MertcaN9
Üye
Çünkü kullanmadığın işletim sistemi hakkında yorum yapamazsın. Ben kullanıyorum, evet, çünkü şu an bilgisayarım yok ve onunla yapabileceğimin en iyisini yapmaya çalışıyorum, bu kabul edip etmeme meselesi değil, apple ve ios en iyisi değiller. Madem ios en iyi, sen neden apple kullanmıyorsun o zaman?
----------Eklendi @ 20:18:39 ---------- Yazıldı @ 20:17:37 ----------
Hayatında ios mu kullandın? Davulun sesi uzaktan hoş gelir...
peki kim en iyisi symbian^3 mü

yapmayın lütfen gerçekçi olalım biraz
:
. neyse seviyesiz ve de bilgisiz bir tartışma bana göre değil. dediğim gibi sadece kuyruk acısı yaşayan biri İos symbian^3 den kötü der. ayrıca ben fanboy filan değilim 2 laf öğrenip burda sarfetme bari sende daha symbian^3 seviyorum ama saçmalamıyorum ayrıca sana dediğime bir cevap ver hele Elinde ki cihazın kanı gibi tarayıcısı var iken İOS tarayıcısı uçuyor arkadaşım.
