Telefon Tavsiyesi c6-01 mi samsung galaxy s mi.

Sponsorlu Bağlantılar

S.E.C.R.E.T

S.E.C.R.E.T

Üye
@Ricochet kardeşim kararımdan vazgeçtim . Galaxy s alıcam .
 


Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
işte tek kotu bir sorun ıcs 4.0 gelmiyor s e ama samsung ona gore uyumunu yapıp sürecekmiş diyolar ıcs yi ne kadr doğru bilmiyorum

onu gözden geçirmişler de undertaker(yeni adıyla n.a.w.y)" galiba gelmeyecek,gelmese de cynagen(galiba böyle yazılıyordu) mod var"(yanlış hatırlamıyorsam,hatam varsa affola) diyordu.bu arada galaxy s bence olmaz.c6-01 den anca s2 ya da 4s e geçilir...(kanımca)
 
  • Beğen
Tepkiler: ~N.A.W.Y~
aleranol

aleranol

Üye
abicim android i olan arkadaşım telefonu düşürdü yani s1 i telefon yamuldu :D benimkini (eski halterci olan ve şu anda komando başçavuşu olan) babam fırlattı :( ama hiç bişi olmadı aradaki fark bu:yuru ve c6 çok da şık o galaxy bence çok kaba duruyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan
Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
abicim android i olan arkadaşım telefonu düşürdü yani s1 i telefon yamuldu :D benimkini (eski halterci olan ve şu anda komando başçavuşu olan) babam fırlattı :( ama hiç bişi olmadı aradaki fark bu:yuru ve c6 çok da şık o galaxy bence çok kaba duruyor.

:oke:c6nın çok daha şık durduğu kanısındayım
 
aleranol

aleranol

Üye
ya nokia dayanıklı göz alıcı aynı zamanda canavar gibi telefonlar üretiyor(kullanmayı bilene) Bakın 10 dakka içinde kesin Fandroidci damlayacak bu yoruma :D

samsung da ne var adam bi işlemci koymuş gerisini koy vermiş :kop:
 
cengizx1

cengizx1

Üye
arkdasım bence c6-01 daha iyi bende c6-01 kullanıcısıyım telımı degısmem yanı ıstedıgım herseyı hemen hemen yapıyorum bu sadece benım fıkrım :oke:
 
atakan25

atakan25

Üye
elimde c6-01 gibi bir telefon varken galaxy s almam ama galaxy s üstün bir telefondur orası doğrudur ama kalite kusurlu
 
cengizx1

cengizx1

Üye
tm da c6-01den vazgecme derım bence ;)
 
yeauw

yeauw

Üye
kardeş c6 01 im 2 m den uçtu zemin betondu bide ben tekme attım camın üstünde süzüldü arka kapağı fırladı telefon kesiin gitti dedim kaldırdım baktım çizik yoktu sonra ne olur blmyom ama telefonun şimdi sorunsuz görünüyor çok şükür :)) galax yi uçarken görmedm ama bu da aklında olsun :) ama illede android dersen bilmem nokıa dan bişeyler beklyorum yoksa okadar yeni telefonunu belle deilde android yapardı demi ;)
 
By_GaBLiN

By_GaBLiN

Üye
bizim arkadaşlarda da var c6-01 güzel telefon ama üstüne biraz daha ekleyebilirsen c7 al
 
Türe

Türe

Üye
işte tek kotu bir sorun ıcs 4.0 gelmiyor s e ama samsung ona gore uyumunu yapıp sürecekmiş diyolar ıcs yi ne kadr doğru bilmiyorum

hacı o olmasa bile custom romlar yeter be ;)

----------Eklendi @ 22:22:15 ---------- Yazıldı @ 22:21:28 ----------

abicim android i olan arkadaşım telefonu düşürdü yani s1 i telefon yamuldu :D benimkini (eski halterci olan ve şu anda komando başçavuşu olan) babam fırlattı :( ama hiç bişi olmadı aradaki fark bu:yuru ve c6 çok da şık o galaxy bence çok kaba duruyor.

nokia malzemeyi kaliteli kullanıyor :)
 
yeauw

yeauw

Üye
e tabi c7 autofocus nfc 1 ghz fln +ları var :D
 
DenizhaNq

DenizhaNq

Üye
galaxy s bi ay kullandım hız olarak falan gayet iyi internet tarayıcısı falan ama oyun yüklemek için uğraştırıyor uygun dosyaları bulmak falan gerçi pek uğraşmadım ondandır.. şahsen benim nokia takıntım olmasa alırdım öyle bi takıntın yoksa tabi ki galaxy s...
 
toligargala

toligargala

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşlar bu konuyu açalı baya olmuş her ikisini kullanıyorum telefonları c6 ve glxys ... galaxy s 1 hafta kullanıp c6 tıyı kullanmaya başladım glaxys c6 yı ezer geçer biçer döver abi dokunmatık kalitesinden tut görüntüsünden uygulamalarından hızından tarayıcısından oyun performansından her şeyiyle üstün her ikisini kullanıyorum bence c6 galaxy s karşılastırmak yanlış galaxy s iphone 4 le karşılaştırmak gerek :D
 

groupertekin

Üye
Bir kere Samsung kullandım kullandığım güne lanet etti bir daha samsung almak mı tövbe.Şimdi C6-01 aldım memnunum telefonumdan.Samsung 10 milyarlık telefonda üretse yinede almam.Kalas gibi bir model o,ekran çözünürlüğü desen berbat.İphone alamıyorsan hiç değiştirme telefonunu kullan c6'nı.
 
cortex47

cortex47

Üye
Bir kere Samsung kullandım kullandığım güne lanet etti bir daha samsung almak mı tövbe.Şimdi C6-01 aldım memnunum telefonumdan.Samsung 10 milyarlık telefonda üretse yinede almam.Kalas gibi bir model o,ekran çözünürlüğü desen berbat.İphone alamıyorsan hiç değiştirme telefonunu kullan c6'nı.

Pardon da Galaxy S'in çözünürlüğü övündüğün c6-01'den daha yüksek. Bu arada bu iPhone neymiş be arkadaş, tekrar söylüyorum, kullandığın en kötü işletim sistemi iOS'tur...
 
SilentOne

SilentOne

Üye
daha 20 günlük telefon için ypma bunu
 
Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
bence de satma..
 
joe_cenk

joe_cenk

Üye
C6 mükemmel telefon değişme bence :)
 
Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
Pardon da Galaxy S'in çözünürlüğü övündüğün c6-01'den daha yüksek. Bu arada bu iPhone neymiş be arkadaş, tekrar söylüyorum, kullandığın en kötü işletim sistemi iOS'tur...

Görsellik olarak ve kişiselleştirilebilirlik olarak geride kalsa da,stabilite olarak MeeGo'yla birlikte en iyi işletim sistemi.600 MHz'e rağmen 3Gs bile üstün performans gösteriyor.
 


Üst Alt