Galaxy S3 i9300 《YENİ》{08.03.2016}BLEKOTA Note 4 v5.2.2 Final ANDROİD 4.4.4

Sponsorlu Bağlantılar

Sizce hangi rom daha başarılı?

  • Blekota S5 lite v10.0

    Kullanılan: 27 16.1%
  • Blekota Note 4 V3.0

    Kullanılan: 105 62.5%
  • Qs Final Rom

    Kullanılan: 36 21.4%

  • Kullanılan toplam oy
    168

bozkurtlu85

Üye
Daha önce V10 kullanıyordum yeni geçtim bu roma. Bana daha hızlı gibi geldi. Hiç bi bug a da rastlamadım. Mesela V10 da marketten bi uygulama yüklerken acaip kasıyordu tel bunda hiç öyle bişey olmadı. Şarjı da V10 gibi giderse bunla devam ederim ben.
 


ferhat1905123

ferhat1905123

Üye
romd facebook ve instegramda çok kasma yapıyor sizdede oluyor mu
 

ciwano0114

Üye
telefona restart attığımda kilit ekranı resminde kalıp donuyor telefon. yüklediğim bir uygulama yüzünden mıdır acaba. sizde oluyor mu bu. Lütfen biri cevap versin bana
 
burak1553

burak1553

Üye
    Konu Sahibi
telefona restart attığımda kilit ekranı resminde kalıp donuyor telefon. yüklediğim bir uygulama yüzünden mıdır acaba. sizde oluyor mu bu. Lütfen biri cevap versin bana
V2.1de soyut karoları seçince böyle oluyordu hangi sürümü kullanıyorsun ?
 

ciwano0114

Üye
v3 kullaniyorum . v2.1 de aynı sorun vardı. soyut karo dediğin ayar nereden yapılır yada iptal edilir?
 

bedrama

Üye
Bende akilli kaudirma ve akilli durdurma calismiyor ayni sorunu olan varmi
 

ekremesiroglu

Üye
kurulumda google hesabı girdikten sonra verileri otmatik yükle seçeneğini kaldırın. bu yüzden eski ayarlar ile yeni romun ayarları tutmadığı için telefon sapıtıyor. v3 de soyut karolar sıkıntısız çalışıyor
 
  • Beğen
Tepkiler: nediyelimyani

ciwano0114

Üye
kurulumu baştan başlatmak istemiyorum. bu durumda bir çözüm yolu varmı. .
 
burak1553

burak1553

Üye
    Konu Sahibi
Bende akilli kaudirma ve akilli durdurma calismiyor ayni sorunu olan varmi
O özellikler henüz bu romda çalışmıyor sizin için önemli ise blekota s5 v10u yükleyebilirsiniz
v3 kullaniyorum . v2.1 de aynı sorun vardı. soyut karo dediğin ayar nereden yapılır yada iptal edilir?
Ayarlar Kilit ekranından aktif edilir ama v3 kullanıyorsanız sorun olmaz
1 yorum üstteki ayarlara geri döndür ile ilgili olan şeyi yapmış olabilirsiniz
 
onurcngzhn34

onurcngzhn34

Üye
Arkadaşlar bende bu roma geçmeye karar verdim s5 de çok sorun var ram acayip şişiyor stabilite de iyi deil bi home tuşuna basiyorum 5 sn donuyo bu romu yukliyicem sizi ne dusunuyorsunuz
diyozda inanan yokki
 
onurcngzhn34

onurcngzhn34

Üye
ayrıca romu beğenmeyenler bunun alternatifi olan ditto note 4 romunu yukleyebilirler.

birisi final verdi ve birisi hala v3de. karar sizin :)
 

ciwano0114

Üye
şimdi telefona restart attığımda telefonun kilit ekranında takılı kalmaması için hangi ayarı yapmam gerekiyor kısaca söylermisin?
 

ekremesiroglu

Üye
şimdi telefona restart attığımda telefonun kilit ekranında takılı kalmaması için hangi ayarı yapmam gerekiyor kısaca söylermisin?

recovery modda wipe chace yapın. ilk kurulumda google hesabı girdikten sonra telefonuma eski ayarları geri yükle diye bir click var onu kaldır. o click seçili olduğu zaman google playdan eski uygulamarı indiriyor ve eski telefondaki ayarlarını bu telefona uygulamaya çalışıyor. mesela ekran ışığı zil sesleri wifi şifreleri vs vs. bu ayarları yaparken çakışmalar oluyor ve rom sapıtıyor.

o yüzden google kullanıcı adı şifresi girdikten telefonumu yedekle ve eski ayarlarımı geri yükle seçeneğini kaldırın.
 
  • Beğen
Tepkiler: nediyelimyani ve mesut0114

ciwano0114

Üye
google play veriyi sil yapıp yeni den girişi falan yapsam olur mu yeni den rom kurmasAm.

ikinci sorum şu, rom u yeniden kursam v3 ü recovery reset te yapmam gerekiyor mu yani tamamen format. ?
 
gfbli_erdi

gfbli_erdi

Üye
romu yüklemeli miyim nasıl görüşler
 
burak1553

burak1553

Üye
    Konu Sahibi
.
 
Son düzenleme:
kartal2378

kartal2378

Üye
arkadaslar hicbir rom un fanatigi olmaya gerek yok,blekota v10,Dn4 ve bu rom un konularini takip ediyorum,hangisi daha iyi onu bulmak icin,ve de 3 unu de kullandim,su an dn4 deyim ama bu rom daha iyiyse gecmeyecegim anlamina gelmiyor,amac en iyi ye ulasmak degilmi zaten,bence herkes 3 konuyuda takip etmeli ve bol bol karsilastirma yapilmali,yoksa oyle kisir tartismalar bizi biryere vardirmaz
 
  • Beğen
Tepkiler: tomm
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
Konuda bu andan itibaren gereksiz mesajlarla dolduran, kurallara aykırı davranan kişilere gereken uyarı verilecektir. Konu sahibi sadece bildirimde bulunun sizde ortak olmayın bu duruma, bu uyarım diğer üyeler içinde forumun tümünde geçerlidir.
 
  • Beğen
Tepkiler: kartal2378, alperen262014, morki05 ve 2 diğerleri

ciwano0114

Üye
google play veriyi sil yapıp yeni den girişi falan yapsam olur mu yeni den rom kurmasAm.

ikinci sorum şu, rom u yeniden kursam v3 ü recovery reset te yapmam gerekiyor mu yani tamamen format. ?


cevabını bilen varsa lütfen
 


Üst Alt