Galaxy S3 i9300 《YENİ》{08.03.2016}BLEKOTA Note 4 v5.2.2 Final ANDROİD 4.4.4

Sponsorlu Bağlantılar

Sizce hangi rom daha başarılı?

  • Blekota S5 lite v10.0

    Kullanılan: 27 16.1%
  • Blekota Note 4 V3.0

    Kullanılan: 105 62.5%
  • Qs Final Rom

    Kullanılan: 36 21.4%

  • Kullanılan toplam oy
    168
gfbli_erdi

gfbli_erdi

Üye
hangi özellikler çalışmıyo v3 te
 


ege099

ege099

Üye
Arkadaşlar bence gözûnuz kapali bu romu yuklemelisiniz gercekten rom fanatikligi yapmiyorum ama bu rom cok baska daha bir kere takildigini kastigini gormedim gercekten muazzam şarjida cok iyi gidiyor bence s5v10 dan cok daha iyi bir rom v3 de olmasina ragmen ben s5v10 da cok hata aliyordum surekli kasiyordu home tusuna basjnca gec geliyordu sayfadaki uygulamalar sonradan yukleniyordu bu romda bunlarin hic biri yok cok seri tabi bu benim gorusum tercih yine size kalmis
 
  • Beğen
Tepkiler: nediyelimyani, alperen262014 ve burak1553
-Oruc

-Oruc

Üye
klon imei sorunu denmis benim imei klon deil bir sorunn yasarmiyim
 
burak1553

burak1553

Üye
    Konu Sahibi
klon imei sorunu denmis benim imei klon deil bir sorunn yasarmiyim
K tool programından yedek alın imei giderse geri getirirsiniz her ihtimale karşı
Konuyu beğenmeyi unutmayın :)
 
-Oruc

-Oruc

Üye
tamam dostum zaten vaz gectim yuklemekten yapamadim philz touch isini cozemedim konu icin tesekkur
 
nediyelimyani

nediyelimyani

Üye
sonunda benede sol üst köşede kutsal güncelleme ibaresi belirdi. yarın yükleyeceğim.
en az 2 günlük kullanımdan sonra BENCE rakipleri olan (benim kullandığım) nameless lollipop android v5.0 ve blekota v10'a karşı eksileri artıları KENDİMCE anlatacağım.
herkes "ooo süper" diyor ama burası böyle olsa, şurası şöyle olsa güzel olurdu
veya
burası böyle olmuş, şurası şöyle olmuş ve haliyle daha güzel olmuş diye bir inceleme yapmıyor.
isyeeeaaaaannnn :D :D
 
  • Beğen
Tepkiler: funny_halil, morki05 ve burak1553
stuxnet

stuxnet

Üye
Akıllı kaydırma ve akıllı duraklatma çalışsa bu romun üstüne tanımıcam da..
 

ciwano0114

Üye
wanam xpsed i kaldırdım şimdilik donma sorunu kalktı görünüyor. bu rom ile birlikte wanAm yükleyip sorun görmeyen varmı?
 
burak1553

burak1553

Üye
    Konu Sahibi
Denedim dostum ama olmadi recovery modda install zip yok cwm li mi olmasi lazim telefon ?
Telefonu dowload moda alıp sonu philz tar olanı flaslaman lazım bilgisayardan
Telefon rootlu mu
 
aliykse

aliykse

Üye
Blekota 5*5 olarak seçenek eklediğini söylemiş ama ben yüklerken öyle bir seçenek görmedim. Şu anda 4*5 görünüyor.
 
ege099

ege099

Üye
menűyu nasil 5x5 yapicaz bi fikri olan varmi
 
  • Beğen
Tepkiler: aliykse
-Oruc

-Oruc

Üye
Ondan olmamıştır
Root atman lazım telefon şuan android kaç
Bi yardimda bulunsan dostum ve imei olayini anlatsan yapsam su romu eskiden wonder kullaniyordum ona yapmadigim sey kalmadi sadece bu s3 e atamadim rom
 
alperen262014

alperen262014

Üye
Bi yardimda bulunsan dostum ve imei olayini anlatsan yapsam su romu eskiden wonder kullaniyordum ona yapmadigim sey kalmadi sadece bu s3 e atamadim rom
Kardeşim önce root at download moda alıp odin ile yükle ardından aynı şekilde cwmyi yükle
 
burak1553

burak1553

Üye
    Konu Sahibi
Bi yardimda bulunsan dostum ve imei olayini anlatsan yapsam su romu eskiden wonder kullaniyordum ona yapmadigim sey kalmadi sadece bu s3 e atamadim rom
S3 nasıl root atılır diye yazarsan bulqbilirsin.
 

bozkurtlu85

Üye
Kamerada smile, shoot yada cheese gibi kelimeleri söylediğimizde kendisi resim çekiyo. Dün yaptım çok da hoşuma gitti ama bugün kamerada yoktu bu özellik. Bi yerden kapattım mi acaba bulamadım?
 


Üst Alt