m542tf
Üye
kötüyse sen kullanma kardeş ama dandik telefonları da övüp milleti yanlış yonlendirmemek lazım
hiçbir telefonu övmüyorum senin gibi.... Dandik telefonlar işte buna

kötüyse sen kullanma kardeş ama dandik telefonları da övüp milleti yanlış yonlendirmemek lazım

hiçbir telefonu övmüyorum senin gibi.... Dandik telefonlar işte buna![]()
![]()
![]()

c6-01 dandık bı telefon degıl bence kardeşım samsunları göturen sadce androıd isletım sıstemı bence başka bı halta yaramz , samsung androıdle guzell bnce gersı boş![]()
karar senin 
S almışın iyi olmuş . Bende C7 mi satıp yeni bir telefon alıcam . 3gs diye düşünüyordum fakat Galaxy s çok cezbediyor .
