rezil etmeye yeterde artar bile.
yapman gereken şey üst yönetime yukarda yazdıklarını yazılı göndermen yeterlidir.
genelde kurumsal şirketler en çok 3 kez hatada, o çalışanları kapı önüne koyarlar.:dayak:
CİDDİ firmalar ise, bir hatada kapı önüne koyarlar.:catcat:
B-ups yurt içi piyasada pek randımanlı değil ,tavsiye edilmez.:nono:
Aynen Çalışanın Hataları Daha Çok.Ben Vatan Bilgisayarı Kasayı Gönderdiğimde Faturayı İçine Koydumki Rezil Olmasın Yırtılıp Gitmesin Dişarısında.Bu Seferde Faturasız GEldi Denip Geri Yollandı Bana.Halbuki 2 Kez Vatan Bilgisayarı Arayıp Söyledim O Salak Adamlara Söyleyin Kutunun İçini Açıp Baksınlar Fatura İçinde Diye Ama Kar Etmedi Maalesef.Kasa Bana Geri Geldi UPS Çalışanı İle Kutuyu Açtık Faturasını Çıkarttık Olduğu Gibi Geri Gitti Kasa Giderkende Ödemesi 138 Bilmem Ne Kadar Çıkıyo Dedi Bende Benim Sorunum Olmadığını Vatan Bilgisayar İle Görüşmeniz Gerektiğini Söyledim.Geri Gitti 138 TL Girdi Vatan Bilgisayara.
 
TheNightMare.

TheNightMare.

Moderator
Vatan, TeknoSA Hepsi aynı b*k. Daha Önce TeknoSA.com.tr'den Bluetooth Hoparlör Almıştım.
Kargo Poşetini Bir actim baktım Kutu Darmadağın Kutuyu açmışlar. içini falan herşeyini Karistirmislar. Zaten Cihaz Çalışmıyor'du Resmen Bozuk Kullanılmış Urunu Göndermişler. Hemen Aninda TeknoSA MH. Aradım dedim böyle böyle falan İade kodu verdi. Hemen aynı gün Ürünü UPS Kargo'ya Teslim Ettim. 3 Gün içinde Paramı Geri aldım.
Keske sizde Hic Ugrasmayip Mesafeli Satış Sözleşmesine dayanarak Cayma hakkı Kapsamında. İade etseydiniz...
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: DarkredBlue61
-Andromeda-

-Andromeda-

Üye
İşte Bende Olayı Anladığımda İade Etmek İstediğimi Fakat Ürünü Kabul Ettiniz Artık Geç Dendi.Ki Haklılarda.2.Gelen Kasa Sıfırdı Sonradan Uyandım Ben Ama İş İşten Geçmişti Kabul Etmiştim Kasayı.Tekrar Sıfırı İle Değiştirin Dedim Kasayı Arızalı Çıktı Filan Bu Kezde Daha Değişmez 1 Kez Değişim Hakkınızı Kullandınız Dediler Bana

Aynen Çalışanın Hataları Daha Çok.Ben Vatan Bilgisayarı Kasayı Gönderdiğimde Faturayı İçine Koydumki Rezil Olmasın Yırtılıp Gitmesin Dişarısında.Bu Seferde Faturasız GEldi Denip Geri Yollandı Bana.Halbuki 2 Kez Vatan Bilgisayarı Arayıp Söyledim O Salak Adamlara Söyleyin Kutunun İçini Açıp Baksınlar Fatura İçinde Diye Ama Kar Etmedi Maalesef.Kasa Bana Geri Geldi UPS Çalışanı İle Kutuyu Açtık Faturasını Çıkarttık Olduğu Gibi Geri Gitti Kasa Giderkende Ödemesi 138 Bilmem Ne Kadar Çıkıyo Dedi Bende Benim Sorunum Olmadığını Vatan Bilgisayar İle Görüşmeniz Gerektiğini Söyledim.Geri Gitti 138 TL Girdi Vatan Bilgisayara.
Olay şöyle teslim aldığın andan itibaren 7 gün içinde iade edebilirsin sonra cihaza göre değişen tamir değil iade süresi var neyse sağlık olsun
 
  • Beğen
Tepkiler: DarkredBlue61
DarkredBlue61

DarkredBlue61

Üye
    Konu Sahibi
Olay şöyle teslim aldığın andan itibaren 7 gün içinde iade edebilirsin sonra cihaza göre değişen tamir değil iade süresi var neyse sağlık olsun
14 Gün İçinde İade Edebilirsin Fakat Ben İlk Gelen Kasada Sıkıntı Çıkınca Geri Gönderdim Bir Sonraki Gelene Kadar 30 Gün Geçince İade Hakkımda Duman Oldu.İşte Bu Fatura Konusu Yüzünden 1 AYım Gitti.Kasa UPSde Yattı Biraz Gelmedi Etmedi Filan
Vatan, TeknoSA Hepsi aynı b*k. Daha Önce TeknoSA.com.tr'den Bluetooth Hoparlör Almıştım.
Kargo Poşetini Bir actim baktım Kutu Darmadağın Kutuyu açmışlar. içini falan herşeyini Karistirmislar. Zaten Cihaz Çalışmıyor'du Resmen Bozuk Kullanılmış Urunu Göndermişler. Hemen Aninda TeknoSA MH. Aradım dedim böyle böyle falan İade kodu verdi. Hemen aynı gün Ürünü UPS Kargo'ya Teslim Ettim. 3 Gün içinde Paramı Geri aldım.
Keske sizde Hic Ugrasmayip Mesafeli Satış Sözleşmesine dayanarak Cayma hakkı Kapsamında. İade etseydiniz...
Aldığım Kasanın Özellikleri GÜzel Bide Bayadır Takip Ediyorum Araştırıyorum En İyi Cihazdi.Güç Kaynağı Fİlanda Güzeldi Fakat Elimizde Patladı Böyle İşte
 
  • Beğen
Tepkiler: TheNightMare.
TheNightMare.

TheNightMare.

Moderator
  • Beğen
Tepkiler: DarkredBlue61
DarkredBlue61

DarkredBlue61

Üye
    Konu Sahibi
Tekrar'dan Geçmiş olsun...
Vatan Bilgisayardaki Bazı Sığırların Elenmesi Gerek Bence.Firmayıda Boşa Uğraştırıyorlar.Adamların Yeni Kasayı Göndermesi 1 Ay Sürdü.Yani 4 5 Günlük Olayı 1 Ay Yaptılar Haliylede Benim İade Cayma İşide Yattı.Artık Sistemi Kuruyorum ertesi Gün Tekrar Söküyorum Delirttiler Beni Şükür Son Takışım Bi Sıkıntı Çıkartmadı Daha
 
  • Beğen
Tepkiler: TheNightMare.
-Andromeda-

-Andromeda-

Üye
14 Gün İçinde İade Edebilirsin Fakat Ben İlk Gelen Kasada Sıkıntı Çıkınca Geri Gönderdim Bir Sonraki Gelene Kadar 30 Gün Geçince İade Hakkımda Duman Oldu.İşte Bu Fatura Konusu Yüzünden 1 AYım Gitti.Kasa UPSde Yattı Biraz Gelmedi Etmedi Filan

Aldığım Kasanın Özellikleri GÜzel Bide Bayadır Takip Ediyorum Araştırıyorum En İyi Cihazdi.Güç Kaynağı Fİlanda Güzeldi Fakat Elimizde Patladı Böyle İşte
Yasal sebep göstermeksizin cayma hakkı 7 gün diye biliyorum ben neyse ders olmuş oldu:)
 
  • Beğen
Tepkiler: DarkredBlue61




MaxiCep.com internet sitesi 5651 Sayılı Kanun’un 2. maddesinin 1. fıkrasının m) bendi ile aynı kanunun 5. maddesi kapsamında BTK kurumu tarafından onaylı Yer Sağlayıcı olarak faaliyet göstermektedir. İçerikler, ön onay olmaksızın tamamen kullanıcılar tarafından oluşturulmaktadır.

MaxiCep.com; Yer sağlayıcı olarak, kullanıcılar tarafından oluşturulan içeriği ya da hukuka aykırı paylaşımı kontrol etmekle ya da araştırmakla yükümlü değildir.

MaxiCep.com’un yer sağladığı içeriğin 5651 Sayılı Kanun’un 8 ila 9. maddelerine aykırı şekilde; kişilik haklarınızı ihlal ettiğini ya da hukuka aykırı olduğunu düşünüyorsanız Buradan yada [email protected] mail adresine e-mail göndererek iletişime geçerek bildirebilirsiniz.

Bildirimleriniz dikkatle ve özenle incelenmekte olup kişilik haklarınızın ihlali ya da hukuka aykırılığın tespiti halinde mevzuat kapsamında en kısa sürede işlem yaparak bilgi vereceğiz.
Üst Alt