işte tek kotu bir sorun ıcs 4.0 gelmiyor s e ama samsung ona gore uyumunu yapıp sürecekmiş diyolar ıcs yi ne kadr doğru bilmiyorum
abicim android i olan arkadaşım telefonu düşürdü yani s1 i telefon yamuldubenimkini (eski halterci olan ve şu anda komando başçavuşu olan) babam fırlattı
ama hiç bişi olmadı aradaki fark bu
ve c6 çok da şık o galaxy bence çok kaba duruyor.
c6nın çok daha şık durduğu kanısındayım
) galax yi uçarken görmedm ama bu da aklında olsun
ama illede android dersen bilmem nokıa dan bişeyler beklyorum yoksa okadar yeni telefonunu belle deilde android yapardı demi işte tek kotu bir sorun ıcs 4.0 gelmiyor s e ama samsung ona gore uyumunu yapıp sürecekmiş diyolar ıcs yi ne kadr doğru bilmiyorum
abicim android i olan arkadaşım telefonu düşürdü yani s1 i telefon yamuldubenimkini (eski halterci olan ve şu anda komando başçavuşu olan) babam fırlattı
ama hiç bişi olmadı aradaki fark bu
ve c6 çok da şık o galaxy bence çok kaba duruyor.


Bir kere Samsung kullandım kullandığım güne lanet etti bir daha samsung almak mı tövbe.Şimdi C6-01 aldım memnunum telefonumdan.Samsung 10 milyarlık telefonda üretse yinede almam.Kalas gibi bir model o,ekran çözünürlüğü desen berbat.İphone alamıyorsan hiç değiştirme telefonunu kullan c6'nı.
Pardon da Galaxy S'in çözünürlüğü övündüğün c6-01'den daha yüksek. Bu arada bu iPhone neymiş be arkadaş, tekrar söylüyorum, kullandığın en kötü işletim sistemi iOS'tur...
