Gerçekleştirilen Buluşmalar İstanbul Buluşması (10.11.2012)

Sponsorlu Bağlantılar

minoo

minoo

Üye
    Konu Sahibi
  • Beğen
Tepkiler: CanKartaL, vapur dumanı ve Cezzbedici3


Software95

CSS3 anlayan arkadaş varmı?
 
  • Beğen
Tepkiler: HacKLess
minoo

minoo

Üye
    Konu Sahibi
Konunun dışına çıkmayalım lütfen.
 
  • Beğen
Tepkiler: Cezzbedici3

cukuleaks

Üye
Buluşmanın başında birbirini tanımayanlar sadece tokalaşacak, ayrılırken herkes sarılacak :ehe
yoo ne alakası var. Ben tanımadıklarıma soru sorup sohbet etmeyi severim. Ha kolaysa etmesin :ehe
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
şu gelenlere bakıyorum da, ben de gelmek istiyorum. Ama YGS öğrencisiyim ben gelemem :(
Imkan olursa uğrarım dicem de siz bi yerde durmazsınız ki :D


- - - Eklendi - - -

bi de, bakarım uzaktan iyi bi görüntü vermezseniz yanınızdan geçerim tanıyamazsınız :ehe

Kötü müyüm la ben :hmmm
 
jackalmami

jackalmami

Üye
şu gelenlere bakıyorum da, ben de gelmek istiyorum. Ama YGS öğrencisiyim ben gelemem :(
Imkan olursa uğrarım dicem de siz bi yerde durmazsınız ki :D


- - - Eklendi - - -

bi de, bakarım uzaktan iyi bi görüntü vermezseniz yanınızdan geçerim tanıyamazsınız :ehe

Kötü müyüm la ben :hmmm

Hani gelecektin Furkan :zzz: Anlaşmıştık seninle; :anlas: aynı böyle.
Bak maxicep tarihine geçeceksin, kaçırma bu fırsatı :ehe


- - - Eklendi - - -

Ayrılırken sarılacağız felan, ormantik bi ortam olacak la :D
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Sarılmalar falan ne oluyoruz le ... :D
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Kaynaşmak güzeldir kardeşim . :D
Söz ağızdan çıkar . Söz verdik, bitti ... :ehe
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye


Hani gelecektin Furkan :zzz: Anlaşmıştık seninle; :anlas: aynı böyle.
Bak maxicep tarihine geçeceksin, kaçırma bu fırsatı :ehe


- - - Eklendi - - -

Ayrılırken sarılacağız felan, ormantik bi ortam olacak la :D

Ben niye hatırlamıyorum :D
Gelmeye calışıcam, imkan olursa tabi :D
 
jackalmami

jackalmami

Üye


Ben niye hatırlamıyorum :D
Gelmeye calışıcam, imkan olursa tabi :D

Gerçekleşen buluşmaların birinde demiştim sana; "bayramdan sonra bi hafta sonu buluşma ayarlayacağız/ayarlarız" diye. Bunu kastetmiştim. Ve üstüne de eklemiştim; "kimse gelmezse bile sadece ikimiz buluşuruz, merak etme".. hatırladın ?
Ben senin için tek başıma oralara gelmeyi kabul ediyorken, sen bizim için ayağının dibindeki buluşmaya gelemiyor musun ? Ayıp :sahan: :D
 
  • Beğen
Tepkiler: vapur dumanı
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye


Gerçekleşen buluşmaların birinde demiştim sana; "bayramdan sonra bi hafta sonu buluşma ayarlayacağız/ayarlarız" diye. Bunu kastetmiştim. Ve üstüne de eklemiştim; "kimse gelmezse bile sadece ikimiz buluşuruz, merak etme".. hatırladın ?
Ben senin için tek başıma oralara gelmeyi kabul ediyorken, sen bizim için ayağının dibindeki buluşmaya gelemiyor musun ? Ayıp :sahan: :D

cumartesi günü öğleden sonra dersane varmış(ben sabah zannediyordum.) ondan sonra da şiir proggramına söz vermişim ona gitmem lazım. :(

sadece dersane olsa izin alırdım ama dersaneden sonraki program .. :(


- - - Eklendi - - -

hem, ayağımın dibinde olduğunu nerden biliyorsun? :D
 
tarxhn

tarxhn

Üye
bugun aradılar dersane saat 14.00 başlıyor. hay böyle işin içine:sahan:
 
jackalmami

jackalmami

Üye


cumartesi günü öğleden sonra dersane varmış(ben sabah zannediyordum.) ondan sonra da şiir proggramına söz vermişim ona gitmem lazım. :(

sadece dersane olsa izin alırdım ama dersaneden sonraki program .. :(


- - - Eklendi - - -

hem, ayağımın dibinde olduğunu nerden biliyorsun? :D

O taraflarda oturmuyor muydun sen ? üsküdardı herhalde :hmmm Sonuçta o yakadasın. Ben tee ebesinin nikahından gelecem.
Şimdi baktım da navigasyondan, 30 km. Dedi. Iyi de buradan Aksaray 25-30 km. :hmmm
 
  • Beğen
Tepkiler: tarxhn
tarxhn

tarxhn

Üye


O taraflarda oturmuyor muydun sen ? üsküdardı herhalde :hmmm Sonuçta o yakadasın. Ben tee ebesinin nikahından gelecem.
Şimdi baktım da navigasyondan, 30 km. Dedi. Iyi de buradan Aksaray 25-30 km. :hmmm

beylikdüzünde mi oturuyorsunuz. ben avcılardan kadıkoye en az 150 dk gidiyorum. ölüm kaarşıya geçmek foraver avrupa yakası :ehe
 
jackalmami

jackalmami

Üye


beylikdüzünde mi oturuyorsunuz. ben avcılardan kadıkoye en az 150 dk gidiyorum. ölüm kaarşıya geçmek foraver avrupa yakası :ehe

K.çekmece

Belli değil ama büyük ihtimal toplu taşıma araçlarından biriyle gideceğim. Nasıl gidildiğini de bilmiyorum :bilmm
Ama her ne olursa olsun gitmek durumundayım. Sırf benim için düzenlendi bu buluşma. :ehe
 

cukuleaks

Üye
Selamınaleykım ...
 

Benzer Konular

KayraBey
  • Kilitli
Gerçekleştirilen Buluşmalar Minik İstanbul buluşması :)
Cevap
69
Görüntüleme
5K
Reşwan
KayraBey
  • Kilitli
Gerçekleştirilen Buluşmalar 8 Eylül İstanbul Buluşması
Cevap
35
Görüntüleme
3K
Nextman
Cezzbedici3
  • Kilitli
Cevap
54
Görüntüleme
6K
minoo
Cezzbedici3
Cevap
43
Görüntüleme
7K
Hıqh_VoLTaqe27


Üst Alt