Galaxy S3 i9300 《YENİ》{08.03.2016}BLEKOTA Note 4 v5.2.2 Final ANDROİD 4.4.4

Sponsorlu Bağlantılar

Sizce hangi rom daha başarılı?

  • Blekota S5 lite v10.0

    Kullanılan: 27 16.1%
  • Blekota Note 4 V3.0

    Kullanılan: 105 62.5%
  • Qs Final Rom

    Kullanılan: 36 21.4%

  • Kullanılan toplam oy
    168
burak1553

burak1553

Üye
    Konu Sahibi
Kamerada smile, shoot yada cheese gibi kelimeleri söylediğimizde kendisi resim çekiyo. Dün yaptım çok da hoşuma gitti ama bugün kamerada yoktu bu özellik. Bi yerden kapattım mi acaba bulamadım?
Bu özellik 4.3 orijinal romdada var kapatmışsınızdır
Nereden kapatıp açıldığını hatırlamıyorum
 


mhmzergn

mhmzergn

Üye
Oncelikle tesekkur ederim bu rom super yukleyeli 24 saat oldu sarjdan cikarali 13 saat oldu %40 dn4 ve v10 da kullandim bu rom onlara gore harika. bilmiyorum yardimci olur mu ama oyle aklima geldi bu 3 romun da antutu puanlarini kendim denedim not 4 en yuksek puani aldi 25000 s3 icin mukemmel ve s3 de en sorunlu kisim bence rehber ve arama ya dokununca acilma suresi bu romda bic sorun yok gibi tabi simdilik deneyip gorcez tekrar tesekkurler saygilarimla
 
  • Beğen
Tepkiler: burak1553

Kemalkemal123

Üye
Kardesim bende efextreme romu yuklu senin dediginin hepsini yaptim rom yuklendi aroma kismida geldi ama reboot tan sonra galaxy s3 Yazisi geliyor sonra recovery ekranina atiyor birturlu acilmadi rom yardim edebilir misin
 
burak1553

burak1553

Üye
    Konu Sahibi
Kardesim bende efextreme romu yuklu senin dediginin hepsini yaptim rom yuklendi aroma kismida geldi ama reboot tan sonra galaxy s3 Yazisi geliyor sonra recovery ekranina atiyor birturlu acilmadi rom yardim edebilir misin
Eski rom dosyalarını temizledin mi
Ve telefon rootlumu ?
 

Kemalkemal123

Üye
Evet hepsini yaptim olmadi telefon rootlu teamwin recovery i denedim yine olmadi samsung s3 yazi iki kere geliyor sonra recovery menusune atiyor hafiza kartindan yukluyoruz romu bi sorun olmaz heralde
 
burak1553

burak1553

Üye
    Konu Sahibi
Evet hepsini yaptim olmadi telefon rootlu teamwin recovery i denedim yine olmadi samsung s3 yazi iki kere geliyor sonra recovery menusune atiyor hafiza kartindan yukluyoruz romu bi sorun olmaz heralde
Hafıza kartından yükleyince bazı uygulamalar kurulamıyor ama açılır
Genelde wipeları yapmayınca böyle oluyor
 

Kemalkemal123

Üye
Sadece wipe factory reset mi yapacaksın ben hepsini yapıyorum da
 
ege099

ege099

Üye
Bir sorum olucak xda forumlarinda ingilizcemin yettiği kadar anlamaya çaliştiğim bir şey var agni kernel cok iyi performans sagliyormus cok sarj yiyormus, boeffla dusuk performans saglayip az şarj tuketiyormuş Benim icin ust seviye performans onemli sizce agni kernel yuklemelimiyim yardimci olurmusunuz
 
burak1553

burak1553

Üye
    Konu Sahibi
Sadece wipe factory reset mi yapacaksın ben hepsini yapıyorum da
Hepsini yapmak daha iyi
Romdan önce yada sonra bir şey flashlıyor musunuz?
Ard arda 2 osya flashlarsanız açılmaz
Bir sorum olucak xda forumlarinda ingilizcemin yettiği kadar anlamaya çaliştiğim bir şey var agni kernel cok iyi performans sagliyormus cok sarj yiyormus, boeffla dusuk performans saglayip az şarj tuketiyormuş Benim icin ust seviye performans onemli sizce agni kernel yuklemelimiyim yardimci olurmusunuz
Kernel fazla etkilemez ama denemek istiyorsanız eski kerneli temizleyip agniyi deneyin beğenmezseniz geri dönmesi kolay
 

Kemalkemal123

Üye
Yok birsey flashlamadim olmuyor ne yapalim kullanamayacagiz ilgin tesekkurler yinede konuyu begenecegim ama :)
 
burak1553

burak1553

Üye
    Konu Sahibi
Yok birsey flashlamadim olmuyor ne yapalim kullanamayacagiz ilgin tesekkurler yinede konuyu begenecegim ama :)
Philzden kuruyorsanız her şeyi ordaki sırayla yapmaya çalışın
Yükleyememek büyük kayıp olur bence ;)
Yok birsey flashlamadim olmuyor ne yapalim kullanamayacagiz ilgin tesekkurler yinede konuyu begenecegim ama :)
2. Videoyu 1.30 dan sonra izleyin her şeyi aynı yaparsanız ve telefon rootluyken olmazsa yapıcak bir şey yok
 
  • Beğen
Tepkiler: Kemalkemal123
stuxnet

stuxnet

Üye
Üstad dn4 te akıllı kaydırma akıllı bekletme vs çalışıyor mu?
 
burak1553

burak1553

Üye
    Konu Sahibi
bazı kullanıcılar çalıştığını söylüyor , ben de çalışmadı :(
Dene bence blekota s5 5 oy blekota note 4 12 oy almış. Çok stabil olmuş . Akıllı duraklatma ve kaydırma çalışmıyor ama büyük bir kayıp değil
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: morki05
Aziz04

Aziz04

Üye
Yok birsey flashlamadim olmuyor ne yapalim kullanamayacagiz ilgin tesekkurler yinede konuyu begenecegim ama :)
kurulum bittikten sonra tekrar recovery'e girip kernel clean ile eski kernel kalıntılarını silip, yeni kernel flashla öyle bir kaç tane boeffla kernel dene açılır cihaz..!

Edit: Bu dediklerimi yaptıktan sonra hala aynı sorunla karşılaşıyorsan, rom dosyasında sorun vardır!
Romu yeniden indir istersen idm ile indir ve duraklatma yapmadan insin
 
  • Beğen
Tepkiler: burak1553
nediyelimyani

nediyelimyani

Üye
arkadaslar bana klavyenin dosyasi lazim.
MEGA dan paylasabilir misiniz
tesekkurler.
 
liamgallagher

liamgallagher

Üye
''İnternet Paylaşımı ve Mobil Erişim Noktası'' çalışmıyor. Çözümü var mıdır?
 

bozkurtlu85

Üye
Bluetooth kulaklıkla görüşme yapılamıyo. müzik dinliyorum ama aramada ne karşı tarafın sesi bana ne benim sesim karşıyo gitmiyo.
 
  • Beğen
Tepkiler: aliykse
alemdarsezer

alemdarsezer

Üye
note 4 romlari hikaye blekota s5 in üstüne yok bi optimize edilirse ufak bi güncellemeden sonra hic bir sorunu kalmaz :)
 
  • Beğen
Tepkiler: memoli79


Üst Alt