lolaman
Üye
Neden adaletsizlik neden?
Beyler şimdi ben bu markalara çok gıcık kaptım laptop markalarına hele Toshiba dan tiskiniyorum artık (bu arada tiksinmeyi bilerek öyle yazdım gorada diyodu
)Şimdi neden bu kadar pahalı bu kurşun geçirmez camdanmı yapmışlar.Packard Bell ts11hr 626

- - - Eklendi - - -
Bu bölüm sönmüş ya millet yeni telefon aldı android bölümünden çıkmaz oldu veya İos veya symbian ırkçılık gibi bişey olmasın
)Şimdi neden bu kadar pahalı bu kurşun geçirmez camdanmı yapmışlar.Packard Bell ts11hr 626
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
fiyat 1300 tl Toshibanın bi modeli bilmiyorum neyin nesi
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
neden bu kadar fiyat farkı var toshiba kötü bayağı ama fiyatı var neden aga terk artısı 750gb hdd var o kadar babamda tutturmuş toshiba al toshiba al bıktım bi akraba toshibada çalışıyo 1700 lük toshibayı 1200e veriyim diyo ama packard bellden kötü bende yok diyorum babam da kızıyo bende ona kızıyorum açıklamak istiyorum daha çok kızıyo Örnek 2 :
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
bu laptop 2 sinide katlıyo fakat ısınma sorunu var diye terk edilmiş bi bilgisayar forumdaki biri alma sakın diğeri al hemen 2 kişi alma diyo 2 kişi al diyo dha önce açmıştım konu ama bu sefer işin içine toshibada girdi bu arada bana söylediği toshibanın muhtemelen ekran kartı 7610 çünkü i5 işlemci 640gb hdd varmış ve bu özelliklerde aratınca fiyat 1700 lük 7610 geliyo bu da bana yetmez annemde tipi yüzünden istiyo ben de diyorum tipini ne yapcan diye anlamıyo arkadaş bu sefer diyo hem tamircisi var hemen abin yapar diyo bende diyorum diğer markaların tamircisi yokmu içi aynı hem bilgisayarların onu yapan bunuda yapar diyorum içi aynıysa toshibayı al diyo benimde balkondan atlayasım geliyo ama atlasam ölmem 2. kat ama dükkanla 3. kat oluyo sakat falan kalırım yani sonra al başına belayı bi ara bilgisayardan vaz geçip ps3 e bile yöneldim nerden çıktıysa nese içimi döktüm bi kısmını tatmin etmek için bol bol cevap yazın çekinmeyin öneriniz varsa önerilere açığım 1300 tl veya 1350 lerde bişeye 
- - - Eklendi - - -
Bu bölüm sönmüş ya millet yeni telefon aldı android bölümünden çıkmaz oldu veya İos veya symbian ırkçılık gibi bişey olmasın


msi ın oyun notebooklarına hastayım ama hp alcam bana ne gerekirse oyun oynama süremi 4 saatlik 10 dk aralıklarla keserim 