joe_cenk
Üye
arkadaşlar bu konuyu açalı baya olmuş her ikisini kullanıyorum telefonları c6 ve glxys ... galaxy s 1 hafta kullanıp c6 tıyı kullanmaya başladım glaxys c6 yı ezer geçer biçer döver abi dokunmatık kalitesinden tut görüntüsünden uygulamalarından hızından tarayıcısından oyun performansından her şeyiyle üstün her ikisini kullanıyorum bence c6 galaxy s karşılastırmak yanlış galaxy s iphone 4 le karşılaştırmak gerek![]()
Yok ya iphone 4 de az gelir sen pc lerle karşılaştır.(mesela core i7) dersen belki gene yetimeş samsung s e ama idare edercez artık

internette karsilastirmalara bakabilirsin.


:
