Yeni ICS Güncellemesi 4.1.B.0.587

Sponsorlu Bağlantılar

__xXx__

__xXx__

Üye
ben net den 1-2 video izledim genel olarak güzele benziyo ancak kamerada dokunamatik netleme modu varmı. 2.3.4 de bu özellik mevcut ve çok da kullandığım bir özellik. dokunmatik netlemeden kastım camerada köşeye bir yere dokunuca orayı netliyor. Birde şebekeden görünkülü konuşma gelmişmi bunları cevaplarsanız çok sevinirim

sebekeden görüntülü görüşme gelmeyecek şimdilik ama sony jb de bir süpriz yaparak koyabilir
 


Xelord

Xelord

Üye
    Konu Sahibi
ben net den 1-2 video izledim genel olarak güzele benziyo ancak kamerada dokunamatik netleme modu varmı. 2.3.4 de bu özellik mevcut ve çok da kullandığım bir özellik. dokunmatik netlemeden kastım camerada köşeye bir yere dokunuca orayı netliyor. Birde şebekeden görünkülü konuşma gelmişmi bunları cevaplarsanız çok sevinirim

Eğer yanlış anlamadıysam dediğin mod var. "Kameraya girdiğinde ayarlar> Netleme modu> Dokunarak netleme" Bunu diyorsun sanırım.
Görüntülü konuşma olayı ne yazık ki skype vs ile mümkün.
 
yakup_281

yakup_281

Üye
benim neo v ye hala gelmedi
 

KarakayA67

:-( jb glrmi 2011 cihazlara
 
Xelord

Xelord

Üye
    Konu Sahibi
:-( jb glrmi 2011 cihazlara

Hiç belli değil o olay. Önce gelmeyecek dendi, sonra sony o haberi yalanladı üzerinde çalışıyoruz dedi. Sony dediği: "Üzerinde çalışıyoruz." Vermicez demiyorlar, vericez de demediler...
 

arthur90

Üye
.587 için mesaj attım sony e türkiye ye ne zaman gelecek diye... onlarda bana 2012-08-16 bu tarihte yayınladı pc com. indirerek güncelleyebilirsiniz diyolar. kaç gündür bakıyorum ama hala tel. güncel diyor...
 

carfreak

Üye
Benim telde 4.0.3 var hala telefonunuz güncel diyor.?
 

meendismurat

Üye
Benim Telefondada 4.0.3 var hala telefonunuz güncel diyor.?SI 1253-9617 şimdiye gelmesi lazımdı gecikti zahir:)
 
Xelord

Xelord

Üye
    Konu Sahibi
Benim Telefondada 4.0.3 var hala telefonunuz güncel diyor.?SI 1253-9617 şimdiye gelmesi lazımdı gecikti zahir:)

Çok kişiye böyle olmuş ben de anlamadım :/ İsterseniz flashtool kullanabilirsiniz.
 
sekil_27

sekil_27

Üye
arkadaşlar flastool programıylan çok çok basit ve 2 dakikada flash olayı bitiyor.2.3 ten 4 e.yada 4 ten 2 ye geçişler.xperia ray var ve bu yazdıklarımın hepsini defalarca yaptım,şu an 4.0.4 surumun431 ile bitenini kurup .tekrar kernel kurup root olayınıda yaptım..ögrenin bence.kısaca yapmanız gerekenleri bulamayan yada anlıyamayana en basit haliyle anlatabilirim istek olursa,x peria ray gerçekten çok akıcı ve hızlı bu surumdede,kamera duzelmiş,arayuz guzel olmuş.sırf kamera ve arayuz için yukselttim.tavsiye ederim RAY kullanıcilarına,
 
  • Beğen
Tepkiler: Xelord
Xelord

Xelord

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşlar flastool programıylan çok çok basit ve 2 dakikada flash olayı bitiyor.2.3 ten 4 e.yada 4 ten 2 ye geçişler.xperia ray var ve bu yazdıklarımın hepsini defalarca yaptım,şu an 4.0.4 surumun431 ile bitenini kurup .tekrar kernel kurup root olayınıda yaptım..ögrenin bence.kısaca yapmanız gerekenleri bulamayan yada anlıyamayana en basit haliyle anlatabilirim istek olursa,x peria ray gerçekten çok akıcı ve hızlı bu surumdede,kamera duzelmiş,arayuz guzel olmuş.sırf kamera ve arayuz için yukselttim.tavsiye ederim RAY kullanıcilarına,
Aynen katılıyorum çok basit bir iş öğrendikten sonra ve rayde iyi bence dediğin gibi. Hdmi olaydı daha iyi olurdu :/ Bir de jb verseler tadından yenmezdi. Neyse sana tavsiyem .587 ile biteni kurup sonra 4.0.3 kerneli sonra root sonra tekrar .587 kerneli flashlaman neden dersen? .587 , .431e göre daha hızlı menülerde filan iyileştirmişler.
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Xperia s e ne zaman gelecek yeni güncelleme ...
Bilginiz var mi?
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Xperia ya o yazılım gelecek mi?
 
Xelord

Xelord

Üye
    Konu Sahibi
2011lere neo v, neo , arc, arc s ,ray ,mini, play, mini pro ya vermeyecekler diğerleri alacak diye biliyorum ama ben ama zamanı belli değil. Bu .587 olan da 2011lere geldi ufak çaplı bir şey Xperia S e jb verirler.
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
2011 derken?
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
benim Xperia s ...
2012 mi olmuş oluyo ?
 
Xelord

Xelord

Üye
    Konu Sahibi
Evet, size jb gelir.
 


Üst Alt