Nokia N8 Kısa Mesaj Sorunu

Sponsorlu Bağlantılar

mining-

Üye
poken nerden geldi? Bence sen suiteden yazılımı tekrar yükle.. 701 kullanıyorum böyle bi sorunuum yok
poken telefonu aldığımda yüklüydü.valla ben öyle bişey yüklemedim:)

---------- Eklendi @ 01:37:08 ---------- Yazıldı @ 01:34:55 ----------

yazılımı nasıl tekrar yüklüycem?Bilgisayar kablosu yok.mobil yükleyebilirmiyim ve nasıl?
 


MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
sen suiteden yazılımı yeniden yükle öncesinde 7780 ile bi soft at sonra yeniden yükle düzelir sanırım.. poken moken gereksizleri at çöpe
 

mining-

Üye
sen suiteden yazılımı yeniden yükle öncesinde 7780 ile bi soft at sonra yeniden yükle düzelir sanırım.. poken moken gereksizleri at çöpe
soft atınca yazılım ve bilgilerim siliniyomu?ve softtan sonra her hangi bi yükleme yapmam gerekiyomu?
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
gerekmiyo *#7780# yaparsan sadece tercihlerin falan silinir ana ekran ayarların gider ama onu tam net hatırlamıyorum belki de gitmez.. pc ye tak suite den yeniden yükle düzelir
 

mining-

Üye
gerekmiyo *#7780# yaparsan sadece tercihlerin falan silinir ana ekran ayarların gider ama onu tam net hatırlamıyorum belki de gitmez.. pc ye tak suite den yeniden yükle düzelir
pc kablosu yok ki:(
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
soft atınca yazılım ve bilgilerim siliniyomu?ve softtan sonra her hangi bi yükleme yapmam gerekiyomu?

softtan sonra yazılımı yüklemene gerek yok çünkü hiçbir orjinal uygulama silinmez ama hafıza kartını da biçımlendir derim eğer kartında resim müzik vs yoksa
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
kutudan çıkmadı mı?
 

mining-

Üye
[ENGİN];4673480' Alıntı:


softtan sonra yazılımı yüklemene gerek yok çünkü hiçbir orjinal uygulama silinmez ama hafıza kartını da biçımlendir derim eğer kartında resim müzik vs yoksa
hafıza kartını çıkardım.bi kaç gün öyle kullanıcam.sorun devam ederse biçimlendiricem
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
[ENGİN];4673480' Alıntı:


softtan sonra yazılımı yüklemene gerek yok çünkü hiçbir orjinal uygulama silinmez ama hafıza kartını da biçımlendir derim eğer kartında resim müzik vs yoksa

abi yazılımı yüklemesini bilerek söyledim hani belki bi sıkıntı olmuştur ben fp1 i telden yükledim ama pc ye düşünce bi daha yeniden yükledim hem bi zararı yok zaten
 

mining-

Üye
kutudan çıkmadı mı?

ben telefonu görünce aklım gitti kutunun içine bakmadım:)bi tarafı usb bi tarafı şarj ucu gibi olan bi kablo var bu sanırım.nasıl kullanıcam peki bunu?

---------- Eklendi @ 01:59:40 ---------- Yazıldı @ 01:58:11 ----------



abi yazılımı yüklemesini bilerek söyledim hani belki bi sıkıntı olmuştur ben fp1 i telden yükledim ama pc ye düşünce bi daha yeniden yükledim hem bi zararı yok zaten
bende fp1 i telden yüklemiştim
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
bi tarafını cihaza bi tarafını pcye tak netten nokia suite indir.. Allah bilir sende fp1 yüklü değildir.. *#0000# yapsana bi orda yazanları buraya yaz bi

---------- Eklendi @ 02:03:16 ---------- Yazıldı @ 02:01:21 ----------

Fp1 de bu sorun 0 a indi gibi ya bende günde en fazla 3 defa oluyor ki en az 100 mesaj atıyorum cihazda da 4bin mesajım var
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye


abi yazılımı yüklemesini bilerek söyledim hani belki bi sıkıntı olmuştur ben fp1 i telden yükledim ama pc ye düşünce bi daha yeniden yükledim hem bi zararı yok zaten

tekrar yüklemede elbet bir sıkıntı yok kardeşim bilgi maksatlı dedim
 

mining-

Üye
bi tarafını cihaza bi tarafını pcye tak netten nokia suite indir.. Allah bilir sende fp1 yüklü değildir.. *#0000# yapsana bi orda yazanları buraya yaz bi

---------- Eklendi @ 02:03:16 ---------- Yazıldı @ 02:01:21 ----------

Fp1 de bu sorun 0 a indi gibi ya bende günde en fazla 3 defa oluyor ki en az 100 mesaj atıyorum cihazda da 4bin mesajım var
abi sen de naptın ya o kadarda değil:)söyleyince bi daha kontrol ettim nokia belle fp1 yazıyo :)
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
abi sen de naptın ya o kadarda değil:)söyleyince bi daha kontrol ettim nokia belle fp1 yazıyo :)

arkadaşım sen sadece şımdıkik soft format atıp bırkaç gün gözlemle mesajlar takılacakmı diye sonrasında duruma göre karar verîlir
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
[ENGİN];4673504' Alıntı:


tekrar yüklemede elbet bir sıkıntı yok kardeşim bilgi maksatlı dedim

eyvallah canım abim :)

Yalnız konu n8 den 603 e geldi n8 için açan arkadaş sanırım uyudu. :ehe mining canım kardeşim zaten tele hiçbişeyden azcık fazla şey yüklemişsin at bi soft olmadı bas flashı rahata et güzel kardeşim
 

mining-

Üye
[ENGİN];4673516' Alıntı:


arkadaşım sen sadece şımdıkik soft format atıp bırkaç gün gözlemle mesajlar takılacakmı diye sonrasında duruma göre karar verîlir
abi hafıza kartını çıkardım gözlemliycem sorun devam ederse biçimlendiricem.çok sağol

---------- Eklendi @ 02:13:29 ---------- Yazıldı @ 02:12:13 ----------



eyvallah canım abim :)

Yalnız konu n8 den 603 e geldi n8 için açan arkadaş sanırım uyudu. :ehe mining canım kardeşim zaten tele hiçbişeyden azcık fazla şey yüklemişsin at bi soft olmadı bas flashı rahata et güzel kardeşim
şimdi soft atıcam:) düzelmezse bide flash için başınızı ağrıtırim:)
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
abi hafıza kartını çıkardım gözlemliycem sorun devam ederse biçimlendiricem.çok sağol

---------- Eklendi @ 02:13:29 ---------- Yazıldı @ 02:12:13 ----------


şimdi soft atıcam:) düzelmezse bide flash için başınızı ağrıtırim:)

eyvallah *#7370# ile soft formatı at tel açılışta siyah ekranda epey bir süre bekler sorun değil kendince açılmasını bekle sonrasın da dil kodu ve magaza harıtalar için kullanıcı hesabını girdikten sonra e posta ve telefondan telefona aktarma seçeneklerıni reddet ve ana ekrana geçince ayarlarını yaparsın artık mesaj ayarlarına dokunma şimdilik gözlemle bir süre
 

mining-

Üye
[ENGİN];4673540' Alıntı:


eyvallah *#7370# ile soft formatı at tel açılışta siyah ekranda epey bir süre bekler sorun değil kendince açılmasını bekle sonrasın da dil kodu ve magaza harıtalar için kullanıcı hesabını girdikten sonra e posta ve telefondan telefona aktarma seçeneklerıni reddet ve ana ekrana geçince ayarlarını yaparsın artık mesaj ayarlarına dokunma şimdilik gözlemle bir süre
abi soft *#7780# mi yoksa 7370 mi?
 
Norm_Gkhan

Norm_Gkhan

Üye
    Konu Sahibi
Güzel kardeşlerim telefon un yazılımı orjinal uygulama olarak x-plore youtube downloader var mesaj olarak ta toplamda 365 gelen 227 gönderilen mesaj var bundan önce N95 8 Gb vardı 2 bi e yakın mesaj oluyodu kasmıyodu bile telefon bidaha nokia yı eve sokmam kendimi bildim bileli nokia kullanan birisiyim ama N8 ile son bulacak.
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
abi soft *#7780# mi yoksa 7370 mi?

7780 sadece tel ayarlarını sıfırlar tercihler ekran ayarları vs senın yapmış olduğun ayarlar sıfırlanır.7370 ise sistem dosyalarına dokunmayıp sadece yüklemiş olduğun uygulamalar vs onları ve kırık dosyaları siler.


---------- Eklendi @ 09:49:30 ---------- Yazıldı @ 09:48:31 ----------

7370 ıle yapılan soft formattır.
 
  • Beğen
Tepkiler: Norm_Gkhan


Üst Alt