kullanıcıadları
Üye
telefonu inceledim 808 i kamera dışında hayatımda gördüğüm en kötü akıllı telefonlardan biri. 4 çekirdek neden yapılır diyen kişilerle aynı forumdayız
Symbian'da daha fazlasının bir işe yaramayacağının farkında mısın peki ? Ayrıca günümüz standartlarında 4 çekirdek bana görede gereksiz.Heleki o 4 çekirdeğin hakkını veremezken.Zaten 808 alacak bir insanın istediği şey performans olmaz.Sana uygun olmayabilir bak 808 banada uygun olmayabilir ama bu belli bir kesim için çok iyi bir telefon olduğunu değiştirmez.Bunu anlamamız lazım.





Nokia ya kamerayı yaptırırlar 
