[JB][4.1.2]G-wonder Rom

Sponsorlu Bağlantılar

Wolf389

Wolf389

Üye
Pm attım hocam
 
  • Beğen
Tepkiler: -Emre


emrah166

Üye
Burdanda atsana panpa
 
Ultraslan8

Ultraslan8

Üye
aynen burdan atta bizde yararlanalım kardeşim :)atıyomusun kardeşim
 
Wolf389

Wolf389

Üye
Bi kac sayfa geriye giderseniz atmistim
 
Ultraslan8

Ultraslan8

Üye
Arkadaşlar bide telefonumuzun facebook sayfası olsun dedim :) burda bütün romlaerı paylaşıcam @-Emre kardeşim senin g-wonder romunuda paylaştım bak istersen arkadaşlar sayfayıda beğenin size zahmet :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Bysalih41
-Emre

-Emre

Üye
    Konu Sahibi
Wonderoid.com diye bir site var onun sayfası gibi olmuş :)zaten o sayfanınmış :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Bysalih41
Ultraslan8

Ultraslan8

Üye
Wonderoid.com diye bir site var onun sayfası gibi olmuş :)zaten o sayfanınmış :D
evet by salih hocam kurdu siteyi bnde face sayfasını açtım sitede var facebook sayfamız yazıyo :)
 
  • Beğen
Tepkiler: -Emre ve Bysalih41
Mücteba

Mücteba

Üye
...
 
Son düzenleme:
Bysalih41

Bysalih41

Üye
hayır öyle değil. bu sadece wondera özel bir site biz hala maxideyiz :) zaten üyeleri maxiden başka siteye çekmek yasak (bysalih41 dikkat et aman ban yersin :( ) bir ara biri maxi+ diye bişey çıkarmıştı gerçekten de iyiydi ama modlar izin vermedi.


Tmm kardesim sagol :)
 
  • Beğen
Tepkiler: -Emre
Bysalih41

Bysalih41

Üye
Amacim reklam yapmak degil zaten reklamib baska yollarida var buradaki bazi kardeslerimi orada gormek
 
  • Beğen
Tepkiler: -Emre
-Emre

-Emre

Üye
    Konu Sahibi
haklısın :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Bysalih41
Bysalih41

Bysalih41

Üye
Ne kadar cekemeyenimiz varmis arkadas :)
 
  • Beğen
Tepkiler: sir mordred, hasaneness ve -Emre
mürteza16

mürteza16

Üye
Amacim reklam yapmak degil zaten reklamib baska yollarida var buradaki bazi kardeslerimi orada gormek
Zaten hiç kimsenin amacı reklam yapmak olmuyor. :) Bir sitenin linkini verdiysen o reklamdır. Amacın her ne olursa olsun.
 
Bysalih41

Bysalih41

Üye
Sagol kardesim bi yonetici isminide sen yaz banlamasi icin darko gibiAyrica amacim da irtada site kisisel degil@sir mordred buyuk adamsin zamaninda
Uyarmistin
 
  • Beğen
Tepkiler: sir mordred ve Ultraslan8
mürteza16

mürteza16

Üye
@-Emre 'den özür dileyerek son birşey söylemek istiyorum

1-bir sitenin linkini vermek o sitenin direk reklamını yapmak anlamına gelmez eğer öyleyse şuana kadar trilyonlarca kez xda'nın reklamını yapmışız demektir ki kimsenin bunu yadırgamaması ama wonderoid.com'un linkinin verilmesini yadırgaması ilginç

2-darko konuştuğun adam 2 katın yaşında(16>32) bir sonraki yazışmalarında bunu dikkate alarak yazmanı tavsiye ederim

Hepsi bu

İyi akşamlar
Kardeşim reklam yapma hakkında bir şey belirtmek istiyorum. Xda gibi büyük sitelerin linkini verince bir şey olmaz. Zaten o büyük site olduğu için herkes biliyor ve linkini versekte herhangi bir sıkıntı olmaz. Ama wonderoid gibi yeni açılan, büyük olmayan, pek fazla tanınmayan sitelerin linkini vermek reklama girer. Çünkü pek fazla kişi tanımıyor. Bu yüzden reklama girer.
 
Mücteba

Mücteba

Üye
Konuyu dağıtmanın anlamı yok burası bi yardim amaçlı bölüm herkes kendine biseyler alır yada verir derdi olan arkaşlar konu dışı bölümünde işini görebilirler
 
mürteza16

mürteza16

Üye
Son olarak şunu da belirtmek isterim. Forum kuralları ikinci bölüm birinci madde son cümle der ki; Reklam Yapmak yasaktır.

Amacınız her ne olursa olsun.

Site Kuralları | MaxiCep.Com
 
-Emre

-Emre

Üye
    Konu Sahibi
@-Emre 'den özür dileyerek son birşey söylemek istiyorum

1-bir sitenin linkini vermek o sitenin direk reklamını yapmak anlamına gelmez eğer öyleyse şuana kadar trilyonlarca kez xda'nın reklamını yapmışız demektir ki kimsenin bunu yadırgamaması ama wonderoid.com'un linkinin verilmesini yadırgaması ilginç

2-darko konuştuğun adam 2 katın yaşında(16>32) bir sonraki yazışmalarında bunu dikkate alarak yazmanı tavsiye ederim

Hepsi bu

İyi akşamlar


ne demek :) haklısın kardeşim ama insanların yanlış anlıyor. Adam gelin zorla girin siteme bırakın maxiyi demedi. Samsungun bile reddettiği bi cihaz için portal açmış, haber veriyor. bence reklam olarak bakılmamalı ki zaten maddi bir gelir de söz konusu değil. Neyse bundan sonra bu konuya lütfen tartışmak için yorum atmayalım.
 
  • Beğen
Tepkiler: Bysalih41 ve sir mordred

Benzer Konular

ByBlaCk4
Cevap
30
Görüntüleme
3K
BraveHeart1923
omer2546
Cevap
17
Görüntüleme
2K
en-sel
-Emre
Cevap
542
Görüntüleme
38K


Üst Alt