Haber Windows Phone 8.1 Geliyor

Sponsorlu Bağlantılar

dakamon

dakamon

Üye
:) size muhalefet olmak değil amaç ama bide ios u düşünün. Biz bizden kötüyü değil bizden iyiyi kendimize rakip almalıyız her konuda :) o zaman en iyi sistem olmaya aday olabiliriz :)
 
  • Beğen
Tepkiler: skynet, Rainesto ve csH


Esendağlı

Esendağlı

Üye
Bizde sorun çok temel işlevlerin bile sistemde hala var olmayışı.en basiti bildirim merkezi ve sistem sesleri ile müzik seslerinin ayrılmış olmaması.
 
  • Beğen
Tepkiler: n000k
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
:) size muhalefet olmak değil amaç ama bide ios u düşünün. Biz bizden kötüyü değil bizden iyiyi kendimize rakip almalıyız her konuda :) o zaman en iyi sistem olmaya aday olabiliriz :)
evet İos7'nin yayınlanmasından sonra bir ay içinde 4 tane hata giderme güncellemesi yayınlandı. Bunlar da basit hatalar değil güvenlik açıklarıydı. Ayrıca İos 7.1 için de 4. Beta güncellemesi yayınlanmış durumda.
 
ogzhnoTr

ogzhnoTr

Üye
benim bahsettiğim dağıtımdı
 
dakamon

dakamon

Üye
evet İos7'nin yayınlanmasından sonra bir ay içinde 4 tane hata giderme güncellemesi yayınlandı. Bunlar da basit hatalar değil güvenlik açıklarıydı. Ayrıca İos 7.1 için de 4. Beta güncellemesi yayınlanmış durumda.




bunlar normal şeyler sıkıntıyı duzeltiyorlar en azından. Anında cevap veriyorlar. Emin olun bizim ms den daha ilgililer daha tüketici odaklılar. Şimdi ios7 ile çok köklü değişiklikler oldu sistemlerinde bizde daha Bi gdr guncellemesinde hata yapmışlardı unutmayın htc bin yaşadığı durumu. Hatalar olabilir hiç olmaz demek haksızlık çünkü insan yapımı. Önemli olan bu sorunları nasıl bir özveriyle düzelttiği önemli. Bakıp göreceğiz bakalım 8.1 de hata olacak mı olmayacak mı. İos ta beta olarak yayınlayarak Developer lara hatasız bir güncelleme yapma peşinde nasıl ki ms bize aynısını yapıyorsa Apple da aynısını yapıyor :)
 
Makale_Helvetia

Makale_Helvetia

Üye
apple'ın güncellemeleri tüm dünyaya aynı anda dağıtması olayı güzel..nokia da malesef kısım kısım geliyor cihazlara ve ülke varyantlarına..
 
dakamon

dakamon

Üye
Evet aynı anda gitmesi bence olması gereken. Sonuçta lumia ailesi deniyorsa bu modeller için aynı anda ver ailenin tüm üyeleri aynı anda güncellemeye sahip olsun. Bence çok büyük bir memnuniyet ve prestijdir kullanıcıların gözünde.
 
  • Beğen
Tepkiler: n000k, Esendağlı ve erdal8142
csH

csH

Üye
Evet aynı anda gitmesi bence olması gereken. Sonuçta lumia ailesi deniyorsa bu modeller için aynı anda ver ailenin tüm üyeleri aynı anda güncellemeye sahip olsun. Bence çok büyük bir memnuniyet ve prestijdir kullanıcıların gözünde.


%1.000.000 katılıyorum :oke:
 
Makale_Helvetia

Makale_Helvetia

Üye
olması gereken bu evet ama keşke önemseseler biraz..
 
Tmobile

Tmobile

Üye
Güncelleme Herkes Kabul Etsin En Geç Lumialar Nokia Veriyor Android Li Note 3 4.4.2 Mi Ne Aldı :D
 
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
Güncelleme Herkes Kabul Etsin En Geç Lumialar Nokia Veriyor Android Li Note 3 4.4.2 Mi Ne Aldı :D

Kelimeleri gereksiz yere büyük harfle kullanmamaya çalışın.
Forumdaki görüntü kirliliğini el birliğiyle önleyelim.
 
  • Beğen
Tepkiler: Hagios ve PureFood
braayn

braayn

Üye
IOS 7'i verdikleri günü hatırlıyorumda serverlar kitlenmişti bir çok kişi sorun yaşamıştı hatta arkadaşım gece 23:15 de başkatıp sabah 08:30 gibi cihaz açılmıştı bu nedenle kısım kısım dağıtmaları bence mantıklı
 
dakamon

dakamon

Üye
7 saat beklemiş arkadaşın biz aylarca haftalarca bekliyoruz :) sence hangisi daha mantıklı ;)
 
braayn

braayn

Üye
geç gelme konusunda bende msye kızıyorum ama hani aynı anda bütün modellere bir gecede verip serverları kasmaya ıstırap çekmeye gerek yok demeye getirdim
 
dakamon

dakamon

Üye
Belki aynı günü 3 e bölüp ilk sekiz saat 5 için alsalardı sonra 4s için de açıp bir 8 saat sonra da 4 ü de dahil edip bir yöntem yapabilirlerdi ama ben hiç boyle bir sorun duymamıştım birileri sıkıntı yaşıyor boyle durumlarda unutmayın bizde hem Amber da hemde blackte sorunlar oluşmuştu bizimkiler hem geç veriyor hemde indirmeye açınca sorunlar.
 
Tmobile

Tmobile

Üye
sonuçta 1 günde halloldu apple ios 7.0 yani sorun yok Apple listede 1.Numara Maalesef kabul etmek zorundasınız!
 
  • Beğen
Tepkiler: Dexter Morgan
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
İlginç bir video :tebessüm:

Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
çok kötü bir video dostum. Görev çubuğu tamamen Android
 


Üst Alt