Nokia Kameraları Daha da Güçlenecek

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
kullanıcıadları

kullanıcıadları

Üye
ıste bende onu dıyorum bence kameraya yonelmemelıler bu sekılde kullanıcı kazanma pesınde nokıa cunkı elınden bısey gelmıyor

Wp7 ile sunulabilen max. donanımı verdiler.Wp8 ilede iyi ramli minumum 2 çekirdekli bir model sunacaklar ve hala sadece kamera dışında bir şey elinden gelmiyor mu ? Baştan söyleyeyim Wp8'in 2 çekirdek performansı ile Android'inki bir olmaz.
 


doctorrr

doctorrr

Üye


Wp7 ile sunulabilen max. donanımı verdiler.Wp8 ilede iyi ramli minumum 2 çekirdekli bir model sunacaklar ve hala sadece kamera dışında bir şey elinden gelmiyor mu ? Baştan söyleyeyim Wp8'in 2 çekirdek performansı ile Android'inki bir olmaz.
canavar gibi olur minik lumia :sirit:
 
  • Beğen
Tepkiler: kullanıcıadları
xPaSHax

xPaSHax

Üye
bekleyelım gorelım ozaman madem oleyse ama keske dıyorum :hmmm
 
Emma-Watson

Emma-Watson

Üye
Nokia yakında digital fotoğraf makinelerini bize telefon diye kakalamassa iyi :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Türe
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
İnşallah en iyisini sunmaya devam eder :oke:
 

MuhammedAliAKB

Üye
hayırlı olsun.
 
lolaman

lolaman

Üye
Nokia fotoğraf makinesi üretsin bence :D
 
Cezzbedici3

Cezzbedici3

Üye
Nokia'nı yeni kamera teknolojisi diye çıkan haberleri baydı artık..Önce kendinden şimdide kameradan soğuttu milleti..
 
xPaSHax

xPaSHax

Üye
dunyada ılk 40 mp kamera cıkartan 90 da cıkartır bence ama teknolojı ıstekler beklentıler bu zamanın cıhazları testler?:ah
 
Esendağlı

Esendağlı

Üye
hersey kamera degıl bu sekılde bıyere varamaz boylemı acaba tekrar nokıa yı ıcon halıne getırmeye calısıyolar anlamıyorum teknolojı olarak ınanılmaz gerıde kaldılar kamerayla herseyı hallettıgınımı sanıyorlar anlamadımkı :hmmm bence baska sekılde gelısmelelıler
wp8 gözardı etmemek lazım
 
serinaga

serinaga

Üye
Haydi bakalım NokiaMedia dönemi başlıyor ...
 
avcitalip

avcitalip

Üye
nokia bundan sonra bence kamerafon markası olsun :D hem piyasada tek olur başka çünkü çok iyi kameralı telefon yapan bir firma yok :D
 
Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
Teşekkürler demekki Nokia'nın parası varmış...
 
kullanıcıadları

kullanıcıadları

Üye
Bence bunu 808'den iyi kamera yapmak için değil de daha küçük lensler ile 808'e yakın performans sağlamak için kullanabilir.Bunu Wp'li modellerde kullanacağını düşünürsek Wp'li telefonların o kadar kalın olması problem oluşturabilir.Ayrıca Wp'li telefonlarda 808'inki kadar hatta daha iyi bir kamera kullanırlarsa 808'in zaten az olan satışları bir anda durur ve telefon ellerinde kalır :ehe

- - - Eklendi - - -

Nokia'nın kameraya bu kadar önem vermesinin amacı şuanlık sistemlerinin marketinin yetersiz olması olabilir.Marketin eksiğini multimedya cihazları üreterek giderecekler gibi gözüküyor.Daha sonrada büyük ihtimalle Wp'nin marketi düzelir zaten.
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
808'in WP8'li halini düşünün
 
larten123

larten123

Üye
:hih: anca kamerayı geliştiirsinler:lac:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt