Haber Windows Phone 8.1 Geliyor

Sponsorlu Bağlantılar

kaygisiz43

kaygisiz43

Üye
Konumla ilgisi yok.
@Mr.H 'nin de dediği gibi, Cortana arkaplana geçtiği zaman sistem tepsisinde mavi nokta ile gösteriliyor. Önplana çıktığı zaman ekrana geliyor ve büyüyerek konuşan mavi bir noktaya dönüşüyor.
Ama abi bizlere hep bir insan görünümünde olacağı deniliyordu.Şahsen öyle nokta şekilde olursa ben çok büyük bi hayal kırıklığına uğrayacağım.
 


papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Ama abi bizlere hep bir insan görünümünde olacağı deniliyordu.Şahsen öyle nokta şekilde olursa ben çok büyük bi hayal kırıklığına uğrayacağım.
o kadarcık yerde de bir insan görünümünde olamaz herhalde. Tahminim uygulama içinde kullanılırken aynen bu şekilde mavi bir nokta şeklinde direk Cortana menüsünde ise kişiselleştirilebilen avatar şeklinde olacak.
 
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
Ama abi bizlere hep bir insan görünümünde olacağı deniliyordu.Şahsen öyle nokta şekilde olursa ben çok büyük bi hayal kırıklığına uğrayacağım.

Şekline şemaline çok takılmamak lazım.
Önemli olan işe yarar ve fonksiyonel olması.
Bu arada videoya dikkatli bakarsan o noktanın dudakları var, konuşurken kıpırdıyor :tebessüm:
Ayrıca @papakudioflu 'nun da dediği gibi, insan şeklinde olursa nereye sığdıracaksınız ekranda. Bence böylesi daha iyi ve akıllıca olmuş. :oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: Rainesto, Bay H ve skynet
Bay H

Bay H

Üye
Şekline şemaline çok takılmamak lazım.
Önemli olan işe yarar ve fonksiyonel olması.
Bu arada videoya dikkatli bakarsan o noktanın dudakları var, konuşurken kıpırdıyor :tebessüm:
Ayrıca @papakudioflu 'nun da dediği gibi, insan şeklinde olursa nereye sığdıracaksınız ekranda. Bence böylesi daha iyi ve akıllıca olmuş. :oke:
Özgür abi 8.1 detaylandıkça yüzün gülmeye başlamış :huhu:
 
  • Beğen
Tepkiler: bulutsuzgece
PureFood

PureFood

Üye
hadi yav sızıntılar artsın heyecanlı oluyor :Dbu cortana işi hoşuma gitmeye başladı, işler ciddiye bindi ayrıca. zaman da azalıyor build etkinliğine
 

respection123

Üye
Adamlar 8.1 Biz daha gdr3 peşindeyiz :angry:
 
  • Beğen
Tepkiler: n000k ve skynet

capkino06

Üye
1520v wp 8.1 çalıştırıyormuş
 
PureFood

PureFood

Üye
arkadaşlar olay yalanlanmış?

 
dakamon

dakamon

Üye
Abi 8.1 e doğru giderken bilgi kirliliği artıyor :D
 
  • Beğen
Tepkiler: PureFood
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
Abi 8.1 e doğru giderken bilgi kirliliği artıyor :D

Sızıntıların artmasını tesadüf olarak görmemek lazım.
Microsoft ve Nokia, Şubat ayı sonlarında düzenlenecek MWC öncesi heyecanı artırıyor ;)
 
  • Beğen
Tepkiler: Aybin.Kilic
dakamon

dakamon

Üye
  • Beğen
Tepkiler: ON9
Bay H

Bay H

Üye
Tom warren fake diyor fakat bunun net bir sonucu yok her ne kadar güvenilir olsa da. Bir video ve bir ekran görüntüsü var, yayınlandığı dönemde anlayacağız artık durumu
 
dakamon

dakamon

Üye
Bideşöyle ana menüde kısa bi gezinti ve bildirim merkezi hızlı ayarlar gibi özellikleri içinde barındıran kısa bir video sızsa süper olacak :D
 
  • Beğen
Tepkiler: skynet ve Rainesto
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Bideşöyle ana menüde kısa bi gezinti ve bildirim merkezi hızlı ayarlar gibi özellikleri içinde barındıran kısa bir video sızsa süper olacak :D
senin elinde böyle bir imkan olsa hepsini birden yayınlar mıydın? Ben yayınlamazdım:ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: Aybin.Kilic ve Rainesto
Rainesto

Rainesto

Üye
heyecanlanmaya başlıyorum :D
 
dakamon

dakamon

Üye
senin elinde böyle bir imkan olsa hepsini birden yayınlar mıydın? Ben yayınlamazdım:ehe
Bende yayınlamazdım da bende ileriki bir tarihte yayınlansa da şöyle bir neşemizi bulsak yorumlar yapsak yoksa geçmez bu 2 ay :D
 
Esendağlı

Esendağlı

Üye
Daha şimdiden 11 sayfa oldu,bu gidişle 8.1 sayfa olacak galiba:)
 
  • Beğen
Tepkiler: PureFood
Rainesto

Rainesto

Üye
Bende yayınlamazdım da bende ileriki bir tarihte yayınlansa da şöyle bir neşemizi bulsak yorumlar yapsak yoksa geçmez bu 2 ay :D
aynen :D gdr3den çok heyecanlı bir bekleyiş içine girdik inşallah çabuk gelir
 


Üst Alt