Telefon Tavsiyesi 3 Cihaz Arasında Kaldım.

Sponsorlu Bağlantılar

Hangisini önerirsininz?


  • Kullanılan toplam oy
    25
  • Anket kapatılmış .
byAndroid

byAndroid

Üye
bırakın allahınızı severseniz sistemin size %55 (en fazla o da) ram bıraktığı bir sistemde rom mudur nedir o işlerle de uğraşmıyorsan nereye kadar gideceksin? herkes biliyor sonuçta bu ram şişme kasma muhabbetini. Alacaksın ios bakacaksın rahatına ya da windows iyice gelişecek geçeceksin ona. o da aynı şekilde stabil. ne uğraşacaksın androidle.
Faşist bir düşünce rom falan yok :D orjinal stock hali snapdragon 410 varken bu hal.
 


Aytaç-01

Aytaç-01

Üye
Faşist bir düşünce rom falan yok :D orjinal stock hali snapdragon 410 varken bu hal.
dediğim olay da bu halde giderse bir süre sonra kaybedecek stabilliğini.
Faşist bir düşünce rom falan yok :D orjinal stock hali snapdragon 410 varken bu hal.
dediğim olay da bu halde giderse bir süre sonra kaybedecek stabilliğini.
androidin keyfi var uğraşcan biraz telefonla öyle etliye sütlüye karışmıcaksan zaten git iphone al haksız mıyım hocam :ehe:ehe:ehe
en güzeli. bunlar benim şahsi görüşlerim zaten. Şu güne kadar symbian mod atmayla uğraştım o bitti windows insider ile uğraştım vsvs. artık rahata ermek istiyor kafam :)
 
  • Beğen
Tepkiler: yaytas

Emre

Üye
dediğim olay da bu halde giderse bir süre sonra kaybedecek stabilliğini.

dediğim olay da bu halde giderse bir süre sonra kaybedecek stabilliğini.

en güzeli. bunlar benim şahsi görüşlerim zaten. Şu güne kadar symbian mod atmayla uğraştım o bitti windows insider ile uğraştım vsvs. artık rahata ermek istiyor kafam :)
kusura bakmayın ama, kaç yıl geriden geliyorsunuz acaba?
 
  • Beğen
Tepkiler: byAndroid
Enes

Enes

Üye
androidde iphone'a geçtim androidi pek de aradığım söylenmez. ancak burdaki her insan ayrı bir düşünce demek düşünce almak iyi lakin sayı arttıkça iş karışıyor. telefondan beklentilerinize ve kullanım ihtiyaçlarınıza bakarak karar verin. müzik problem değil ama resim atmak gerçekten eziyet ios da bu arada.
 
Buraxlive

Buraxlive

Üye
Z3+ al güzel kardeşim.
 
0343434

0343434

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar dün itibariyle iPhone 6 almış bulunmaktayım. Herkese yardımları için teşekkür ederim. Arkadaşın da dediği gibi yok kasmaymış yok sürekli güncelleme beklemeymiş hiç bir şekilde tahammül edemem. Gider resimleri müzikleri daha uzun sürede atarım ama asıl iş içte kalıyor malesef.
 
  • Beğen
Tepkiler: yaytas, El~PisToLeRo ve Murdoc Massaka
Murdoc Massaka

Murdoc Massaka

Üye
Arkadaşlar dün itibariyle iPhone 6 almış bulunmaktayım. Herkese yardımları için teşekkür ederim. Arkadaşın da dediği gibi yok kasmaymış yok sürekli güncelleme beklemeymiş hiç bir şekilde tahammül edemem. Gider resimleri müzikleri daha uzun sürede atarım ama asıl iş içte kalıyor malesef.
Hayırlı olsun. Bence de doğru seçimi yapmışsınız.
 
yaytas

yaytas

Üye
Arkadaşlar dün itibariyle iPhone 6 almış bulunmaktayım. Herkese yardımları için teşekkür ederim. Arkadaşın da dediği gibi yok kasmaymış yok sürekli güncelleme beklemeymiş hiç bir şekilde tahammül edemem. Gider resimleri müzikleri daha uzun sürede atarım ama asıl iş içte kalıyor malesef.
hayırlı olsun tabi telefonla uğraşmıcaksan doğru seçim ama g4 de iyi yani :DD
 
  • Beğen
Tepkiler: Murdoc Massaka
savaza

savaza

Üye
g4 derim
 


Üst Alt