Haber Windows Phone 8.1 Geliyor

Sponsorlu Bağlantılar

bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye


Burakkkk250

Burakkkk250

Üye
bence 8.1in gelmesiyle de pek bir şey değişmeyecek. Bizim için değil ama çoğunluk için. Bizim için tabi ki çok güzel olacak sistem çok iyi bir hale gelicek. İnsanlar yine teknosaya girdiklerinde "lumialar nasıl?" diye sorduklarında ürün danışmanları "onları geçin android bakalım size" diyecekler. Ne bileyim tuhaf ya
 
  • Beğen
Tepkiler: PureFood ve kaygisiz43
kaygisiz43

kaygisiz43

Üye
bence 8.1in gelmesiyle de pek bir şey değişmeyecek. Bizim için değil ama çoğunluk için. Bizim için tabi ki çok güzel olacak sistem çok iyi bir hale gelicek. İnsanlar yine teknosaya girdiklerinde "lumialar nasıl?" diye sorduklarında ürün danışmanları "onları geçin android bakalım size" diyecekler. Ne bileyim tuhaf ya
İşte bilinçsiz tüketim budur..Şimdi android,ios kullananların çoğu kısmı bilinçsiz şekilde alıp kullanıyor ama belli bir kısmına lafım yok tabi yanlış anlaşılmasın sizin örnek verdiğiniz şekildeki satıcılara benim lafım.Onlarda bilinçsizce kullanıyor ve insanlarıda kendilerinde bilgi olmadıklarından başkalarını bilgilendiremiyorlar...Bu yüzden herkezin elinde samsung var maleseff gelseler görseler Lumia'yı beğenecekler zaten yazın teknosa'ya başvuracağım iş için eğer alınırsam telefon bölümünden ayrılmayıp size lumia tavsiye ederim diyeceğim herkeze :D
 
  • Beğen
Tepkiler: PureFood
Esendağlı

Esendağlı

Üye
Güncelleme Herkes Kabul Etsin En Geç Lumialar Nokia Veriyor Android Li Note 3 4.4.2 Mi Ne Aldı :D
Hani derler ya,eğri oturup doğru konuşalım.android ve ios altyapısı hazır ve oturmuş bir sistem
IOS 7'i verdikleri günü hatırlıyorumda serverlar kitlenmişti bir çok kişi sorun yaşamıştı hatta arkadaşım gece 23:15 de başkatıp sabah 08:30 gibi cihaz açılmıştı bu nedenle kısım kısım dağıtmaları bence mantıklı
iyide kaçtane lumia varki:)iphoneyi yakaladık da haberimiz mi yok.
 
pirenuri

pirenuri

Üye
Bu 8.1 her şeyi belirleyecek benim için. Eğer gerçekten güzel bir şeyler yaparsa MS buralarda olurum. Yok dandik şeyleri önümüze sunup da " Bildirim çubuğuna falan gerek yok zaten metro arayuzu o işi yapıyor " derse benim için WP8 bitmiştir. Buna katılan bir suru kişi de vardır
 
  • Beğen
Tepkiler: n000k
dakamon

dakamon

Üye
Bu 8.1 her şeyi belirleyecek benim için. Eğer gerçekten güzel bir şeyler yaparsa MS buralarda olurum. Yok dandik şeyleri önümüze sunup da " Bildirim çubuğuna falan gerek yok zaten metro arayuzu o işi yapıyor " derse benim için WP8 bitmiştir. Buna katılan bir suru kişi de vardır




bizde son şansı verdik. Eğer istediğimiz gibi olmasın telefonumu yenilemem param olduğunda da iphpne alırım ne yalan soylim..
 
  • Beğen
Tepkiler: Aybin.Kilic, n000k ve ogzhnoTr
Akhtoher

Akhtoher

Üye
Sızıntıları bekliyoruz haber için :tşk:
 
BelaMonte

BelaMonte

Üye
güncelleme ne kadar geç gelirse gelsin bence 8.1 ile sıkıntılarımız giderilmiş olacak. Tek sıkıntımız geç gelmesi..
 
Esendağlı

Esendağlı

Üye
Tüm eksiklerimizi,sorunlarımızı çözecekse varsın geç gelsin.
 
dakamon

dakamon

Üye
güncelleme ne kadar geç gelirse gelsin bence 8.1 ile sıkıntılarımız giderilmiş olacak. Tek sıkıntımız geç gelmesi..




şu mantığı ömrüm boyunca hiç anlayamayacağım. Arkadaşlar bence her zaman en iyisini isteyin. Guzel olacaksa varsın geç gelsin diyorsunuz ya hem normal zamanında gelip hemde guzel olmasını neden istemiyorsunuz. O zaman ne olur biliyormusunuz hem geç gelir hemde güzel olmaz bunu da çokça gördük wp de. Bence her zaman en iyisini isteyelim bu talepler doğrultusunda sistem ancak gelişebilir. Müşteri talep etmezse üretici de ulan bunlar zaten her turlu alıp kullanıyorlar bende bunların parasını alıyorum oh ne güzel der. Sonuçta bu insanlar iyi niyetli insanlar değiller kapitalist düzende iyi niyet bulamayız tamamen yarar vardır senden ne kadar yarar sağlarsa o kadar iyi o yüzden hep dişli olmalıyız surekli talep etmeli twitter dan forum sitelerinden facebooktan sürekli bu şirketleri ve yöneticilerini sıkıştırmamız gerekiyor. Teşekkürler :)
 
  • Beğen
Tepkiler: PureFood
braayn

braayn

Üye
şu mantığı ömrüm boyunca hiç anlayamayacağım. Arkadaşlar bence her zaman en iyisini isteyin. Guzel olacaksa varsın geç gelsin diyorsunuz ya hem normal zamanında gelip hemde guzel olmasını neden istemiyorsunuz. O zaman ne olur biliyormusunuz hem geç gelir hemde güzel olmaz bunu da çokça gördük wp de. Bence her zaman en iyisini isteyelim bu talepler doğrultusunda sistem ancak gelişebilir. Müşteri talep etmezse üretici de ulan bunlar zaten her turlu alıp kullanıyorlar bende bunların parasını alıyorum oh ne güzel der. Sonuçta bu insanlar iyi niyetli insanlar değiller kapitalist düzende iyi niyet bulamayız tamamen yarar vardır senden ne kadar yarar sağlarsa o kadar iyi o yüzden hep dişli olmalıyız surekli talep etmeli twitter dan forum sitelerinden facebooktan sürekli bu şirketleri ve yöneticilerini sıkıştırmamız gerekiyor. Teşekkürler :)
harfiyen katılıyorum....
 
man20

man20

Üye
şu mantığı ömrüm boyunca hiç anlayamayacağım. Arkadaşlar bence her zaman en iyisini isteyin. Guzel olacaksa varsın geç gelsin diyorsunuz ya hem normal zamanında gelip hemde guzel olmasını neden istemiyorsunuz. O zaman ne olur biliyormusunuz hem geç gelir hemde güzel olmaz bunu da çokça gördük wp de. Bence her zaman en iyisini isteyelim bu talepler doğrultusunda sistem ancak gelişebilir. Müşteri talep etmezse üretici de ulan bunlar zaten her turlu alıp kullanıyorlar bende bunların parasını alıyorum oh ne güzel der. Sonuçta bu insanlar iyi niyetli insanlar değiller kapitalist düzende iyi niyet bulamayız tamamen yarar vardır senden ne kadar yarar sağlarsa o kadar iyi o yüzden hep dişli olmalıyız surekli talep etmeli twitter dan forum sitelerinden facebooktan sürekli bu şirketleri ve yöneticilerini sıkıştırmamız gerekiyor. Teşekkürler :)
arkandayız :oke:
 
kaygisiz43

kaygisiz43

Üye
şu mantığı ömrüm boyunca hiç anlayamayacağım. Arkadaşlar bence her zaman en iyisini isteyin. Guzel olacaksa varsın geç gelsin diyorsunuz ya hem normal zamanında gelip hemde guzel olmasını neden istemiyorsunuz. O zaman ne olur biliyormusunuz hem geç gelir hemde güzel olmaz bunu da çokça gördük wp de. Bence her zaman en iyisini isteyelim bu talepler doğrultusunda sistem ancak gelişebilir. Müşteri talep etmezse üretici de ulan bunlar zaten her turlu alıp kullanıyorlar bende bunların parasını alıyorum oh ne güzel der. Sonuçta bu insanlar iyi niyetli insanlar değiller kapitalist düzende iyi niyet bulamayız tamamen yarar vardır senden ne kadar yarar sağlarsa o kadar iyi o yüzden hep dişli olmalıyız surekli talep etmeli twitter dan forum sitelerinden facebooktan sürekli bu şirketleri ve yöneticilerini sıkıştırmamız gerekiyor. Teşekkürler :)
Herşeyin en iyisini istersen eğer olmadığında hayal kırıklarında,pişmanlıklarında o kadar büyük olur kardeşim..Bazen istekleride ağırdan almak gerek.Ne istediğini tartmak gerek.Kendine göre istersen ne demişler evdeki hesap çarşıya uymaz demişler.Kendini değil dışarısınıda düşünmelisin ki her zaman iyisi olmuyor maleseff olmadıktan sonrada en iyisini istemekte boşa kürek çekmektir
 
dakamon

dakamon

Üye
Herşeyin en iyisini istersen eğer olmadığında hayal kırıklarında,pişmanlıklarında o kadar büyük olur kardeşim..Bazen istekleride ağırdan almak gerek.Ne istediğini tartmak gerek.Kendine göre istersen ne demişler evdeki hesap çarşıya uymaz demişler.Kendini değil dışarısınıda düşünmelisin ki her zaman iyisi olmuyor maleseff olmadıktan sonrada en iyisini istemekte boşa kürek çekmektir




Siz ne yazdığımı iyi anlamamışsınız. Bence bir sefer daha okuyun ondan sonra bir daha yazın?
 
serverfun912

serverfun912

Üye
Bence bir bo!< değişmeyecek bence Öneri sayfasının ilk 5 sayfasını yapsa şükredecez ama nerde
 
kaygisiz43

kaygisiz43

Üye
Siz ne yazdığımı iyi anlamamışsınız. Bence bir sefer daha okuyun ondan sonra bir daha yazın?
Gayet iyi anladım merak etmeyin ilk cümlem sizinkine karşılık özet bir cümledir..
 
dakamon

dakamon

Üye
Gayet iyi anladım merak etmeyin ilk cümlem sizinkine karşılık özet bir cümledir..


bakın siz insanların bir şeye inanması ile istemesini karıştırmışsınız. Ben insanların fazlasının geleceğine inanmasını değil bunu talep etmesini söylüyorum ağlamayana meme yok bu devirde arkadaşlar. Emin olun siz talep edin 10 talep edin 5 verirler ama 5 talep ederseniz 1 verirler. O yüzden neden 10 talep etmeyelim ki? Her zaman düşüncemizi örneklendirmezsek anlayan olmuyor yapcam bir şey yok. Umarım şimdi daha iyi anlamışsınızdır.
 
  • Beğen
Tepkiler: n000k
Tmobile

Tmobile

Üye
bakın siz insanların bir şeye inanması ile istemesini karıştırmışsınız. Ben insanların fazlasının geleceğine inanmasını değil bunu talep etmesini söylüyorum ağlamayana meme yok bu devirde arkadaşlar. Emin olun siz talep edin 10 talep edin 5 verirler ama 5 talep ederseniz 1 verirler. O yüzden neden 10 talep etmeyelim ki? Her zaman düşüncemizi örneklendirmezsek anlayan olmuyor yapcam bir şey yok. Umarım şimdi daha iyi anlamışsınızdır.
maalesef keşke dediğiniz gibi olsa istenen listeler belli ancak verilmiyor 10 istiyoruz 1 veriyorlar 100 istesen yine 1 vericekler gibime geliyor.
 


Üst Alt