cortanamı bu ? süper bir şeye benziyor ama ing bilmeyen arkadaşlar için kötüAcaba Cortana mı?
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
belki TÜRKÇE olur dicem ama nerde görülmüş 
önceki mesajımdan alıntıdır "Kendini değil dışarısınıda düşünmelisin ki her zaman iyisi olmuyor maleseff olmadıktan sonrada en iyisini istemekte boşa kürek çekmektir." Neyse konuya dönmek lazım.Uzun süre windows phone 8.1 bekledik umarım beklediğimize değer.Hani bu konsept videolar var ya bazıları gerçekten güzel oluyordu onlar gibi bir değişiklik meydana gelir umarımbakın siz insanların bir şeye inanması ile istemesini karıştırmışsınız. Ben insanların fazlasının geleceğine inanmasını değil bunu talep etmesini söylüyorum ağlamayana meme yok bu devirde arkadaşlar. Emin olun siz talep edin 10 talep edin 5 verirler ama 5 talep ederseniz 1 verirler. O yüzden neden 10 talep etmeyelim ki? Her zaman düşüncemizi örneklendirmezsek anlayan olmuyor yapcam bir şey yok. Umarım şimdi daha iyi anlamışsınızdır.
Niye hep şöyle videolarda tamamını çekmezler kiAcaba Cortana mı?
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız

demek zorundayım, oha harika olmuşGames Hub:
bunlar gerçek 8.1 miGames Hub:

Bu görsel ile birlikte videonun sahte olma ihtimali ortadan kalkıyor yukarıda ki mavi nokta videoda küçülüp o hale geliyorWindows Phone 8.1 Lumia 925 Here Maps Uİ
Windows Phone 8.1 Lumia 925 Here Maps Uİ
bence konumYukarıda mavi nokta ne?
yukarıda ki mavi noktanın videoda Cortana adlı sesli asistana ait olduğu görülüyor.Yukarıda mavi nokta ne?
Aynen katılıyorum. 2 gündür finallerden ötürü takip edemiyordum, molalar hariç bugün 8.1 ile ilgili haber okumaktan yoruldum. Boşuna dememişler bugünün işini yarına bırakma.WP8.1'den sızıntı yağmuru başladı![]()

bence konum
