byAndroid
Üye
Faşist bir düşünce rom falan yokbırakın allahınızı severseniz sistemin size %55 (en fazla o da) ram bıraktığı bir sistemde rom mudur nedir o işlerle de uğraşmıyorsan nereye kadar gideceksin? herkes biliyor sonuçta bu ram şişme kasma muhabbetini. Alacaksın ios bakacaksın rahatına ya da windows iyice gelişecek geçeceksin ona. o da aynı şekilde stabil. ne uğraşacaksın androidle.
orjinal stock hali snapdragon 410 varken bu hal.


