aldıktan sonra pişman olmak istemiyorum gerçekten o kadar para çöpe atmayalım son karar galaxy s2 mi diyorsunuz suanda piyasada genel anlamda en iyi telefon s2 demi![]()
fiyat aralığını kaldıralım en iyi telefon nedir galaxy nexus mu yoksa![]()
ya al s2 ben 7 aydır kullanıyorum bıkmadım resmi güncelleme de geldi
bence al neye kafan takılırsa klongs a sorarsın eminim elindne geldiğince yardımcı da olur
galaxy s2 ortalama 750-900 tl arasında fiyata alıcam o yüzden para sıkıntı olmucak)
yüz fln tanıyomuş ics 4.0 android fln wrmıs ne bilem reklamda cıkıor![]()
tek sebep dış görnüş her galaxy aynı görünüşhavası yok hiç
bide ram işlemci hızı yazmıyor alırken dier telefonlara göre nasıl bu özellkleri ?
cok iyimiş ace s5830i var suan bende 290mb zaten 200ünü kullanıyo allahsz telefonbize bişey kalmıyor
![]()
1 gb ram 834 mb i kullanabiliyorsun 200-300 arası yiyor boşta
onu telefonmu yiyor 
ya bu androidde çaylak sayılırım daha çok fazla bilgi sahibi değilim henüz o yüzden bişey danışacağım
sony xperia s te 1 gb ram var telefon üzerinde çalışan uygulamalara girdiğimde ortalama 175 mb ram kullanımı 465 mb da boşta görülüyor
bu ifadeye bakarsak geriye kalan 36o mb ram nerdeonu telefonmu yiyor
üstelik senin verdiğin rakamlara bakarsak ram kullanımı vs. samsung galaxy s2 daha iyi görünüyor ama arkadaşla daha yeni kıyasladık abartmıyorum xperia s çok daha akıcı çalıştırıyor android 2.3.7 sürümünü
walla anlamadım bu işten bişey![]()
birşey daha danışmak istiyorum orta tuşa basılı tuttgmda en son görevler çıkıyor ama samsunglardaki gibi sonlandırma seçeneği yok memory booster diye bir ram temizleyici programı indirdim yorumlarına yok telefonum uçuyo falan yazmışlar çok kısa bir süre sonra kapattığı uygulamalar tekrar açılıyor yani bir faydasını görmedim gerçek anlamda görev sonlandıran görev yöneticsi tarzı program varmı android markette
hepsi öyle bir süre sonra kendiliğinden açılıyor ics de o çözüldü arka plana limit getirebiliyorsun
yaw arkadaş eskiden herkesin kanısını bir ya da bir kaç modeldeydi o model harici diğer modellere alma diye başlanırdı eleştirilere şimdi deme şansın yok o kadar ço kseçenek ve güçlü canavar varki![]()
