Lg 2 vs s4 kararsızlık...

Sponsorlu Bağlantılar

Senyor Keş

Senyor Keş

Üye
Size çok teşekkür ediyorum arkadaşlar. Eğer 1500 civarında olursa tercihimi Nexus 5'ten yana kullanıcam alınca size herşeyini atıcam bu arada mart-Nisan arasımı çıkıcak.

ozamana kalmadan çıkar
 


Invoke

Invoke

Üye
Size çok teşekkür ediyorum arkadaşlar. Eğer 1500 civarında olursa tercihimi Nexus 5'ten yana kullanıcam alınca size herşeyini atıcam bu arada mart-Nisan arasımı çıkıcak.

Cihaz çıktı zaten, Türkiye'ye gelir herhalde ocak-şubat gibi. Mart-nisan'a kalmaz.
 

Zapizm

Üye
    Konu Sahibi
Oooo çok iyi o zaman,kitkat zaten o nexus ile gelicek. Yani 1-2 ay var.
 
Senyor Keş

Senyor Keş

Üye
Vallahi yaşamıyoruz ya :D ama bu forumu çok beğendim artık bende sizin ailedeyim :)

hoşgeldin bende üye olalı 1hafta oldu olmadı baya iyi buranın ortamı yeni yılbaşı arayüzüde hoş olmuş iyi forumlar.. :)
 

Zapizm

Üye
    Konu Sahibi
Vay be :D nexus 5'te şuna dikkat ettim

CPU: Qualcomm Snapdragon™ 800, 2,26 GHz
GPU: Adreno 330, 450 MHz

Burda 450mhz dediği ne oluyor
 

Zapizm

Üye
    Konu Sahibi
G2'de yazmıyor :)
 

Zapizm

Üye
    Konu Sahibi
Anladım üstadım yani son karar olarak Nexus 5 mi diyosunuz.
 
Senyor Keş

Senyor Keş

Üye
Anladım üstadım yani son karar olarak Nexus 5 mi diyosunuz.

kasma donma güncelleme sorunu yaşamayım her halükarda kafam rahat olsun diyorsan nexus5 tam anlamıyla seni tatmin edecektir.
 

Zapizm

Üye
    Konu Sahibi
Oyun performansı ne durumda
Zaten istediğim gibi çok fazla sensörü yok.
 

Zapizm

Üye
    Konu Sahibi
Vay be süper ya keşke iPhoneye para vermeseydim İos 7 bitirdi beni abiler ya
 
Senyor Keş

Senyor Keş

Üye
Vay be süper ya keşke iPhoneye para vermeseydim İos 7 bitirdi beni abiler ya

ios7.0.4 ile sorunların çözüldüğünü zannediyordum iPad3 kullanıyorum ben iOS7 de hiçbir sıkıntı yaşamadım aksine daha hızlı bir hale gelmişti cihaz.sağlık olsun şimdiden hayırlı olsun
 

Zapizm

Üye
    Konu Sahibi
Allah Razı olsun üstad Nexusu beğendim inşallah elime geçince ordan yazarım. Ayrıca benim İPhone 4 çok büyük bi düzelme yaşanmadı bende hemde sıkıldım İostan beni bunalttı pek serbest hareket edilmiyor.
 
djhiguramos

djhiguramos

Üye
G2 al derim ben aynı chipseti kullanıyorsa nexus 5 e çıkan resmi güncellemelerin hepsini resmi olarak veya gayri resmi olarak alır geliştiricileri de ortak olur haliyle ayrıca g2 nin pili de bir adım önde ama nexus 5 saf android diyenler için de gidin g2 ye aosp kurun derim tamamen aynı olur zaten custom rom kurmayacak adam bu kadar performanslı telefonu ne yapsın hava atmayacaksa ekran büyük diye alıyorsa gitsin note 1 alsın
 

Zapizm

Üye
    Konu Sahibi
Müdür sağolasın ama nexus 5 bana daha sıcak duruyor.
 

Benzer Konular

mahmut-kys
Cevap
40
Görüntüleme
4K
muhammettvurucu
YENİÇeri1362
Cevap
3
Görüntüleme
3K
Türe


Üst Alt