Samsung Galaxy SIII'üme kavuştum :)

Sponsorlu Bağlantılar



15097

15097

Üye
Hayırlı olsun.S III'ün en sevdiğim "basit" özelliği olan akıllı beklemeyi kullanmayı çok isterim :tebessüm: :P:
 

musty522

Üye
hayırlı olsun kardes güle güle kullan.bir sorum olucak ben cihazı ilk aldığımda açıkken sarj ettim kapalı şarj et demişler şimdi benim cihaz zarar görmüş olabilir mi?
 
avcitalip

avcitalip

Üye
    Konu Sahibi
Hayırlı olsun.S III'ün en sevdiğim "basit" özelliği olan akıllı beklemeyi kullanmayı çok isterim :tebessüm: :P:

bir yere koyunca ekranı kapatıyor eline alınca tekrar ekranı parlaklaştırıyor onu diyorsun sanırım,sağol Teşekkür Ederim Allah Tüm bana hayırlı olsun diyenlere s3 nasip etsin İnşallah :)

- - - Eklendi - - -

hayırlı olsun kardes güle güle kullan.bir sorum olucak ben cihazı ilk aldığımda açıkken sarj ettim kapalı şarj et demişler şimdi benim cihaz zarar görmüş olabilir mi?

Sende sağol kardeşim teşekkür ederim,ya yok yalan onlar ben ilk aldığımda bilgisayara bağlayıp müzik falan atmıştım o sırada telefonda şarz olmuştu ne yani benim telefonum bozuldu mu ? hayır
 

musty522

Üye
bir yere koyunca ekranı kapatıyor eline alınca tekrar ekranı parlaklaştırıyor onu diyorsun sanırım,sağol Teşekkür Ederim Allah Tüm bana hayırlı olsun diyenlere s3 nasip etsin İnşallah :)

- - - Eklendi - - -



Sende sağol kardeşim teşekkür ederim,ya yok yalan onlar ben ilk aldığımda bilgisayara bağlayıp müzik falan atmıştım o sırada telefonda şarz olmuştu ne yani benim telefonum bozuldu mu ? hayır
Birşey değil kardeşim sağolasın yanıtın için
 
avcitalip

avcitalip

Üye
    Konu Sahibi
Birşey değil kardeşim sağolasın yanıtın için

o sana öyle diyenler halan daha 5210,3310 gibi telefonlarda kalmışlar :oke: onların batarya tipi başka bana elektronik hocası göstermişti :oke:
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
guzel gunlerde kullanman dilegiyle konu :locked:
 


Üst Alt