evet İos7'nin yayınlanmasından sonra bir ay içinde 4 tane hata giderme güncellemesi yayınlandı. Bunlar da basit hatalar değil güvenlik açıklarıydı. Ayrıca İos 7.1 için de 4. Beta güncellemesi yayınlanmış durumda.size muhalefet olmak değil amaç ama bide ios u düşünün. Biz bizden kötüyü değil bizden iyiyi kendimize rakip almalıyız her konuda
o zaman en iyi sistem olmaya aday olabiliriz
![]()
evet İos7'nin yayınlanmasından sonra bir ay içinde 4 tane hata giderme güncellemesi yayınlandı. Bunlar da basit hatalar değil güvenlik açıklarıydı. Ayrıca İos 7.1 için de 4. Beta güncellemesi yayınlanmış durumda.

Evet aynı anda gitmesi bence olması gereken. Sonuçta lumia ailesi deniyorsa bu modeller için aynı anda ver ailenin tüm üyeleri aynı anda güncellemeye sahip olsun. Bence çok büyük bir memnuniyet ve prestijdir kullanıcıların gözünde.

Güncelleme Herkes Kabul Etsin En Geç Lumialar Nokia Veriyor Android Li Note 3 4.4.2 Mi Ne Aldı![]()
çok kötü bir video dostum. Görev çubuğu tamamen Android

paylaştığınız video windows phone 8 değil biliyorsunuzdur ama androiddeki windows 8 launcherArka plan nasıl![]()

