N8 Belle cfw Kurtulus40 belle final 07-05-2012

Sponsorlu Bağlantılar

batmanyavuz

batmanyavuz

Üye
Pro Edition v7'yi kullandıktan sonra buna geçtim. Tarayıcı eski usulde ama 8.3 olmuş ve tarayıcının Pro Edition'dakını solladiğını çok rahat söyleyebilirim. Şimdilik cfwde son derece hızlı. Teşekkürler.
 


ahmetdemircim

Üye
Pro Edition v7'yi kullandıktan sonra buna geçtim. Tarayıcı eski usulde ama 8.3 olmuş ve tarayıcının Pro Edition'dakını solladiğını çok rahat söyleyebilirim. Şimdilik cfwde son derece hızlı. Teşekkürler.
Zaten pro editiondaki browser gerçek 8.3 html5 puanı 256+9 ve browser mark puanı 28000–29000 arası. Fakat tam port edilememişki problemli. Çoğu sitede takılıyor sayfada gezinirken. Eğer bu cfw html5ten bu puanları alamıyorsa henüz 8.3 olmamış demektir
 

hus.277

Üye
kurtuluş kardeş harika olmuş eline sağlık .hava şimdi widgeti çalışıyor hava tahmin widgeti çalışmıyor.Ayrıca başlama müziğini değiştiremiyorum .Z diskine ayarlamışsın.kapanış gif i ve müziğide olmuyor.Diğer bütün proğramlar harika olmuş. Birde mesaj yada not alırken harfe bastığımızda hemen diğer harfe geçiyor yani çok hızlı harfi değiştirmeye zaman kalmadan diğer harfe atlamak zorunda kalıyoruz.haliyle silip yeniden yazmak zorunda kalıyorum hızı biraz düşürürsen sevinirim.Birde dışarda iken GÜNDÜZLERİ telefon çalığında maalesef kimin aradığını ve cevap vermek için herhangi bir tş gözükmemesi yani ekran siyahta kalıyor ama telefon çalıyor.ancak tuş açma yandaki tuşla açarsam ekran geliyor.bu olay sadece gündüzleri oluyor. çözersen sevinirim.(aslında en önemlisi de bu)
Ellerine ve yüreğine sağlık .....
kurtulus kardeş cevap verirsen mutlu edersin bizi
 

ggokhan008

Üye
arkadaslar taylorunkinden dönmeye degermi ?
 
batmanyavuz

batmanyavuz

Üye
  • Beğen
Tepkiler: SuaT6027
ANIL

ANIL

Admin
Yavuz browser mark testinden kaç puan alıyorsun?
 

ggokhan008

Üye
Şahsen tarayıcının pro editiondan daha hızlı olduğunu gördüm, sistem gayet hızlı, şarj daha iyi gidiyor, öneririm.

kardes acabc taylorunkini kullandinmi ? Ona göre sistem hizi nasil ? Tarayici pek önemli degl aslinda opera kullaniyorum.. Nadiren kend.i browserini kullanirim .. Sistem hızı, menudeki kasmalar ana ekran geçisleri bos ram miktarı ... Bunlar önemli aslında ?? Kurtulus v4 hosuma gtmemisti bu nasil bi tek turkce olcak dye bunu yuklemeye degermi ????
 
ANIL

ANIL

Admin
 
batmanyavuz

batmanyavuz

Üye
kardes acabc taylorunkini kullandinmi ? Ona göre sistem hizi nasil ? Tarayici pek önemli degl aslinda opera kullaniyorum.. Nadiren kend.i browserini kullanirim .. Sistem hızı, menudeki kasmalar ana ekran geçisleri bos ram miktarı ... Bunlar önemli aslında ?? Kurtulus v4 hosuma gtmemisti bu nasil bi tek turkce olcak dye bunu yuklemeye degermi ????

Hız ve menüde kasma konusunda Taylor'la aynı diyebilirim. Pil süresi bana daha iyi gibi geldi. Tarayıcı önemsiz, Ingilizce sorun değil diyosan boşuna uğraşma derim.
 

ggokhan008

Üye
Hız ve menüde kasma konusunda Taylor'la aynı diyebilirim. Pil süresi bana daha iyi gibi geldi. Tarayıcı önemsiz, Ingilizce sorun değil diyosan boşuna uğraşma derim.

tesekkurler gerçekleri söyledigin için kardesim...
 
ANIL

ANIL

Admin
Arada puan farkı var ben onu anlamış değilim.. kurtuluş hocanın 26bin puanlarda alıyor yani orjinalle aynı puan.. taylorun ise 29bin puan alıyor..

---------- Eklendi @ 00:37:48 ---------- Yazıldı @ 00:36:04 ----------

Ben teşekkür ederim yardımcı olabildiysem ne mutlu bana.

---------- Eklendi @ 00:35:05 ---------- Yazıldı @ 00:34:27 ----------



23979 çıktı.

Orjinalde alınan değer diyebiliriz 26ya kadar yolu var orjinalin.. Taylor 29bin nasıl oluyor peki..
 
batmanyavuz

batmanyavuz

Üye
Arada puan farkı var ben onu anlamış değilim.. kurtuluş hocanın 26bin puanlarda alıyor yani orjinalle aynı puan.. taylorun ise 29bin puan alıyor..

Epey düşük o zaman benim sonuç. Ancak taylorunkine göre baya iyi geldi bana, bizzat denediğim siteler var.
 
ANIL

ANIL

Admin
Orjinalden 1 puan yükseldi sadece benim.. Taylorun sürümünü denemedim.. Pek fark göremedim ben taylorun sadece tarayıcı dosyalarını bulursam denerim..
 
SuaT6027

SuaT6027

Üye
arkadaşlar defalarca kez test ettim her birinde farklı sonuçlar aldım... Bu taayıcıyı test eden siteler bağlantınızın hızına göre değişiyor. 23000 le 27000 arasında gidip geliyor değer...
 
  • Beğen
Tepkiler: Nextman
ANIL

ANIL

Admin
arkadaşlar defalarca kez test ettim her birinde farklı sonuçlar aldım... Bu taayıcıyı test eden siteler bağlantınızın hızına göre değişiyor. 23000 le 27000 arasında gidip geliyor değer...

Aynen kardeşim ama taylor sürümünde 29000 alanlar var. Ne kadar fark yapacaksa artık
 
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
Kimse üstüne alınmasın ama biraz şöle yaşı yeten biri olarak ericsson 688 telefonlu yıllarımı düşününce biraz acımasız bir tüketici konumuna düşüyoruz gibi geliyor bana notlarla zil sesi yaptığımız ve baz istasyonu dibinde olduğumuz halde çekmeyen telefonlu yılları hatırlayarak elimizdeki cfw yada orjinal sürümleri uzay ötesi teknolojiye geçirmek istemek biraz garip geliyor.Saygılarımla.(h)
 
  • Beğen
Tepkiler: Dandanakan92
ANIL

ANIL

Admin
Kimse üstüne alınmasın ama biraz şöle yaşı yeten biri olarak ericsson 688 telefonlu yıllarımı düşününce biraz acımasız bir tüketici konumuna düşüyoruz gibi geliyor bana notlarla zil sesi yaptığımız ve baz istasyonu dibinde olduğumuz halde çekmeyen telefonlu yılları hatırlayarak elimizdeki cfw yada orjinal sürümleri uzay ötesi teknolojiye geçirmek istemek biraz garip geliyor.Saygılarımla.(h)

Seninle aynı düşünüyorum ama malesef doymuyoruz.
 
  • Beğen
Tepkiler: Nextman


Üst Alt