[JB][4.1.2]G-wonder Rom

Sponsorlu Bağlantılar

Bysalih41

Bysalih41

Üye
Cozulur arkadasim birde dogru gappsi indir mesela cm10 romuna gidip cm11 gappsi flaslama hata alirsin
 


-Emre

-Emre

Üye
    Konu Sahibi
Evet gapps eksik iniyor ya da pcnde virüs var.
 
maivesiyah

maivesiyah

Üye
Rom çok güzel, kullanışlı, oldukça hızlı fakat kamerada sorunlar yaşıyorum. Fotoğraf çekip ön izleme yapıp tekrar kameraya döndüğümde yeni foto çekmek istediğimde simsiyah çekiyor. Panaroma çekimlerde ekranda dalgalanmalar oluyor. Artı kamera çok siyah görünüyor çekilen fotoğraflarda sorun yok fakat çekerken ekran normalden daha koyu gösteriyor tel ekran ışığını sona getirmeme rağmen. Bunları düzeltmem için yapılabilecek bir şey var mıdır? Merakla cevaplarınızı bekliyorum. Teşekkürler
 
hasaneness

hasaneness

Üye
Rom çok güzel, kullanışlı, oldukça hızlı fakat kamerada sorunlar yaşıyorum. Fotoğraf çekip ön izleme yapıp tekrar kameraya döndüğümde yeni foto çekmek istediğimde simsiyah çekiyor. Panaroma çekimlerde ekranda dalgalanmalar oluyor. Artı kamera çok siyah görünüyor çekilen fotoğraflarda sorun yok fakat çekerken ekran normalden daha koyu gösteriyor tel ekran ışığını sona getirmeme rağmen. Bunları düzeltmem için yapılabilecek bir şey var mıdır? Merakla cevaplarınızı bekliyorum. Teşekkürler
Marketten Camera360 programini oneririm
 
  • Beğen
Tepkiler: -Emre
Samsungw_53

Samsungw_53

Üye

Üsteki linkten indir kardeşim
 
-Emre

-Emre

Üye
    Konu Sahibi
Romda böyle bir kamera sorunu yoktu? Ayrıca 2 kamera programı var istediğinizi kullanın :oke:
 
maivesiyah

maivesiyah

Üye
Romda böyle bir kamera sorunu yoktu? Ayrıca 2 kamera programı var istediğinizi kullanın :oke:
Temiz kurulum yaptim fakat dedigim sorun var. Evet 2 kamera programi var ama biri cok agir odaklaniyor. Seri calisan programda da dedigim sorunlar var. Bundan daha stabil sorunsuz rom oneriniz var mi?
 
Ultraslan8

Ultraslan8

Üye
sarj cok cabuk bitiyo kardesim cm 9 a doncem geri galiba
 
gwonder_13

gwonder_13

Üye
kardeşm ben bu romu kullandm bi ara şarj mükembel gidiyor bnce senn bataryadan kaynaklanyo olabilir kalibre etmeni önerrm :)
 
  • Beğen
Tepkiler: -Emre
gwonder_13

gwonder_13

Üye
o zaman batarya değştrmen gerek kardeşm ;)
 
-Emre

-Emre

Üye
    Konu Sahibi
Temiz kurulum yaptim fakat dedigim sorun var. Evet 2 kamera programi var ama biri cok agir odaklaniyor. Seri calisan programda da dedigim sorunlar var. Bundan daha stabil sorunsuz rom oneriniz var mi?



romda böyle bir sorun mevcut değil ayrıca odaklama gayet hızlı. önce orjinal rom kurun sonra pristine install yolunu deneyin.

eğer nasıl yapılacağını öğrenmek isterseniz site gayet yardımcı olur.
 
maivesiyah

maivesiyah

Üye
romda böyle bir sorun mevcut değil ayrıca odaklama gayet hızlı. önce orjinal rom kurun sonra pristine install yolunu deneyin.

eğer nasıl yapılacağını öğrenmek isterseniz site gayet yardımcı olur.

Pristine install yapıyorum zaten. Odaklanma sorunu iki kamera uygulamasında var demiyorum biri gayet hızlı diğer uygulama ağır odaklıyor basıp beklemek gerekiyor hepsi bu. Atrix kullandım defalarca rom attım çok acemi değilim sadece herkeste mi var yoksa bende mi bunu öğrenmek için sordum. Google yönlendirmesi hoş değil. Sitede işin ehli arkadaşlar olduğu için sordum google da arama yapmadan soru sormuyorum zaten. Yinede teşekkürler.
 
  • Beğen
Tepkiler: -Emre
-Emre

-Emre

Üye
    Konu Sahibi
Bir tane latife yaptık kızma bu kadar burası samimi bir ortam :) ama maalesef o sorun sadece sende bunu belirtmek iistemiştim :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Bysalih41
maivesiyah

maivesiyah

Üye
Bir tane latife yaptık kızma bu kadar burası samimi bir ortam :) ama maalesef o sorun sadece sende bunu belirtmek iistemiştim :D
Kızmadım ama hoş da değil. Tekrar deneyeyim umarım düzelir. Teşekkürler cevabın için.
 
  • Beğen
Tepkiler: -Emre

manyakk_cocuk

Üye
rom kullanıyorum şarj hız falan çok güzel ama klavyesi ile kamerasi iyi değil nedense bide saat güzel bişey olsa şöyle 1 2 + ları olsa çok daha iyi olcak
 
-Emre

-Emre

Üye
    Konu Sahibi
rom kullanıyorum şarj hız falan çok güzel ama klavyesi ile kamerasi iyi değil nedense bide saat güzel bişey olsa şöyle 1 2 + ları olsa çok daha iyi olcak

1, 2 artı derken ? ne gibi bir şeyler ? (klavye orj aosp, kamera orj google camera)
 
Wolf389

Wolf389

Üye
url= [/url] Emre hocam bendekinin son hali
 
  • Beğen
Tepkiler: -Emre
-Emre

-Emre

Üye
    Konu Sahibi
url= [/url] Emre hocam bendekinin son hali


Kullandığın temayı ve launcheri bir gönder pmden bakalım daha önceki sayfalarda v2ye ait bir resim var ona da bak :)
 

Benzer Konular

ByBlaCk4
Cevap
30
Görüntüleme
3K
BraveHeart1923
omer2546
Cevap
17
Görüntüleme
2K
en-sel
-Emre
Cevap
542
Görüntüleme
38K


Üst Alt