Haber HTC ONE for Windows bir çok Yeni Özelliği Windows Phone’a getiriyor!

Sponsorlu Bağlantılar

Esendağlı

Esendağlı

Üye
Ya millet 4 k yı dur bi tane denim diye meraktan istiyorlar valla ya. Bi tane çekim şöyle 10 dk lık video 400-500 mb yer kaplasın da bne onları bir göreyim bir daha 4 k çekiyorlar mı. İşte olay dışarda benim telefonda 4k video çekme var demek. Eğer yüreği varsa birinin bütün videolarını 4 k çeksin de göreyim onu :)
Unutma 1 tb lik telefonlar gelebilir yakında,demedi deme:)
 


csll

csll

Üye
Ya millet 4 k yı dur bi tane denim diye meraktan istiyorlar valla ya. Bi tane çekim şöyle 10 dk lık video 400-500 mb yer kaplasın da bne onları bir göreyim bir daha 4 k çekiyorlar mı. İşte olay dışarda benim telefonda 4k video çekme var demek. Eğer yüreği varsa birinin bütün videolarını 4 k çeksin de göreyim onu :)


400-500 MB kaplasa gene iyi 10 dklık video xperia z2 de 4 GB yer kaplamış bi yerde okuduğuma göre

MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
 
Aybin.Kilic

Aybin.Kilic

Üye
"Slow motion" gelmesini çok istediğim bir özellikti.
HTC'nin böyle bir hamlede bulunmuş olması çok güzel ve kendisi adına oldukça artı puan getirecek bir adım.

Nokia'nın da 120fps ile buna karşılık vermesi lazım en kısa zamanda :hmmm
Şahsen Nokia bu tip polemiklere girmez diyorum. Symbian kullanırken diğer platform cihazlar 1gb+ zorlarken 256 mb ile telefon üretip satıyordu.
Donanım fakiri Nokia!!!!
Şu an bile kullandığımız Lumia modelleri bile bir tarafından eksiktir. Ya ram 512 olur , ya arka kamera flaş olur , ya ön kamera olur , ya batarya olur, ya hafıza kartı desteği olur , ekran teknolojisi olur (930 da glence eksikliği!). Hiç biri olmadı depolama desteği (4 gb) olur.
Bu saçma sapan işleri bırakıp artık donanıma önem vermelerini bekliyoruz.
Gerçi Microsoft satın aldı ama kafa yapısı aynı tas aynı hamam!!!
Kendi hazırladıkları yazılımı 5-6 ayda optimize edemeyen bir firmadan çok güncel cihaz beklemek hayalperestlik olurdu zaten...
 
  • Beğen
Tepkiler: DenizhaNq

skynet

Üye
Ya millet 4 k yı dur bi tane denim diye meraktan istiyorlar valla ya. Bi tane çekim şöyle 10 dk lık video 400-500 mb yer kaplasın da bne onları bir göreyim bir daha 4 k çekiyorlar mı. İşte olay dışarda benim telefonda 4k video çekme var demek. Eğer yüreği varsa birinin bütün videolarını 4 k çeksin de göreyim onu :)
Ben 620 de 6dk. lık hd video çektiğimde boyutu 480Mb tutuyor :) 4K için bu söylediklerin çok düşük meblağlar :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Aybin.Kilic
DenizhaNq

DenizhaNq

Üye
nokianın kamera konusunda iyi olduğunu artık söyleyemiyorum 1520 kullanıyorum odaklanma sorunu var. akvaryumdaki balıkları çekeceğim hareketli oldukları için çok kötü çıkıyor. gece salıncakta sallananları çekeceğim hiç biri net değil bu kameranın artısı ne? video çekiyorum sürekli birşeylere odaklanmaya çalışıyor beceremiyor batırıyor. ben mi birşeyleri yanlış yapıyorum bu konu da yardımcı olacak biri varsa bana msj atabilir mi?
son olarak note 3 ile manzara fotoğrafı çektim bir de benim cihazla yakınlaştırınca note3'ün daha iyi çektiği belli oldu. 20 mp olayı bana hikaye gibi gelmeye başladı
 
  • Beğen
Tepkiler: Aybin.Kilic
DarkredBlue61

DarkredBlue61

Üye
Ben 620 de 6dk. lık hd video çektiğimde boyutu 480Mb tutuyor :) 4K için bu söylediklerin çok düşük meblağlar :D
Şıkıştırıcılar İle Alakali Daha Yüksek Çekimlerde Boyut Düşecektir.Tabi Bu Çektiğin alana Filanda Bağğli Bşey
nokianın kamera konusunda iyi olduğunu artık söyleyemiyorum 1520 kullanıyorum odaklanma sorunu var. akvaryumdaki balıkları çekeceğim hareketli oldukları için çok kötü çıkıyor. gece salıncakta sallananları çekeceğim hiç biri net değil bu kameranın artısı ne? video çekiyorum sürekli birşeylere odaklanmaya çalışıyor beceremiyor batırıyor. ben mi birşeyleri yanlış yapıyorum bu konu da yardımcı olacak biri varsa bana msj atabilir mi?
son olarak note 3 ile manzara fotoğrafı çektim bir de benim cihazla yakınlaştırınca note3'ün daha iyi çektiği belli oldu. 20 mp olayı bana hikaye gibi gelmeye başladı
Birde O Resimlere PCde Baksana? Odaklama Diyorsun İyi Güzel Ama Ne Tür Ortamda Çekim Yapıyorsun? Cihaz Her Zaman Merkeze Odaklanır Ayrıca O Cihazda Optik Sabitleme Var Odaklanmaya Çalişiyor Dediğin Şey O Olmasın? Gece Salıncakta Kötü Çeker Tabiyki Hangi Cihaz İyi Çekiyor? Madem O Kadar Şikayetçisin Neden 1020 Almadın? İllede Çekecem Dersen İsoyu Maximuma Al Perde Süresini Düşür Flashi Kapat Öyle Dene Birde 1520 Gibi Bİr Cihaz Nerde Note 3 Gibi 13 Mplik Bir Sensöre Sahip Olan Cihaz Nerde Yapmayın
 
  • Beğen
Tepkiler: skynet
DenizhaNq

DenizhaNq

Üye
Şıkıştırıcılar İle Alakali Daha Yüksek Çekimlerde Boyut Düşecektir.Tabi Bu Çektiğin alana Filanda Bağğli Bşey
Birde O Resimlere PCde Baksana? Odaklama Diyorsun İyi Güzel Ama Ne Tür Ortamda Çekim Yapıyorsun? Cihaz Her Zaman Merkeze Odaklanır Ayrıca O Cihazda Optik Sabitleme Var Odaklanmaya Çalişiyor Dediğin Şey O Olmasın? Gece Salıncakta Kötü Çeker Tabiyki Hangi Cihaz İyi Çekiyor? Madem O Kadar Şikayetçisin Neden 1020 Almadın? İllede Çekecem Dersen İsoyu Maximuma Al Perde Süresini Düşür Flashi Kapat Öyle Dene Birde 1520 Gibi Bİr Cihaz Nerde Note 3 Gibi 13 Mplik Bir Sensöre Sahip Olan Cihaz Nerde Yapmayın
karşılaştırma fotoğraflarını ve o çektiğim fotoğrafları göstereceğim.
 
fk555897

fk555897

Üye
Bu telefon çok güzel olacak.
 
Quantal Quetzal

Quantal Quetzal

Üye
Haydi Nokia saldır :D Güzel bir cihaz bekliyoruz artık. Kamera ozelliklerinde en aşağı bu HTC'deki özellikler olsun.

MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
 


Üst Alt