MrCommanDTr
Emekli Yönetici
Güzel kardeşlerim telefon un yazılımı orjinal uygulama olarak x-plore youtube downloader var mesaj olarak ta toplamda 365 gelen 227 gönderilen mesaj var bundan önce N95 8 Gb vardı 2 bi e yakın mesaj oluyodu kasmıyodu bile telefon bidaha nokia yı eve sokmam kendimi bildim bileli nokia kullanan birisiyim ama N8 ile son bulacak.
suiteden yazılımı yeniden yükle olmadı bas flashı sonra git sat telefonu git samsung al ace yada galaxy s mes kafana gööre
