selly1310
Üye
arkadaşlar bir bakarmısın.yardımınız lazım
İyi akşamlar arkadaşlar,
Arkadaşlar kardeşim bana bir iphone getirdi.Kendisi almanyada taksici ve iphonu takside buldu.Kaybeden adam amerikalı .Ondan dolayı geri verme gibi bir imkanı olmadı.
Telefonu bana verdi kullanayım diye.İşte sorunda bu
1.Telefonu imei kaydı yaptırcam burda sorun yok.
2.telefonda simlock var.Ben bu durumda telefonun menüsüne ulaşamıyorum galiba(galiba yazdım cünkü telefonun şarzı bitmiş ondan dolayı tam emin degilim,ama kardeşim menüye ulaşamadıgını söylerdi).Peki ben durumda ne yapıcam?
3. ben bu iphonun sim kilidini kendim pc aracıgıyla kırabilirmiyim yoksa illaki telefoncuya mo götürcem.İnternete okudum,jailbreak ,geve v.s yöntemler var.geve icin bir ücret ödemem gerekiyor.Kendim bu hic bir ücret ödemeden kırabilirmiyim.Menüye sim kart olmadan ve simkilit olan bir iphone nasıl ulaşırım.
4.diyelim ki ben iphonn simkilitini kırdım güncelleme elan yapınca yine kitlenme felan olurmu.yada firma ayarlarına geri yükle de.
tel: iphone4 32 gb
country code : usa
software: 4.0.2
şimdiden yardımlarınız icin teşekkür ederim.bu aradda hayırlı ramazanlar
Arkadaşlar kardeşim bana bir iphone getirdi.Kendisi almanyada taksici ve iphonu takside buldu.Kaybeden adam amerikalı .Ondan dolayı geri verme gibi bir imkanı olmadı.
Telefonu bana verdi kullanayım diye.İşte sorunda bu
1.Telefonu imei kaydı yaptırcam burda sorun yok.
2.telefonda simlock var.Ben bu durumda telefonun menüsüne ulaşamıyorum galiba(galiba yazdım cünkü telefonun şarzı bitmiş ondan dolayı tam emin degilim,ama kardeşim menüye ulaşamadıgını söylerdi).Peki ben durumda ne yapıcam?
3. ben bu iphonun sim kilidini kendim pc aracıgıyla kırabilirmiyim yoksa illaki telefoncuya mo götürcem.İnternete okudum,jailbreak ,geve v.s yöntemler var.geve icin bir ücret ödemem gerekiyor.Kendim bu hic bir ücret ödemeden kırabilirmiyim.Menüye sim kart olmadan ve simkilit olan bir iphone nasıl ulaşırım.
4.diyelim ki ben iphonn simkilitini kırdım güncelleme elan yapınca yine kitlenme felan olurmu.yada firma ayarlarına geri yükle de.
tel: iphone4 32 gb
country code : usa
software: 4.0.2
şimdiden yardımlarınız icin teşekkür ederim.bu aradda hayırlı ramazanlar
okusana yazdigimi hala unlock olmaz mi diyosun. Bu arada downgrade nerden cikti? Duydugun tum terimleri unlockla ilgili saniyosun sanirim 

