panorama_ömer16
Üye
YD telefonu akıllı saat ile kullanmak
İyi forumlar. Yd Vivo x100 pro alacağım, imei kaydı olmadığı için bir süre sonra kapanma riski var. Kapanmanın önüne geçmek için sim destekli akıllı saate simi takıp telefonu yine aramalarda ve mobilde kullanabilme imkanı var mıdır? Veya "usb 4g router" ile de olabilir mi?

öyle erkence şeyler.ben ara ara foto vs çekenlerinkıne bakarsın 1 2 beğenir çıkardım onlarda beğenirdi. tuhaf tuhaf şeyler. o yüzden bende ara ara yazıyorum beğen duvarındayım diye. face o dönemde profiline girince orada gönderilerini şiy yapıyor ya hani.şu ankı forumu düşünce konuya giriyorsun altında yorum vs oluyor sende duvara girince profilin tüm konularını gönderilerini görüp beyeniyordun yaanı.o tarz şeyler vay be ne yıllardı... hele 0.facebook hey gidi hey