KayraBey
Üye
Böylelerine akıllı telefon satmayacaksın!
@TheFenomen @-qarapapaq-
@Buğra @Joker
Beyin bedava
@Buğra @Joker
Beyin bedava

Ekli dosyalar
Eklentileri görebilmek için Giriş yap veya üye ol.

Dün aliexpress deyim, bir kulaklık için herkes 4-5yıldız vermiş. Türk'ün biri Türkçe "İyi" yazmış yorum olarak, sadece 1 yıldız vermiş. Satıcı da, Selam sevgili arkadaşım, neden bana sadece 1 yıldız verdin? Beğenmedin ya da sana düzgün ulaşmadıysa herhangi bir sorun varsa benimle iletişime geç paranı iade edeyim, demiş. 

Acıyorum böyle vatandaşların haline rezil olduklarının farkında bile değiller 


