Nokia Kameraları Daha da Güçlenecek

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


MrExpert

MrExpert

Üye
Nokia fotğraf makinesi üretseydi ne canon kalırdı nede nikon hepsini ezerdi :D
 
famemonster16

famemonster16

Üye
Nokia şu 808 pureview telefonu belle ile değil de android ile çıkarsaydı olay olurdu. Satış rakamlarında Galaxy s3'ü falan sollardı :yuru
 
kullanıcıadları

kullanıcıadları

Üye
Nokia şu 808 pureview telefonu belle ile değil de android ile çıkarsaydı olay olurdu. Satış rakamlarında Galaxy s3'ü falan sollardı :yuru

Yavaş ol 1.3 ghz'lik bir model nereye Galaxy SIII'ü solluyor...
 
crazy_oruc

crazy_oruc

Üye
Nokia şu 808 pureview telefonu belle ile değil de android ile çıkarsaydı olay olurdu. Satış rakamlarında Galaxy s3'ü falan sollardı :yuru

galaxy s3 ne demek piyasada doğru dürüst satılmazdı diğer telefonlar:) hem bide yok oyun için psp al kamera için fotoğraf makinesi al tartışması olmazdı:)

- - - Eklendi - - -



Yavaş ol 1.3 ghz'lik bir model nereye Galaxy SIII'ü solluyor...

hadi s3 le aynı özellikler ve o kameraya sahip diyelim o zaman :)
 
Del Rey

Del Rey

Üye
Bir dahaki sefere 82mp kameralı telefon bekliyoruz :hmmm

:tşk:

Bence arada 63 MP kameralı bir model daha gelir.

Şaka bir yana, nasıl Canon veya Nikon gidip de kameralarına EDGE, 3G, LTE gibi teknolojiler ekleyip bununla teefon görüşmesi de yapabiliyorsunuz demiyorsa; Nokia da telefonuna 41 MP kamera koymamalı. 12 MP gayet yeterlidir bir insan için, PureView ve 12 MP birleştikten sonra kimsenin birşey diyeceğini sanmıyorum. Amatör ve yarı amatörlerin isteklerini karşılayacaktır. Profesyonel çekimler
isteyen SLR alır.
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 94869
kullanıcıadları

kullanıcıadları

Üye
galaxy s3 ne demek piyasada doğru dürüst satılmazdı diğer telefonlar:) hem bide yok oyun için psp al kamera için fotoğraf makinesi al tartışması olmazdı:)

- - - Eklendi - - -



hadi s3 le aynı özellikler ve o kameraya sahip diyelim o zaman :)

E tabi o zaman olurdu ama fiyatını düşünelim istersen bir de.1.3 ghz'lik modelin 1.500 TL'ye satıldığı düşünülürse 4 çekirdekli model 3000 liraya belki satılırdı.Ayrıca Nokia'nın Android'e geçmesi olanlardan sonra imkansız gibi geçse bile diğer firmalarla yarışamaz diye düşünüyorum.Nokia için en uygunu MeeGo ve Wp idi.İkisi arasında Wp'yi seçti.Hadi hayırlısı.
 
kullanıcıadları

kullanıcıadları

Üye
Bence arada 63 MP kameralı bir model daha gelir.

Şaka bir yana, nasıl Canon veya Nikon gidip de kameralarına EDGE, 3G, LTE gibi teknolojiler ekleyip bununla teefon görüşmesi de yapabiliyorsunuz demiyorsa; Nokia da telefonuna 41 MP kamera koymamalı. 12 MP gayet yeterlidir bir insan için, PureView ve 12 MP birleştikten sonra kimsenin birşey diyeceğini sanmıyorum. Amatör ve yarı amatörlerin isteklerini karşılayacaktır. Profesyonel çekimler
isteyen SLR alır.

Sadece konuşma özelliği ve eklese kameralara 1.500 liralık kamera kafadan 2000 lira olur.Ipod Touch ve Iphone örneğine bakabiliriz 1 konuşma özelliği nelere kadir.Zaten kameralara ekleselerde olmaz o boyutta :ehe Şaka bir yana ben kamera olsun diğer unsurlar olsun geliştirilmesi taraftarıyım.İmkanları varken 41 Mp yapmazsa teknoloji sıkışır kalır.O zaman Samsung'ta bilgisayar üreticilerine sataşmamak için 4 çekirdek koymamalı değil mi.


- - - Eklendi - - -

Ben de öyle demek istemiştim benzer özellikleri olursa.

E o zaman o telefon 808 olmaz.İyi bir kameralı SIII olur.
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
Bence arada 63 MP kameralı bir model daha gelir.

Şaka bir yana, nasıl Canon veya Nikon gidip de kameralarına EDGE, 3G, LTE gibi teknolojiler ekleyip bununla teefon görüşmesi de yapabiliyorsunuz demiyorsa; Nokia da telefonuna 41 MP kamera koymamalı. 12 MP gayet yeterlidir bir insan için, PureView ve 12 MP birleştikten sonra kimsenin birşey diyeceğini sanmıyorum. Amatör ve yarı amatörlerin isteklerini karşılayacaktır. Profesyonel çekimler
isteyen SLR alır.

Katılıyorum. Hatta 12 değil de 14 MP yapıp, diğer donanımsal özellikleri de arttırsalar üstüne olmaz vallahi :)
 
crazy_oruc

crazy_oruc

Üye
Bence arada 63 MP kameralı bir model daha gelir.

Şaka bir yana, nasıl Canon veya Nikon gidip de kameralarına EDGE, 3G, LTE gibi teknolojiler ekleyip bununla teefon görüşmesi de yapabiliyorsunuz demiyorsa; Nokia da telefonuna 41 MP kamera koymamalı. 12 MP gayet yeterlidir bir insan için, PureView ve 12 MP birleştikten sonra kimsenin birşey diyeceğini sanmıyorum. Amatör ve yarı amatörlerin isteklerini karşılayacaktır. Profesyonel çekimler
isteyen SLR alır.

kardeş sen hiç öküz gibi lensi olan bir telefonlu kamera hayal edebiliyor musun? Hiç bir fotoğraf makinesinde telefon özelliği yokki adamlar bunu yapsın. Ama telefonlarda kamera özelliği var bunu da geliştirmeleri gayet normal. 12 megapixel doğrudur normal biri için yeterli ama adamın bi yaşam tarzı vardır. Fotoğraflara ilgisi vardır. Bu cihaz tam ona göre olur o zaman. 41 megapixel gereksiz diyorsun. Yıl olacak 2015 milletin elinde hâlâ en fazla 12 megapixellik telefonlar. Yani geliştirmeye bi yerden başlamak lazım. bide işletim sistemi iyi olsaydı...
 
Silinen Üye 737108

Silinen Üye 737108

Kapalı Hesap
41 mp bile zaten harika sonuçlar verirken fazlasını kimse istemez bence Nokia eksik yönlerine yönelmeli
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
Artık önümü görmek istiyorum nerde 100 MP ben oraya göçücem :ehe

- - - Eklendi - - -

41 mp bile zaten harika sonuçlar verirken fazlasını kimse istemez bence Nokia eksik yönlerine yönelmeli

Beğendiğim bir diğer yorum :)
 
nokia_belle

nokia_belle

Üye

Video da onunla ilgili bölümler vardı.
 
Batuhan Apatay

Batuhan Apatay

Üye
hersey kamera degıl bu sekılde bıyere varamaz boylemı acaba tekrar nokıa yı ıcon halıne getırmeye calısıyolar anlamıyorum teknolojı olarak ınanılmaz gerıde kaldılar kamerayla herseyı hallettıgınımı sanıyorlar anlamadımkı :hmmm bence baska sekılde gelısmelelıler

Tercih meselesi. Kamerası iyi değil diye s2 den vazgeçip lumia 800 düşünüyorum şuan.
 
punisher123

punisher123

Üye
41mp asla gereksiz olmadı,olmazda,Teknolojinin ilerlemesine niye karşı çıkıyorlar anlamıyorum.. Asıl gereksiz Olan cep telefonunda 4 çekirdekli 1.5 ghz işlemci,Daha 1 günü götüremeden bunu kullanmanın alemi nedir? ama Kimsede çıkıp bu gereksiz demiyor..
 

moniacful

Üye
41mp asla gereksiz olmadı,olmazda,Teknolojinin ilerlemesine niye karşı çıkıyorlar anlamıyorum.. Asıl gereksiz Olan cep telefonunda 4 çekirdekli 1.5 ghz işlemci,Daha 1 günü götüremeden bunu kullanmanın alemi nedir? ama Kimsede çıkıp bu gereksiz demiyor..
ha ha ha gerçekten çok akıllısın git bir pro fotoğraf makinesi al yarı fiyatına
 
kullanıcıadları

kullanıcıadları

Üye
ha ha ha gerçekten çok akıllısın git bir pro fotoğraf makinesi al yarı fiyatına

Daha öncede aynı yorum yapılmıştı yarı fiyatına git fotoğraf makinesi al 200 liraya navigasyon cihazı al 500 liraya'da bir telefon al sonra çanta ile taşı zaten olay taşınılabilirlikte değil mi ? Sen neden PS Vita ya da PSP + 3310 almadın daha iyi olurdu...Yada direk Laptop alsaydın ne gerek varki akıllı telefona.Dijital kamera alsın taşınılabilirlik istiyorsa diyenlerde oluyor buyur bir karşılaştırma karşılaştırılan kamera türkiye'de 1300 TL'ye satılıyor ;

 

moniacful

Üye


Daha öncede aynı yorum yapılmıştı yarı fiyatına git fotoğraf makinesi al 200 liraya navigasyon cihazı al 500 liraya'da bir telefon al sonra çanta ile taşı zaten olay taşınılabilirlikte değil mi ? Sen neden PS Vita ya da PSP + 3310 almadın daha iyi olurdu...Yada direk Laptop alsaydın ne gerek varki akıllı telefona.Dijital kamera alsın taşınılabilirlik istiyorsa diyenlerde oluyor buyur bir karşılaştırma karşılaştırılan kamera türkiye'de 1300 TL'ye satılıyor ;

telefonu inceledim 808 i kamera dışında hayatımda gördüğüm en kötü akıllı telefonlardan biri. 4 çekirdek neden yapılır diyen kişilerle aynı forumdayız
 
Del Rey

Del Rey

Üye
kardeş sen hiç öküz gibi lensi olan bir telefonlu kamera hayal edebiliyor musun? Hiç bir fotoğraf makinesinde telefon özelliği yokki adamlar bunu yapsın. Ama telefonlarda kamera özelliği var bunu da geliştirmeleri gayet normal. 12 megapixel doğrudur normal biri için yeterli ama adamın bi yaşam tarzı vardır. Fotoğraflara ilgisi vardır. Bu cihaz tam ona göre olur o zaman. 41 megapixel gereksiz diyorsun. Yıl olacak 2015 milletin elinde hâlâ en fazla 12 megapixellik telefonlar. Yani geliştirmeye bi yerden başlamak lazım. bide işletim sistemi iyi olsaydı...

Peki. Ancak yzılımın biraz daha geliştirmesiyle 12 MP kamera muhteşem sonuçlar verebilir. Aynı zamanda, birkaç yerde gördüğüm kadarıyla Nokia'dan "Yeni 12 MP PureView Lumia'ların kamera sonuçlarının 808'den kötü olmadığı" şeklinde bir açıklama gelmişti. Artık ne kadar doğru, ne kadar yanlış bilmiyorum.

PureView 12 MP kamera ile de aynı performansı verecektir, hatta daha yeni GPU kullanılırsa 12 MP kamera 41 MP kameradan çok daha iyi sonuçlar bile verebilir. Asıl sorun bu değil. iPhone olsun, Android olsun mobil cihazlarda çekilen fotoğrafları iyileştirmek adına hem kendi fotoğraf düzenleyicilerine hem de başka uygulamalara sahipler. Android'de Adobe Photoshop'ta bulunan Content Aware Fill özelliğini fotoğraflara uygulayan bir uygulama dahi var. Hatta, iOS ve Android için tam sürüm Adobe Photoshop dahi var.

Fotoğraflar kaliteli görünmeli ancak 12 MP gayet de yeter. Bir akıllı telefon için elbette. Bu en iyi yazılımlarla desteklenirse 808 PureView'in vereceği deneyim ve sonuçtan daha iyisi elde edilir.

Ha, çok kaliteli fotoğraflar istiyorsan bunlar için SLR'lar mevcut. DSLR demiyorum, şu anda 808 onlar ile aynı performansı veriyor. Dediğim gibi, N8'de bulunan lens, PureView ve bir de mevcut en güçlü mobil GPU ile çok daha yi sonuçlar elde edilir. Yoksa diğer türlü arama yapabilen, uygulama indirilebilen ve internete girebilen ultra kompakt fotoğraf makinesi olur ortaya çıkanlar. Hatta bana göre ileri düzey DSLR cihazlar.

Nokia Apple'ın yaptığını yapıp kendine bir salan oluşturmalı. Bu alana da Smart DSLR denebilir.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt