Haber Nokia World'13 22 Ekim'de Abu Dhabi'de

Sponsorlu Bağlantılar

4MaGuS

4MaGuS

Üye
anlaşılan millet beklemekten bıktı :)
 


mesutcinik

mesutcinik

Üye
evinde güzel bir wifi olan için pek farkı yok ya aslında uygulamalar o şekilde tekrar yüklenebilir zaten o yüzden düşerse her türlü gelişine çakarız :kop:
 
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
bıkmaktan değil meraktan:ehe

Bu arada Nokia, hissedarlarına olağanüstü toplantı bildirimi göndermeye başlamış.
Hissedarlardan, şirketin cihaz bölümünün Microsoft'a satılmasına onay vermeleri isteniyor.
Satış konusundaki gelişmelerin ardından hisselerdeki artış nedeniyle hissedarların büyük kısmının da konuya pozitif baktığı söyleniyor.

Her ne kadar Hindistan'daki gelişmeler (Hindistan'daki fabrikasına el değiştirme tedbiri konulması vs) süreci az da olsa etkileyecek gibi dursa da, eninde sonunda satış sorunsuz olarak gerçekleşecek gibi görünüyor. :hmmm
 
suyunsesi

suyunsesi

Üye
Demokratikleşme paketinden tile dizilimininde yedeklenebilmesi çıksın isterdim olmadı :bleh:
 
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
Ay sonunda GDR3 de düşer NSU'ya :eller:
 
4MaGuS

4MaGuS

Üye
az kaldı ekim sonunda nsu da görürüz az dayanın millet bende çok meraklıyım
 
mesutcinik

mesutcinik

Üye
abi ayarları yedeklenmesi live tile'ları yedeklemiyor ki
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
suyunsesi

suyunsesi

Üye
Bastıralım tile ayarlarınıda yedeklemeyi eklesinler :) O değilde ben çok uğraşıyorum yaa. Şimdi GDR3 için Ota beklersem sebebi bu olacak.
 
suyunsesi

suyunsesi

Üye
ne kadar zor olsa bile NSU'ya GDR3 düştüğü an balıklama atlarız abiler ota beklenmez şimdi ya :)
Herhalde hemen atlamadan akşama kadar direnebilirim. (Çok dirençli gördüm kendimi) :bleh:
 
PureFood

PureFood

Üye
wp bölümünü bilmeyen forumu çok sessiz sedasız sanar ama bombalar burada patlıyor :D
 
ardacumhur

ardacumhur

Üye
Portico güncellemesini hatırlayanlar? Forum yavaşlamıştı be :)
 
  • Beğen
Tepkiler: OozyStaw

Benzer Konular



Üst Alt