mining-
Üye
poken telefonu aldığımda yüklüydü.valla ben öyle bişey yüklemedimpoken nerden geldi? Bence sen suiteden yazılımı tekrar yükle.. 701 kullanıyorum böyle bi sorunuum yok

---------- Eklendi @ 01:37:08 ---------- Yazıldı @ 01:34:55 ----------
yazılımı nasıl tekrar yüklüycem?Bilgisayar kablosu yok.mobil yükleyebilirmiyim ve nasıl?

mining canım kardeşim zaten tele hiçbişeyden azcık fazla şey yüklemişsin at bi soft olmadı bas flashı rahata et güzel kardeşim