Galaxy S3 i9300 《YENİ》{08.03.2016}BLEKOTA Note 4 v5.2.2 Final ANDROİD 4.4.4

Sponsorlu Bağlantılar

Sizce hangi rom daha başarılı?

  • Blekota S5 lite v10.0

    Kullanılan: 27 16.1%
  • Blekota Note 4 V3.0

    Kullanılan: 105 62.5%
  • Qs Final Rom

    Kullanılan: 36 21.4%

  • Kullanılan toplam oy
    168


aliykse

aliykse

Üye
Mobil erişim noktası özelliği çalışıyor mu ?
 
alemdarsezer

alemdarsezer

Üye
rom guncellemeden önce herkes burda rom hakinda konusuyo ne zaman guncelenir şu bu diye yeni rom geliyo kimseden ses yok arkadaş :)
 

ciwano0114

Üye
2 saattir iniyor bitmedi. kaç mb bu :) ota dan
 

funny_halil

Üye
@1553 hocam s5 v10 mu note 4 v3 mü şarj 4.4.4 de çok gidiyor genel olarak şarj stabilite hangisi iyidir
 
alemdarsezer

alemdarsezer

Üye
s5 v10a göre nasıl arkadaşlar romu deneyen arkadaşlar bilgilendirirse :)
 
  • Beğen
Tepkiler: burak1553
burak1553

burak1553

Üye
    Konu Sahibi
@1553 hocam s5 v10 mu note 4 v3 mü şarj 4.4.4 de çok gidiyor genel olarak şarj stabilite hangisi iyidir
V10u denemedim Şuan s3te note 4 v3 yüklü
Ama telefonu ben kullanmıyorum
Bana note 4 v3 daha iyi gibi geldi kotaya filan takılmıyorsan yükle bir dene ikiside güzel rom
 
aliykse

aliykse

Üye
Ota dan yüklenebiliyor sanırım. Bir problem çıkar mı, yükleyen oldu mu ota dan ?
 
alemdarsezer

alemdarsezer

Üye
romu deneyen biri detaylı bi aciklamala yapabilir mi Lütfen :)
 
burak1553

burak1553

Üye
    Konu Sahibi
Ota dan yüklenebiliyor sanırım. Bir problem çıkar mı, yükleyen oldu mu ota dan ?
Problem olmaz orada yüklemeden önce wipe yaptırıyordu
Olursada telefonun içindeki dosyada rom indirilmiş oluyor onu konudaki gibi wipe yapıp yüklersiniz
Ben düzgün yükledim ama yüklendikten sonra telefon açıldı ingilizce dilden türkçeyi seçince yeniden başlattı sizde de böyle olabilir
 
aliykse

aliykse

Üye
Yine uygulamaları tekrar yükleyeceğiz anlaşılan. Baya zaman alıyor.
 
burak1553

burak1553

Üye
    Konu Sahibi
romu deneyen biri detaylı bi aciklamala yapabilir mi Lütfen :)
1-2 gün denemeden anlaşılmaz
Ayrıca herkes telefonu farklı kullanıyor
Bazısı çok oyun oynar, bazısı çok internettte gezer, bazısıda çok telefonla konuşur
Kısacası kullanın ve görün diyorum ;)
Yine uygulamaları tekrar yükleyeceğiz anlaşılan. Baya zaman alıyor.
Mysharerapp ile telefondaki dosyaların apksını oluşturabilir ve apkları çok kısa sürede yükleyebilirsin
Bu da benden size bir iyilik olsun :)
 
  • Beğen
Tepkiler: nediyelimyani, alperen262014 ve aliykse

ciwano0114

Üye
yükledim. gözle görülür bir yenilik göremedim ben. . .
arkadaşlar daha önce bahsettiğim sorun devam ediyor
tele restart attığım zaman kilit ekranı resminde kalıp donuyor telefon. . çözümü yokmu bunun. lütfen
 

ekremesiroglu

Üye
dün gece OTA dan açık bıraktım sabaha kadar anca inmiş. OTA dan sadece update indirmiyor. yeni v3 romu komple indiriyor. pc den indirip flashlamanız daha hızlı olur. Ekran kilidinde soyut karolar hatası giderilmiş. rami çok şişkin gördüm. titanium backup ile gereksiz çalışanları sildim ram rahatladı

kaldırdığım uygulamalar

Floating message
context service
com.sec.android.pagebuddynotisvc 1.0
factory test
S pen hızlı giriş
com.sec.phone
com.samsung.InputEventapp
I-WLAN

 
ege099

ege099

Üye
Arkadaşlar bende bu roma geçmeye karar verdim s5 de çok sorun var ram acayip şişiyor stabilite de iyi deil bi home tuşuna basiyorum 5 sn donuyo bu romu yukliyicem sizi ne dusunuyorsunuz
 
Son düzenleme:
alperen262014

alperen262014

Üye
Arkadaşlar bende bu roma geçmeye karar verdim s5 de çok sorun var ram acayip şişiyor stabilite de iyi deil bi home tuşuna basiyorum 5 sn donuyo bu romu yukliyicem sizi ne dusunuyorsunuz
Düşünmeden yükle yedeğini al yalnız
 
hhararli

hhararli

Üye
otadan indirmeyin geç iniyor şimdilik güzel gözle görülür değişklik yok menü 5*4 olmuş performanda sanki biraz hızlanmış gibi ama bir kaç gün kullanmadan bilinmez
 
aliykse

aliykse

Üye
Ota dan indirdim , pek de yavaş sayılmaz ama yuklemedim henüz. Blekota 5*5 opsiyon ekledim demiş. Pazartesi yükleyeceğim inşallah. Hayırlı olsun.
 


Üst Alt