Silinen Üye 94869
Kapalı Hesap
duşunemiyorum![]()
Yen jenerasyon olarak, MP'si aynı olmak zorunda değil

duşunemiyorum![]()

Nokia şu 808 pureview telefonu belle ile değil de android ile çıkarsaydı olay olurdu. Satış rakamlarında Galaxy s3'ü falan sollardı![]()
Nokia şu 808 pureview telefonu belle ile değil de android ile çıkarsaydı olay olurdu. Satış rakamlarında Galaxy s3'ü falan sollardı![]()
hem bide yok oyun için psp al kamera için fotoğraf makinesi al tartışması olmazdı
Yavaş ol 1.3 ghz'lik bir model nereye Galaxy SIII'ü solluyor...

Bir dahaki sefere 82mp kameralı telefon bekliyoruz
![]()
galaxy s3 ne demek piyasada doğru dürüst satılmazdı diğer telefonlarhem bide yok oyun için psp al kamera için fotoğraf makinesi al tartışması olmazdı
- - - Eklendi - - -
hadi s3 le aynı özellikler ve o kameraya sahip diyelim o zaman![]()
hadi s3 le aynı özellikler ve o kameraya sahip diyelim o zaman![]()
Bence arada 63 MP kameralı bir model daha gelir.
Şaka bir yana, nasıl Canon veya Nikon gidip de kameralarına EDGE, 3G, LTE gibi teknolojiler ekleyip bununla teefon görüşmesi de yapabiliyorsunuz demiyorsa; Nokia da telefonuna 41 MP kamera koymamalı. 12 MP gayet yeterlidir bir insan için, PureView ve 12 MP birleştikten sonra kimsenin birşey diyeceğini sanmıyorum. Amatör ve yarı amatörlerin isteklerini karşılayacaktır. Profesyonel çekimler
isteyen SLR alır.
Şaka bir yana ben kamera olsun diğer unsurlar olsun geliştirilmesi taraftarıyım.İmkanları varken 41 Mp yapmazsa teknoloji sıkışır kalır.O zaman Samsung'ta bilgisayar üreticilerine sataşmamak için 4 çekirdek koymamalı değil mi.Ben de öyle demek istemiştim benzer özellikleri olursa.
Bence arada 63 MP kameralı bir model daha gelir.
Şaka bir yana, nasıl Canon veya Nikon gidip de kameralarına EDGE, 3G, LTE gibi teknolojiler ekleyip bununla teefon görüşmesi de yapabiliyorsunuz demiyorsa; Nokia da telefonuna 41 MP kamera koymamalı. 12 MP gayet yeterlidir bir insan için, PureView ve 12 MP birleştikten sonra kimsenin birşey diyeceğini sanmıyorum. Amatör ve yarı amatörlerin isteklerini karşılayacaktır. Profesyonel çekimler
isteyen SLR alır.

Bence arada 63 MP kameralı bir model daha gelir.
Şaka bir yana, nasıl Canon veya Nikon gidip de kameralarına EDGE, 3G, LTE gibi teknolojiler ekleyip bununla teefon görüşmesi de yapabiliyorsunuz demiyorsa; Nokia da telefonuna 41 MP kamera koymamalı. 12 MP gayet yeterlidir bir insan için, PureView ve 12 MP birleştikten sonra kimsenin birşey diyeceğini sanmıyorum. Amatör ve yarı amatörlerin isteklerini karşılayacaktır. Profesyonel çekimler
isteyen SLR alır.

41 mp bile zaten harika sonuçlar verirken fazlasını kimse istemez bence Nokia eksik yönlerine yönelmeli

hersey kamera degıl bu sekılde bıyere varamaz boylemı acaba tekrar nokıa yı ıcon halıne getırmeye calısıyolar anlamıyorum teknolojı olarak ınanılmaz gerıde kaldılar kamerayla herseyı hallettıgınımı sanıyorlar anlamadımkıbence baska sekılde gelısmelelıler
ha ha ha gerçekten çok akıllısın git bir pro fotoğraf makinesi al yarı fiyatına41mp asla gereksiz olmadı,olmazda,Teknolojinin ilerlemesine niye karşı çıkıyorlar anlamıyorum.. Asıl gereksiz Olan cep telefonunda 4 çekirdekli 1.5 ghz işlemci,Daha 1 günü götüremeden bunu kullanmanın alemi nedir? ama Kimsede çıkıp bu gereksiz demiyor..
ha ha ha gerçekten çok akıllısın git bir pro fotoğraf makinesi al yarı fiyatına
telefonu inceledim 808 i kamera dışında hayatımda gördüğüm en kötü akıllı telefonlardan biri. 4 çekirdek neden yapılır diyen kişilerle aynı forumdayız
Daha öncede aynı yorum yapılmıştı yarı fiyatına git fotoğraf makinesi al 200 liraya navigasyon cihazı al 500 liraya'da bir telefon al sonra çanta ile taşı zaten olay taşınılabilirlikte değil mi ? Sen neden PS Vita ya da PSP + 3310 almadın daha iyi olurdu...Yada direk Laptop alsaydın ne gerek varki akıllı telefona.Dijital kamera alsın taşınılabilirlik istiyorsa diyenlerde oluyor buyur bir karşılaştırma karşılaştırılan kamera türkiye'de 1300 TL'ye satılıyor ;
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
kardeş sen hiç öküz gibi lensi olan bir telefonlu kamera hayal edebiliyor musun? Hiç bir fotoğraf makinesinde telefon özelliği yokki adamlar bunu yapsın. Ama telefonlarda kamera özelliği var bunu da geliştirmeleri gayet normal. 12 megapixel doğrudur normal biri için yeterli ama adamın bi yaşam tarzı vardır. Fotoğraflara ilgisi vardır. Bu cihaz tam ona göre olur o zaman. 41 megapixel gereksiz diyorsun. Yıl olacak 2015 milletin elinde hâlâ en fazla 12 megapixellik telefonlar. Yani geliştirmeye bi yerden başlamak lazım. bide işletim sistemi iyi olsaydı...
