Bir tanesini de ben gördüm ama benim gördüğüm daha kötü.Facebook'tan Nokia Türkiye'ye yazmış ki ;
Sakın Lumia almayın. Aneroit işlemci değil ( yeni işlemci çıkmış sandım ) Facebook desteklemiyor. Gidin bi Android alın sonra apple store yükleyin mis gibi kullanın.