"Slow motion" gelmesini çok istediğim bir özellikti.
HTC'nin böyle bir hamlede bulunmuş olması çok güzel ve kendisi adına oldukça artı puan getirecek bir adım.
Nokia'nın da 120fps ile buna karşılık vermesi lazım en kısa zamanda
Şahsen Nokia bu tip polemiklere girmez diyorum. Symbian kullanırken diğer platform cihazlar 1gb+ zorlarken 256 mb ile telefon üretip satıyordu.
Donanım fakiri Nokia!!!!
Şu an bile kullandığımız Lumia modelleri bile bir tarafından eksiktir. Ya ram 512 olur , ya arka kamera flaş olur , ya ön kamera olur , ya batarya olur, ya hafıza kartı desteği olur , ekran teknolojisi olur (930 da glence eksikliği!). Hiç biri olmadı depolama desteği (4 gb) olur.
Bu saçma sapan işleri bırakıp artık donanıma önem vermelerini bekliyoruz.
Gerçi Microsoft satın aldı ama kafa yapısı aynı tas aynı hamam!!!
Kendi hazırladıkları yazılımı 5-6 ayda optimize edemeyen bir firmadan çok güncel cihaz beklemek hayalperestlik olurdu zaten...