Telefon Tavsiyesi c6-01 mi samsung galaxy s mi.

Sponsorlu Bağlantılar

m542tf

m542tf

Üye


qsaw

qsaw

Üye
Arkadaşım Android sistemle bir alıp veremediğin yoksa al ama öncelikle ne için kullanacağın önemli onuda yaz
 
toligargala

toligargala

Üye
    Konu Sahibi
aldım arkadaşlar hem c6 kullanaca hem galaxy s ikisini de kullanacam
 
^BaRoN^

^BaRoN^

Üye
adam zengin :D
 
toligargala

toligargala

Üye
    Konu Sahibi
yok zengilik değil kardeşim sadece elektronik cihazları seviyorum c6 ya belle gelecek o üzden satmıyorum
 
bebe_ruhi

bebe_ruhi

Üye
bende de e 7 var 50 euro takasla galaxy 1 alacaktim ama vazgectim :aha:
 

hasancamas

Üye
c6-01 dandık bı telefon degıl bence kardeşım samsunları göturen sadce androıd isletım sıstemı bence başka bı halta yaramz , samsung androıdle guzell bnce gersı boş ;)
 
marsharun

marsharun

Üye
Kesinlikle alma. S2 olsa al derdim fakat gerek yok s e. Telefonun güzel bakma sen millete. İlerde para biriktir güzel bi telefon al.
 
cortex47

cortex47

Üye
c6-01 dandık bı telefon degıl bence kardeşım samsunları göturen sadce androıd isletım sıstemı bence başka bı halta yaramz , samsung androıdle guzell bnce gersı boş ;)

Yok be hacı, bence bada da çok sağlam. Fena stabil ve hızlı. Daha önceden çıksaydı, androidi tehdit edebilirdi bence...
 
S.E.C.R.E.T

S.E.C.R.E.T

Üye
S almışın iyi olmuş . Bende C7 mi satıp yeni bir telefon alıcam . 3gs diye düşünüyordum fakat Galaxy s çok cezbediyor .
 
tuzluca76

tuzluca76

Üye
İyi bir takas yapıp kurtulmuşsun kardeş hayırlı olsun. Bence C6-01 ini sat. Belle telefonu çok değiştiriyor ama genel anlamda tatmin edici değil Android in yanında. Ama Anna ya karşı fazlasıyla tatmin edecektir. Ama yinede sen bilirsin :)
 
polluxea♪

polluxea♪

Üye
tabii ki galaxy s dostum...suan C6'nın ekranında bi akıllı telefon kullanmak hem cok zor hem keyifsiz (kendi fikrimi söylüyorum bayaa test etme fırsatı buldum) yani,oyun oynasan küçük,video izlesen yne öyle yanii keyif vermiyo anlatabildimmi..bence suan en küçük akıllı telefon ekranı 3,5 inc olmalı yani daha küçügü tat vermiyo adama...o yüzden galaxy s dyorum ben sana.ya da git bi teknoloji marketine ikisinede bak kullan braz hangisi daha keyifli görceksin zaten :good: karar senin :)
 
SilentOne

SilentOne

Üye
glaksi s iyi telefon android desen işlemci desen ama illa symbian alıcam diosan c6-01 al yok nette rahat gezicem oyun uygulama diyosan glaksi s al
 
yutkun

yutkun

Üye
bencede nokia c6_01 daha güzel
 
SilentOne

SilentOne

Üye
daha güzelde artık symbian ölü yatırım olr
 
S.E.C.R.E.T

S.E.C.R.E.T

Üye
C6-01 nasıl daha güzel ya ? Bilmediğimiz 2 Ghz işlemci mi var ? :ehe:
 
Ricochet

Ricochet

Üye
S almışın iyi olmuş . Bende C7 mi satıp yeni bir telefon alıcam . 3gs diye düşünüyordum fakat Galaxy s çok cezbediyor .

C7 den sonrası ancak iphone 4S olur.Sakın öyle bir hataya düşme arkadaş.

 
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan
Türe

Türe

Üye
Galaxy s c6-01 i ezer gecer ;)
 
SilentOne

SilentOne

Üye
işte tek kotu bir sorun ıcs 4.0 gelmiyor s e ama samsung ona gore uyumunu yapıp sürecekmiş diyolar ıcs yi ne kadr doğru bilmiyorum
 


Üst Alt