Telefon Tavsiyesi c6-01 mi samsung galaxy s mi.

Sponsorlu Bağlantılar

joe_cenk

joe_cenk

Üye
arkadaşlar bu konuyu açalı baya olmuş her ikisini kullanıyorum telefonları c6 ve glxys ... galaxy s 1 hafta kullanıp c6 tıyı kullanmaya başladım glaxys c6 yı ezer geçer biçer döver abi dokunmatık kalitesinden tut görüntüsünden uygulamalarından hızından tarayıcısından oyun performansından her şeyiyle üstün her ikisini kullanıyorum bence c6 galaxy s karşılastırmak yanlış galaxy s iphone 4 le karşılaştırmak gerek :D

Yok ya iphone 4 de az gelir sen pc lerle karşılaştır.(mesela core i7) dersen belki gene yetimeş samsung s e ama idare edercez artık :d:
 


necoloks

Üye
hiç kaçırma al hemen birader
 
Türe

Türe

Üye
Yok ya iphone 4 de az gelir sen pc lerle karşılaştır.(mesela core i7) dersen belki gene yetimeş samsung s e ama idare edercez artık :d:

Iphone 4 le yarısamaz , htc desıre s le veya xperıa neo v yle kapısır ;)
 

kerem_16

Üye
Böyle bi soru yok:D tabiki samsung galaxy s daha
 
Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
Biraz araştır istersen.;)

[video]http://www.google.com.tr/url?sa=t&rct=j&q=iphone4 galaxy s i eziyor&source=video&cd=2&ved=0CDwQtwIwAQ&url=http% 3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DY0BMBiYEKVE& ctbm=vid&ei=wsQST-jdPMKG4gSYr6j5Aw&usg=AFQjCNGcP4NL2jJZ94hp4E8Yf5VS0 qYEsQ&cad=rja[/video]
 
yeauw

yeauw

Üye
yaw kardeş geç orayı Iphone nerdeee galaxy nerde :)) Iphone 4 s kamerasından bide galaxy kamerasından bak :)))
 

groupertekin

Üye
Pardon da Galaxy S'in çözünürlüğü övündüğün c6-01'den daha yüksek. Bu arada bu iPhone neymiş be arkadaş, tekrar söylüyorum, kullandığın en kötü işletim sistemi iOS'tur...

Ben Samsungun ekran çözürünürlüğü C6dan yüksek demedim bu 1,Madem en kötü işletim sistemi ios o zaman niye ipad kullanıyorsun ? :D Kabul etsende etmesende ios ve apple dünyanın en iyisi
 
pRime.

pRime.

Üye
Tartışılacak konu değil, en basitinden gta 3'ü iphone 4, galaxy s'in yarısı gücündeki gpu ile galaxy s'ten çok daha akıcı oynatıyor. O biraz daha araştır diyen arkadaş kendi telefonunda 1.3 ghz overclockla zar zor oynuyor o oyunu. :oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: MertcaN9
Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
Tartışılacak konu değil, en basitinden gta 3'ü iphone 4, galaxy s'in yarısı gücündeki gpu ile galaxy s'ten çok daha akıcı oynatıyor. O biraz daha araştır diyen arkadaş kendi telefonunda 1.3 ghz overclockla zar zor oynuyor o oyunu. :oke:

Bilmem orasını da,iPhone'un ayrı bir dünya olduğunu herkesin kabul etmesi gerek..
 
  • Beğen
Tepkiler: groupertekin ve MertcaN9
"ForeverAlone"

"ForeverAlone"

Üye
Galaxy S asla iPhone 4 ile yarışamaz.

Samsung Galaxy S'i iPhone 4'e rakip olarak çıkardı arkadaşım.4S'in gelmesi gecikincede Samsung bekleyemedi ve Galaxy S II'yi çıkardı.Millet de iPhone 4'e karşı çıkardı sandı.İşin aslı öyle değil.Sistem özellikleri olarak karşılaştırabilir ama kesinlikle iPhone 4 bu bir gerçek :)

Zaten şuan kimsede Apple olmamasının sebebi fiyatı
:d:
 
  • Beğen
Tepkiler: ~N.A.W.Y~, Cihanî Sultan ve MertcaN9
MertcaN9

MertcaN9

Üye
bazı arkadaşlar ne yapmaya çalışıyor anlamış değilim. İOS şu an zirvede olduğunu bambaşka bir dünya olduğunu ne zaman kabullenecekler :D en başta da cortex47 arkadaşımızın kabullenmesi gerek sanırım :kop:
 
  • Beğen
Tepkiler: groupertekin
PriZm

PriZm

Üye
ForeverAlone";4213498][COLOR=Black][B] Samsung Galaxy S'i iPhone 4'e rakip olarak çıkardı arkadaşım.4S'in gelmesi gecikincede Samsung bekleyemedi ve Galaxy S II'yi çıkardı.Millet de iPhone 4'e karşı çıkardı sandı.İşin aslı öyle değil.Sistem özellikleri olarak karşılaştırabilir ama kesinlikle iPhone 4 bu bir gerçek :) Zaten şuan kimsede Apple olmamasının sebebi fiyatı[/B][/COLOR]:d:[/QUOTE][COLOR="Silver' Alıntı:
mantıklı.
----------Eklendi @ 19:15:51 ---------- Yazıldı @ 19:15:36 ----------

[/COLOR]
bazı arkadaşlar ne yapmaya çalışıyor anlamış değilim. İOS şu an zirvede olduğunu bambaşka bir dünya olduğunu ne zaman kabullenecekler :D en başta da cortex47 arkadaşımızın kabullenmesi gerek sanırım :kop:

:ehe:
 
atakan25

atakan25

Üye
İOS kesinlikle en kötü işletim sistemi değil belkide en iyisi
 
cortex47

cortex47

Üye


Ben Samsungun ekran çözürünürlüğü C6dan yüksek demedim bu 1,Madem en kötü işletim sistemi ios o zaman niye ipad kullanıyorsun ? :D Kabul etsende etmesende ios ve apple dünyanın en iyisi

Çünkü kullanmadığın işletim sistemi hakkında yorum yapamazsın. Ben kullanıyorum, evet, çünkü şu an bilgisayarım yok ve onunla yapabileceğimin en iyisini yapmaya çalışıyorum, bu kabul edip etmeme meselesi değil, apple ve ios en iyisi değiller. Madem ios en iyi, sen neden apple kullanmıyorsun o zaman?

----------Eklendi @ 20:18:39 ---------- Yazıldı @ 20:17:37 ----------

bazı arkadaşlar ne yapmaya çalışıyor anlamış değilim. İOS şu an zirvede olduğunu bambaşka bir dünya olduğunu ne zaman kabullenecekler :D en başta da cortex47 arkadaşımızın kabullenmesi gerek sanırım :kop:

Hayatında ios mu kullandın? Davulun sesi uzaktan hoş gelir...

----------Eklendi @ 20:19:33 ---------- Yazıldı @ 20:18:39 ----------

İOS kesinlikle en kötü işletim sistemi değil belkide en iyisi

iOs en iyisi değil, ısrar ediyorum ki en kötü işletim sistemidir smartphone'larda kullanılan.
 


Üst Alt