Nokia Kameraları Daha da Güçlenecek

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
kullanıcıadları

kullanıcıadları

Üye
telefonu inceledim 808 i kamera dışında hayatımda gördüğüm en kötü akıllı telefonlardan biri. 4 çekirdek neden yapılır diyen kişilerle aynı forumdayız

Symbian'da daha fazlasının bir işe yaramayacağının farkında mısın peki ? Ayrıca günümüz standartlarında 4 çekirdek bana görede gereksiz.Heleki o 4 çekirdeğin hakkını veremezken.Zaten 808 alacak bir insanın istediği şey performans olmaz.Sana uygun olmayabilir bak 808 banada uygun olmayabilir ama bu belli bir kesim için çok iyi bir telefon olduğunu değiştirmez.Bunu anlamamız lazım.
 


Del Rey

Del Rey

Üye

Video da onunla ilgili bölümler vardı.

Bu videoda da benim dediklerim söyleniyor. Hatta aynen şu şekilde de söylenmiş: "41 Megapiksel kulağa inanılmaz gelebilir. Ancak bunun megapiksel ile bir alakası yok." Devamında ise PureView'in nasıl işlediği gösteriliyor. Grafik işlemciden de aynı şekilde bahsedilmekte.

Megapiksel manyaklarına duyurulur.
 
kullanıcıadları

kullanıcıadları

Üye
Bu videoda da benim dediklerim söyleniyor. Hatta aynen şu şekilde de söylenmiş: "41 Megapiksel kulağa inanılmaz gelebilir. Ancak bunun megapiksel ile bir alakası yok." Devamında ise PureView'in nasıl işlediği gösteriliyor. Grafik işlemciden de aynı şekilde bahsedilmekte.

Megapiksel manyaklarına duyurulur.

Tabiki daha iyi performans sağlayabilir ama bunu yapmasında da bir sakınca görmüyorum.Ne güzel mobil sektördeki kamera kavramını baştan aşağı değiştirmiş oldu.Böyle şeyler için bir şirkete laf edeceksek bu şirket LG olmalı.Çita yükseltip bırakıyor yükseltip bırakıyor.Nedir bu LG'den çektiğimiz :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: Esendağlı
Del Rey

Del Rey

Üye


Symbian'da daha fazlasının bir işe yaramayacağının farkında mısın peki ? Ayrıca günümüz standartlarında 4 çekirdek bana görede gereksiz.Heleki o 4 çekirdeğin hakkını veremezken.Zaten 808 alacak bir insanın istediği şey performans olmaz.Sana uygun olmayabilir bak 808 banada uygun olmayabilir ama bu belli bir kesim için çok iyi bir telefon olduğunu değiştirmez.Bunu anlamamız lazım.

808 PureView'in kamera sonuçlarına birşey demiyoruz. O konuda şu anda rakipsiz bir telefon. Ancak kendi fotoğraf düzenleme yzılımı dışında başka adam gibi fotoğraf düzenleme yazılımı olmaması, filtereleme konusunda da en iyisinin Molome olması konusu insanın canını sıkan bir unsur. iPhone profesyonel resim ve video düzenleme uygulamalarına sahipken 808 yalnızca bir profesyonel fotorğaf düzenleme yazılımına sahip, o da çok fazla şey yapamamakta.

808 ile çekilen fotoğrafları iyileştirmek adına gidebileceğiniz yegane adres PC'niz veya Mac'iniz.

- - - Eklendi - - -



Tabiki daha iyi performans sağlayabilir ama bunu yapmasında da bir sakınca görmüyorum.Ne güzel mobil sektördeki kamera kavramını baştan aşağı değiştirmiş oldu.Böyle şeyler için bir şirkete laf edeceksek bu şirket LG olmalı.Çita yükseltip bırakıyor yükseltip bırakıyor.Nedir bu LG'den çektiğimiz :ehe

LG'den hiç hoşlanmam. En son Prada imzalı telefonlarını görüp tasarımının önünde tam anlamıyla bir "öhöaöhöeeöhö" yapasım geldi.
 
  • Beğen
Tepkiler: kullanıcıadları
kullanıcıadları

kullanıcıadları

Üye
808 PureView'in kamera sonuçlarına birşey demiyoruz. O konuda şu anda rakipsiz bir telefon. Ancak kendi fotoğraf düzenleme yzılımı dışında başka adam gibi fotoğraf düzenleme yazılımı olmaması, filtereleme konusunda da en iyisinin Molome olması konusu insanın canını sıkan bir unsur. iPhone profesyonel resim ve video düzenleme uygulamalarına sahipken 808 yalnızca bir profesyonel fotorğaf düzenleme yazılımına sahip, o da çok fazla şey yapamamakta.

808 ile çekilen fotoğrafları iyileştirmek adına gidebileceğiniz yegane adres PC'niz veya Mac'iniz.

- - - Eklendi - - -



LG'den hiç hoşlanmam. En son Prada imzalı telefonlarını görüp tasarımının önünde tam anlamıyla bir "öhöaöhöeeöhö" yapasım geldi.

Ben zaten pek farklı şeyler düşünmüyorum aykırı bir fikirde beyan etmemişim.Bu arada PC ile Mac ayrı kavramlar mı Mac'ler bilgisayar olarak kabul edilmiyor mu ? Bilmediğim bir şey var mı diye sordum yanlış anlaşılmasın.
 
Del Rey

Del Rey

Üye


Ben zaten pek farklı şeyler düşünmüyorum aykırı bir fikirde beyan etmemişim.Bu arada PC ile Mac ayrı kavramlar mı Mac'ler bilgisayar olarak kabul edilmiyor mu ? Bilmediğim bir şey var mı diye sordum yanlış anlaşılmasın.

PC genellikle Windows bilgisayarlar için kullanılan bir kavramdır. Mac ise daha ayrıdır. Mac OS X kullanılar, daha bir havası ve performansı vardır. Aynı zamanda grafikerler tarafından Allah tarafından gönderilmiş bir hediye gibi de görülür.
 
kullanıcıadları

kullanıcıadları

Üye
PC genellikle Windows bilgisayarlar için kullanılan bir kavramdır. Mac ise daha ayrıdır. Mac OS X kullanılar, daha bir havası ve performansı vardır. Aynı zamanda grafikerler tarafından Allah tarafından gönderilmiş bir hediye gibi de görülür.

PC'nin açılımı personal computer yani kişisel bilgisayar diye biliyorum bu durumda kişel kullanılan Mac'lerde PC iken mesela işyerlerindeki bilgisayarlar PC olmaz :ehe Tabi zamanla anlam değişikliğine uğramış olabilir bir bilgim yok.
 
15097

15097

Üye
Haber için :tşk:
 
gdervisoglu

gdervisoglu

Üye
[video]www.youtube.com/watch?v=J5EcUjwLr9k[/video]

İzlediniz mi ya da paylaşıldı mı bilemiyorum ama..

Bu haber çok güzel haber.
 
nalcam22

nalcam22

Üye
nokıa telefn üretmeyi bırakıp kamera yapsın bnce
 
kullanıcıadları

kullanıcıadları

Üye


Telefondan iflas ederse dediğin olur :ehe


- - - Eklendi - - -



Telefondan iflas ederse dediğin olur :ehe

Kim bilir belkide o sektörde daha çok kazanır :ehe şaka maka şöyle güzel bir Wp'li telefon çıkarsında biraz para kazansın durumu iç açıcı değil :ağlarım:
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap


Kim bilir belkide o sektörde daha çok kazanır :ehe şaka maka şöyle güzel bir Wp'li telefon çıkarsında biraz para kazansın durumu iç açıcı değil :ağlarım:

Kendini ya kurtaracak ya yakacak :) Bende Nokia'nın işletim sistemleri açısından geri dönmesini istiyorum :)
 
belonni_nike

belonni_nike

Üye
:alkis
 
MasteLaa

MasteLaa

Üye
HTC,Samsung,Nokia,Apple birleşip bir telefon yapsalar ve ihaleyi de %25 er paylaşsalar :hmmm Nokia ya kamerayı yaptırırlar ;)
Haber için çok teşekkürler ;)
 
doctorrr

doctorrr

Üye
HTC,Samsung,Nokia,Apple birleşip bir telefon yapsalar ve ihaleyi de %25 er paylaşsalar :hmmm Nokia ya kamerayı yaptırırlar ;)
Haber için çok teşekkürler ;)
kasayıda nokia ya yaptırırlar o vakit ;)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt