Andorid OS Telefon Alıcam Yardım..

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
cewikkuwwet01

cewikkuwwet01

Üye


---------- Post added at 00:19:46 ---------- Previous post was at 00:19:24 ----------

yaw nokia 2100 varken iphone mi vardı :D
 


izmailov3

Üye
    Konu Sahibi
aldıktan sonra pişman olmak istemiyorum gerçekten o kadar para çöpe atmayalım son karar galaxy s2 mi diyorsunuz suanda piyasada genel anlamda en iyi telefon s2 demi :D
 
cewikkuwwet01

cewikkuwwet01

Üye
senin söylediğin fiyat aralığına göre en iyisi :oke:
 
klongs

klongs

Üye
aldıktan sonra pişman olmak istemiyorum gerçekten o kadar para çöpe atmayalım son karar galaxy s2 mi diyorsunuz suanda piyasada genel anlamda en iyi telefon s2 demi :D

ya al s2 ben 7 aydır kullanıyorum bıkmadım resmi güncelleme de geldi
 

izmailov3

Üye
    Konu Sahibi
fiyat aralığını kaldıralım en iyi telefon nedir galaxy nexus mu yoksa :D
 

izmailov3

Üye
    Konu Sahibi
galaxy s2 ortalama 750-900 tl arasında fiyata alıcam o yüzden para sıkıntı olmucak :))
 
cewikkuwwet01

cewikkuwwet01

Üye
ya al s2 ben 7 aydır kullanıyorum bıkmadım resmi güncelleme de geldi


bak kefilinde var :D bence al neye kafan takılırsa klongs a sorarsın eminim elindne geldiğince yardımcı da olur
 

izmailov3

Üye
    Konu Sahibi
tek sebep dış görnüş her galaxy aynı görünüş :D havası yok hiç :) bide ram işlemci hızı yazmıyor alırken dier telefonlara göre nasıl bu özellkleri ?
 
klongs

klongs

Üye
tek sebep dış görnüş her galaxy aynı görünüş :D havası yok hiç :) bide ram işlemci hızı yazmıyor alırken dier telefonlara göre nasıl bu özellkleri ?

1 gb ram 834 mb i kullanabiliyorsun 200-300 arası yiyor boşta
 

izmailov3

Üye
    Konu Sahibi
cok iyimiş ace s5830i var suan bende 290mb zaten 200ünü kullanıyo allahsz telefon :D bize bişey kalmıyor :D

---------- Post added at 00:34:08 ---------- Previous post was at 00:32:32 ----------

neyse artık telefonu alınca sizlere dönerim tekrar yardımcı oldunuz için teşekkürler
 
klongs

klongs

Üye
cewikkuwwet01

cewikkuwwet01

Üye
1 gb ram 834 mb i kullanabiliyorsun 200-300 arası yiyor boşta


ya bu androidde çaylak sayılırım daha çok fazla bilgi sahibi değilim henüz o yüzden bişey danışacağım

sony xperia s te 1 gb ram var telefon üzerinde çalışan uygulamalara girdiğimde ortalama 175 mb ram kullanımı 465 mb da boşta görülüyor
bu ifadeye bakarsak geriye kalan 36o mb ram nerde :) onu telefonmu yiyor

üstelik senin verdiğin rakamlara bakarsak ram kullanımı vs. samsung galaxy s2 daha iyi görünüyor ama arkadaşla daha yeni kıyasladık abartmıyorum xperia s çok daha akıcı çalıştırıyor android 2.3.7 sürümünü

walla anlamadım bu işten bişey :D
 
klongs

klongs

Üye
ya bu androidde çaylak sayılırım daha çok fazla bilgi sahibi değilim henüz o yüzden bişey danışacağım

sony xperia s te 1 gb ram var telefon üzerinde çalışan uygulamalara girdiğimde ortalama 175 mb ram kullanımı 465 mb da boşta görülüyor
bu ifadeye bakarsak geriye kalan 36o mb ram nerde :) onu telefonmu yiyor

üstelik senin verdiğin rakamlara bakarsak ram kullanımı vs. samsung galaxy s2 daha iyi görünüyor ama arkadaşla daha yeni kıyasladık abartmıyorum xperia s çok daha akıcı çalıştırıyor android 2.3.7 sürümünü

walla anlamadım bu işten bişey :D

1gb in tamamını kullanamıyorsun bir kısmı telefona gidiyor ama 360 mb da çok fazla nasıl oldu anlamadım ikincisi 2.3.7 2.3.6 dan daha iyi stabil
 
cewikkuwwet01

cewikkuwwet01

Üye
birşey daha danışmak istiyorum orta tuşa basılı tuttgmda en son görevler çıkıyor ama samsunglardaki gibi sonlandırma seçeneği yok memory booster diye bir ram temizleyici programı indirdim yorumlarına yok telefonum uçuyo falan yazmışlar çok kısa bir süre sonra kapattığı uygulamalar tekrar açılıyor yani bir faydasını görmedim gerçek anlamda görev sonlandıran görev yöneticsi tarzı program varmı android markette
 
klongs

klongs

Üye
birşey daha danışmak istiyorum orta tuşa basılı tuttgmda en son görevler çıkıyor ama samsunglardaki gibi sonlandırma seçeneği yok memory booster diye bir ram temizleyici programı indirdim yorumlarına yok telefonum uçuyo falan yazmışlar çok kısa bir süre sonra kapattığı uygulamalar tekrar açılıyor yani bir faydasını görmedim gerçek anlamda görev sonlandıran görev yöneticsi tarzı program varmı android markette

hepsi öyle bir süre sonra kendiliğinden açılıyor ics de o çözüldü arka plana limit getirebiliyorsun
 
karayel90

karayel90

Üye
yaw arkadaş eskiden herkesin kanısını bir ya da bir kaç modeldeydi o model harici diğer modellere alma diye başlanırdı eleştirilere şimdi deme şansın yok o kadar ço kseçenek ve güçlü canavar varki :D

Android pazarı karışabilir sonuçta 4 çekirdekliler geliyor ne olacağı belli olmaz

Bende 4 çekirdeklileri bekliyom dayım ingiltereden getircek.Şu an s2 kullanıyorum Onuda o getirdi Htc one x yada huawei ascend D Quad Getirtmeyi düşünüyorum
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

kaygisiz43
Cevap
29
Görüntüleme
2K
Cevap
15
Görüntüleme
700
bozkirdangelen
Cevap
11
Görüntüleme
1K
_ardaa


Üst Alt