bıkmaktan değil meraktananlaşılan millet beklemekten bıktı![]()

bıkmaktan değil meraktan![]()

bu olsaydı büyük olay olurdu abi gerçektenDemokratikleşme paketinden tile dizilimininde yedeklenebilmesi çıksın isterdim olmadı![]()

yok mubu olsaydı büyük olay olurdu abi gerçekten![]()

tile yedeklenmiyor sanırım varsa ben bihaberim olaydan abiyok mu![]()
yedeklemede ayarlar da var ya.tile yedeklenmiyor sanırım varsa ben bihaberim olaydan abi
aklım lumia900'e gittiabi ayarları yedeklenmesi live tile'ları yedeklemiyor ki

aklım lumia900'e gitti
zune'un gözünü seveyim. Bağla recovery yap her şey yerli yerinde
ne kadar zor olsa bile NSU'ya GDR3 düştüğü an balıklama atlarız abiler ota beklenmez şimdi yaBastıralım tile ayarlarınıda yedeklemeyi eklesinlerO değilde ben çok uğraşıyorum yaa. Şimdi GDR3 için Ota beklersem sebebi bu olacak.

Herhalde hemen atlamadan akşama kadar direnebilirim. (Çok dirençli gördüm kendimi)ne kadar zor olsa bile NSU'ya GDR3 düştüğü an balıklama atlarız abiler ota beklenmez şimdi ya![]()

Portico güncellemesini hatırlayanlar? Forum yavaşlamıştı be![]()

sabrına hasta oldum Turgay AbiHerhalde hemen atlamadan akşama kadar direnebilirim. (Çok dirençli gördüm kendimi)![]()
kesinlikle doğru adminler kulaklarımızı çınlatacak o vakitlerdeYeni forumun hızını sallayabilecek tek şey WP8.1 güncellemesi olur sanırım![]()

