maydinmaydin
Üye
Geçen bir arkadaşım ikinci hattına ucuz yollu bir Lumia almak istediğini söyledi. Normalde Android kullanıyor. Neden Lumia alıcan dedim. Elimdeki paraya Lumia'dan daha iyisini alamam dedi. İkinci el 820 bulduk. 230 liraya aldık. Bir iki haftaya alıştı telefona. Bir baktım ekrana sadece telefon mesaj swarm whatsap gibi üç dört kare koymuş küçük boyda. Onları da bir kenara alt alta dizmiş. Ben böyle seviyorum ekran boş olacak diyo 



Ne Drop Testi
