pc alıcam kararsız kaldım

Sponsorlu Bağlantılar

Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
Vallaha açıkcası ben marka takıntısı yapmıyorum bana göre de yapılmaması lazım eğer özellikler aynı ise. Çünkü açıyorsun ikisinde Hi-Level marka ram. İkisinde de i5 işlemci samsung hdd ve nvidia ekran kartı bulunuyor. Yani iki aynı özellikte pc nin marka yüzünden aralarında 400-500 oynadığını bile gördüm. Tabi ki bu parçalar dışında kasanın yapısı filan da önemlidir de ne bileyim acayip geliyor. Benim pc Lenovo v580c 59392191 çoğu kişi alınca alma filan dedi kasa yüzünden fakat şu an gayet iyi hatta hatırlarsan garanti mevzusu oldu da servis kapağının bozup bozmadığını sordum. Bozmuyor acıp temizliyorum kolayca içini. :D
Marka takıntısı zaten yanlış ben casper kötü demiyorum. He diyorum ama hepsi kötü demiyorum. Sen hi-leveline bakma anakarta bak mesela casper anakartı kime yaptırıyor ? Sen casper marka anakart gördün mü ? Ya da ekran kartı ? Asus en azından kendi yapıyor ve soğutmayı başarıyor. Sen en kaliteli kingstonuda taksan soğutamıyorsan hi-level daha iyi performans verir. Asusun 8 gb modeli 1800 küsür. 1850 varsayalım. Bu casper'da 1700. Şimdi asus kalitesi, asus servisi casperdan iyiyken, asus soğutması casperdan iyiyken, ayrıca ekran kartı ve işlemci yönünden bu model diğerinden üstünken neden casper tercih edilsinki :hmmm bak mesela benim arkadaşım i7 casper aldı 1500 liraya 1 buçuk sene önce. Bir arkadaşımda i5 Asus aldı 1450 liraya. Casper 8 gb ram, asus 4 gb ramdi. Ama arkadaş casper'dan sürekli şikayet ediyordu. Isınmasından programlarda kasmasından. Ancak diğer arkadaş asus'ta hiç sıkıntı yaşamadı. Biraz ucuz etin yahnisi gibi oluyor. Casper'ın tabiki iyi modelleri vardır yok demiyorum. Ama şu iki model arasında bana göre asusun en az 400 tl farkı olmalı.
 


@@DiAbLo@@

@@DiAbLo@@

Üye
Tabi ki arkadaş uzun süreli garanti bitince bile kullanmayı düşünüyorsa asus baksa faydalı olur. Ama arkadaşa önerdiğim gibi altta hava delikleri varsa çok sıkıntı etmesin ısınma problemini. En kötü 50 liraya iyi soğutucu alır geçer. Onun da korktuğu ısınma zaten malum her laptop alan gibi. Kardeşimin asus bilgisayarı 2000 liralık ve alttaki deliklerin olmayışı yüzünden ısınmada çok sıkıntı yaşıyor. Ben vallaha hiç ısındığını görmedim lenovoda :D resimlerine bakarsan önce sol tarafta da küçük bir fan var ram ler için :D
 
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
Tabi ki arkadaş uzun süreli garanti bitince bile kullanmayı düşünüyorsa asus baksa faydalı olur. Ama arkadaşa önerdiğim gibi altta hava delikleri varsa çok sıkıntı etmesin ısınma problemini. En kötü 50 liraya iyi soğutucu alır geçer. Onun da korktuğu ısınma zaten malum her laptop alan gibi. Kardeşimin asus bilgisayarı 2000 liralık ve alttaki deliklerin olmayışı yüzünden ısınmada çok sıkıntı yaşıyor. Ben vallaha hiç ısındığını görmedim lenovoda :D resimlerine bakarsan önce sol tarafta da küçük bir fan var ram ler için :D
Asusta delikler az olmasına rağmen ısınmıyor. Klavyeden hava alıyor farklı bir tasarımı var. Bu model çok tutacak ısı değerleri çok makul derece o ipince kasaya gtx850m koyup nasıl o kadar soğutuyorlar aklım almıyor helal olsun
 
@@DiAbLo@@

@@DiAbLo@@

Üye
Adamlar işin uzmanı ona bişey demiyorum :D
 
DarkredBlue61

DarkredBlue61

Üye
Bunu Sanırım Kuzenime Almiştik Geri Vermiştik Sonra Toshiba Daha İyi Gibi Fiyati Biraz Şey Gibi
 
DarkredBlue61

DarkredBlue61

Üye
Geri verme sebebi?
Isınma Orada Çalişanların Bazıları Casper Bazıları İntel Bazıları İse Asuscu Adama Isınma Yapmaz Dedi Oyunları Sorunsuz Oynarsın Falan Fıstık Dedi Girdi Kanımıza Aldık Sabah Pcyi Bi Açıyosun İşlemci 50 60 Da :ah Ertesi Gün Gittik İade Ettik Oyunlarda ZatenMin 80
 
Jelly Beanci

Jelly Beanci

Üye
Asusta delikler az olmasına rağmen ısınmıyor. Klavyeden hava alıyor farklı bir tasarımı var. Bu model çok tutacak ısı değerleri çok makul derece o ipince kasaya gtx850m koyup nasıl o kadar soğutuyorlar aklım almıyor helal olsun
gtx850m nVidia nın yeni Maxwell adlı mimarisini kullanıyor bu yüzden daha az enerji ile dah afazla performans veriyor ayrıca daha az enerji tükettiği için daha da az ısınıyor
(yok ama )masaüstü gtx850 e performansına 100 dersek gtx850m 80 le güzel bir yer alıyor
eğer oyun üzerine alıyorsanız asus un bu ekran kartlı modeli çok iyi
 
DarkredBlue61

DarkredBlue61

Üye
gtx850m nVidia nın yeni Maxwell adlı mimarisini kullanıyor bu yüzden daha az enerji ile dah afazla performans veriyor ayrıca daha az enerji tükettiği için daha da az ısınıyor
(yok ama )masaüstü gtx850 e performansına 100 dersek gtx850m 80 le güzel bir yer alıyor
eğer oyun üzerine alıyorsanız asus un bu ekran kartlı modeli çok iyi
aynen GTX Modelleri Güzel ve Bazi Modellerde 64 Bit Arayalü Var Onlara Dikkat Edilmeli
 
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
Gtx serisi her zaman daha iyidir. En kötü Gtx serisi bile iyidir. Oyun giriş seviyesidir en azından
 

Benzer Konular

Cevap
6
Görüntüleme
853
ibrahimbüyükdemir
Cevap
4
Görüntüleme
910


Üst Alt