Senyor Keş
Üye
Size çok teşekkür ediyorum arkadaşlar. Eğer 1500 civarında olursa tercihimi Nexus 5'ten yana kullanıcam alınca size herşeyini atıcam bu arada mart-Nisan arasımı çıkıcak.
ozamana kalmadan çıkar
Size çok teşekkür ediyorum arkadaşlar. Eğer 1500 civarında olursa tercihimi Nexus 5'ten yana kullanıcam alınca size herşeyini atıcam bu arada mart-Nisan arasımı çıkıcak.
Size çok teşekkür ediyorum arkadaşlar. Eğer 1500 civarında olursa tercihimi Nexus 5'ten yana kullanıcam alınca size herşeyini atıcam bu arada mart-Nisan arasımı çıkıcak.
Cihaz çıktı zaten, Türkiye'ye gelir herhalde ocak-şubat gibi. Mart-nisan'a kalmaz.
ama bu forumu çok beğendim artık bende sizin ailedeyim 
Vallahi yaşamıyoruz yaama bu forumu çok beğendim artık bende sizin ailedeyim
![]()

Oooo çok iyi o zaman,kitkat zaten o nexus ile gelicek. Yani 1-2 ay var.
Vallahi yaşamıyoruz yaama bu forumu çok beğendim artık bende sizin ailedeyim
![]()
Vay benexus 5'te şuna dikkat ettim
CPU: Qualcomm Snapdragon™ 800, 2,26 GHz
GPU: Adreno 330, 450 MHz
Burda 450mhz dediği ne oluyor
G2'de yazmıyor![]()
Anladım üstadım yani son karar olarak Nexus 5 mi diyosunuz.
Oyun performansı ne durumda
Zaten istediğim gibi çok fazla sensörü yok.
Vay be süper ya keşke iPhoneye para vermeseydim İos 7 bitirdi beni abiler ya
