Note 2 ekranı ile ilgili araştırmalarım

Sponsorlu Bağlantılar

PriZm

PriZm

Üye
Marketten screen adjuster programını yükle.Blue değerini +5/+7 yap.farkı göreceksin.
 


Artles

Artles

Üye
    Konu Sahibi
Beyaz rengi bende bir nebze düzeldi
 
_ardaa

_ardaa

Üye
Vietnam malı olup olmadığını nasıl anlıyoruz ve hangisi daha iyidir, konuyla alakasız oldu ama benim tel de beyazlar normal beyaz konuyu görünce baktım hemen.
 
aleranol

aleranol

Üye
Benim heryer sarilasti ve aveadan aldim.

Sanırım senin cihazla benimki aynı parti. Bana kalırsa bu sorun avea da mevcut. Nasıl sakladılar ne yaptılar bilmiyorum ama benim ilk aldigim gün sorun vardı. Babam sağolsun(!)


- - - Eklendi - - -

Xda da da bayağı etkilenen varmış vay canına
 
PriZm

PriZm

Üye
Vietnam malı olup olmadığını nasıl anlıyoruz ve hangisi daha iyidir, konuyla alakasız oldu ama benim tel de beyazlar normal beyaz konuyu görünce baktım hemen.

Pilin takıldığı yuvadaki etikette yazar.
 
Artles

Artles

Üye
    Konu Sahibi


Sanırım senin cihazla benimki aynı parti. Bana kalırsa bu sorun avea da mevcut. Nasıl sakladılar ne yaptılar bilmiyorum ama benim ilk aldigim gün sorun vardı. Babam sağolsun(!)


- - - Eklendi - - -

Xda da da bayağı etkilenen varmış vay canına

Bide benim ekranin sol ust taraflarında cok küçük ve görülmesi neredeyse imkansız olan bi daire seklinde iz var jelatini çıkarınca farkettim.

Bu arada benimkinde made in korea yaziyor. Garantiye yollasak hallederler mi acaba ? Cok kafama takildi cünkü gerekirse 2 hafta falan yaparim yani telefonsuz
 

Poine001

Üye
Bende şöyle bir sorun var. Beyaz bir pencerede örneğin google sayfasında ekranın alt kısmına baktığımda ana Widget ekranının aşağısında olan uygulamalar mesajlar Vs ikonların gölgeleri görünüyor. Saçma......
 
Artles

Artles

Üye
    Konu Sahibi
Yeh be gölge mi :D

Ya benim sorumu kimse cevaplamadi 2 senedir akilli telefon kullanıyorum daha hic garantilik bi durum olmadi simdiki haric yollasam kac güne gelir tahminen ve garantide hallolur mu ?
 
aleranol

aleranol

Üye
Bide benim ekranin sol ust taraflarında cok küçük ve görülmesi neredeyse imkansız olan bi daire seklinde iz var jelatini çıkarınca farkettim.

Bu arada benimkinde made in korea yaziyor. Garantiye yollasak hallederler mi acaba ? Cok kafama takildi cünkü gerekirse 2 hafta falan yaparim yani telefonsuz
Aynısı bende de var. Gece karanlıkta tam siyah bir resimde baktığım zaman görülüyor rahatça.
Sanırım üretim hatası olan bazı telefonlar var.


- - - Eklendi - - -

Bende şöyle bir sorun var. Beyaz bir pencerede örneğin google sayfasında ekranın alt kısmına baktığımda ana Widget ekranının aşağısında olan uygulamalar mesajlar Vs ikonların gölgeleri görünüyor. Saçma......

Sende sanki burn-in veya burn-out denilen sorun olmuş.
Onu düzeltmek geçici oluyor.


- - - Eklendi - - -

Yeh be gölge mi :D

Ya benim sorumu kimse cevaplamadi 2 senedir akilli telefon kullanıyorum daha hic garantilik bi durum olmadi simdiki haric yollasam kac güne gelir tahminen ve garantide hallolur mu ?

Daha önce Genpa ya telefon yollamadim ama sanırım 30 günü illaki kullanırlar.
 
Artles

Artles

Üye
    Konu Sahibi
@aleranol kardeşim sarilasma sorununu düzeltmek icin ekrani standarttan dinamiğe aldim ve alinin söylediği programramla da blue +5 yaptim neredeyse tamamen düzeldi. Denemeni şiddetle tavsiye ederim.
 

Ahmet___58

Üye


capslerden birisi parlaklıkta diğeri ise en kısıkta çekildi ben bir fark göremedim.
 
fingerback5

fingerback5

Üye
Yeh be gölge mi :D

Ya benim sorumu kimse cevaplamadi 2 senedir akilli telefon kullanıyorum daha hic garantilik bi durum olmadi simdiki haric yollasam kac güne gelir tahminen ve garantide hallolur mu ?

En az 20 gün.
 
serdar_gs

serdar_gs

Üye
Bende şöyle bir sorun var. Beyaz bir pencerede örneğin google sayfasında ekranın alt kısmına baktığımda ana Widget ekranının aşağısında olan uygulamalar mesajlar Vs ikonların gölgeleri görünüyor. Saçma......
Selam kardeş. Bu sorun benim sS3 te meydana geldi ve şu an garantide 2-3 gün oldu yollayalı. Galiba samsungların genel sorunu.
 
enterneoll

enterneoll

Üye
PriZm

PriZm

Üye
Uğursuzluk yapma :zzz:

Birşey olsaydı şu ana kadar farkederdim :ehe
 


Üst Alt