Xelord
Üye
Yeni ICS Güncellemesi 4.1.B.0.587
Sony, 2011 serisi telefonlara yeni bir güncelleme daha yayınladı. Başlıkta da yazdığım gibi 4.1.b.0.431'i .587e yükseltiyor.
Xperia Active, Arc, Mini Pro, Neo, Neo V, Xperia Pro, Arc S, Xperia Mini ve Xperia Ray'e geleceği söyleniyor blogta. Çoğunuza gelmiştir zaten.
Xperia Ray telefonumu güncelledim. Doğal olarak root gitti. Flashtool ile 4.0.3 kerneli flaslayıp rootlayıp sonra tekrar .587yi flasladım.
Ben bu güncelleme hakkında görüşlerimi bildirmek için açtım konuyu, epey bir sorun giderilmiş Sony'nin dediğine göre benim gözlemlediklerim:
-Menüler arası geçişler daha akışkan olmuş.
-Telefon açılırken daha çabuk açılıyor.
-Rehbere açmak istediğimizde rehber 6-7saniye de geliyordu. Artık o kadar beklemiyorsunuz. (Forumda bir arkadaş sormuştu, rehber çok bekletiyor diye.)
-Uygulamalar vs daha çabuk açılıyor.
---Bazılarında cevapsız çağrı ve sms geldiğinde led yanmıyormuş. Bu güncelleme ile cevapsız çağrıda ledde bildirim ışığı yanıyormuş ama sms hala yanmıyormuş.
Benim düşüncem: Sony bu güncellemeyle bizi kandırıp Jelly Bean'i vermicek mi acaba?
- - - Eklendi - - -
Ek: Güncelleme genel olarak faydalı. Direk telefon üzerinden ya da Pc Companion ile de güncelleyebilirsiniz.
Xperia Active, Arc, Mini Pro, Neo, Neo V, Xperia Pro, Arc S, Xperia Mini ve Xperia Ray'e geleceği söyleniyor blogta. Çoğunuza gelmiştir zaten.
Xperia Ray telefonumu güncelledim. Doğal olarak root gitti. Flashtool ile 4.0.3 kerneli flaslayıp rootlayıp sonra tekrar .587yi flasladım.
Ben bu güncelleme hakkında görüşlerimi bildirmek için açtım konuyu, epey bir sorun giderilmiş Sony'nin dediğine göre benim gözlemlediklerim:
-Menüler arası geçişler daha akışkan olmuş.
-Telefon açılırken daha çabuk açılıyor.
-Rehbere açmak istediğimizde rehber 6-7saniye de geliyordu. Artık o kadar beklemiyorsunuz. (Forumda bir arkadaş sormuştu, rehber çok bekletiyor diye.)
-Uygulamalar vs daha çabuk açılıyor.
---Bazılarında cevapsız çağrı ve sms geldiğinde led yanmıyormuş. Bu güncelleme ile cevapsız çağrıda ledde bildirim ışığı yanıyormuş ama sms hala yanmıyormuş.
Benim düşüncem: Sony bu güncellemeyle bizi kandırıp Jelly Bean'i vermicek mi acaba?

- - - Eklendi - - -
Ek: Güncelleme genel olarak faydalı. Direk telefon üzerinden ya da Pc Companion ile de güncelleyebilirsiniz.

2:
2.3.4 deyim 1 senedir 
