Telefon Tavsiyesi c6-01 mi samsung galaxy s mi.

Sponsorlu Bağlantılar

MertcaN9

MertcaN9

Üye
Çünkü kullanmadığın işletim sistemi hakkında yorum yapamazsın. Ben kullanıyorum, evet, çünkü şu an bilgisayarım yok ve onunla yapabileceğimin en iyisini yapmaya çalışıyorum, bu kabul edip etmeme meselesi değil, apple ve ios en iyisi değiller. Madem ios en iyi, sen neden apple kullanmıyorsun o zaman?

----------Eklendi @ 20:18:39 ---------- Yazıldı @ 20:17:37 ----------



Hayatında ios mu kullandın? Davulun sesi uzaktan hoş gelir...

peki kim en iyisi symbian^3 mü :kop::kop: yapmayın lütfen gerçekçi olalım biraz:oke:
 


PriZm

PriZm

Üye
peki madem ios en kotu(!) OS,

o zaman uygulama ureticileri neden ios a agirlikli calisiyor?
 
  • Beğen
Tepkiler: MertcaN9
MertcaN9

MertcaN9

Üye
Yoo, değil.

Çok mu komik?

----------Eklendi @ 20:21:18 ---------- Yazıldı @ 20:20:23 ----------



Hayır, Android, herhangi bir yerde Symbian en iyisi dediğimi duydun mu hiç? He ios'tan iyidir, orası kesin...

aradaşım sen symbianı seviyor olabilirsin ama bu gerçkelere karşı gözünü kapatman çok yanlış. iki dakikanı ayır da bizimle tartışacağına ufak bir araştırma yap rica ederim sana şu an çok komik kelimeler sarf ediyorsun çünkü piyasanın lideri İOS sen symbian ile mukayese ediyorsun yapma be abi :kop::kop::kop: biz symbian kullanıcılarının hayellerinin bile ulaşamadığı yerlere onlar ulaştı uygulamalar oyunlar stabilite aldı başını gidiyor sen ne diyorsun :ehe bende seviyorum symbian^3 ü ama asla ondan iyisi oldumu körü körüne iddalarda bulunmuyorum
 
cemsidar

cemsidar

Üye
Beyler lütfen atışmayalım.
 
MertcaN9

MertcaN9

Üye
ne kaldı geriye
 
cortex47

cortex47

Üye
aradaşım sen symbianı seviyor olabilirsin ama bu gerçkelere karşı gözünü kapatman çok yanlış. iki dakikanı ayır da bizimle tartışacağına ufak bir araştırma yap rica ederim sana şu an çok komik kelimeler sarf ediyorsun çünkü piyasanın lideri İOS sen symbian ile mukayese ediyorsun yapma be abi :kop::kop::kop: biz symbian kullanıcılarının hayellerinin bile ulaşamadığı yerlere onlar ulaştı uygulamalar oyunlar stabilite aldı başını gidiyor sen ne diyorsun :ehe bende seviyorum symbian^3 ü ama asla ondan iyisi oldumu körü körüne iddalarda bulunmuyorum

Komik kelimeler sarfeden ben değilim. Şu yukarıda yazdıkların kimin komik duruma düştüğünün göstergesi. Uygulama oyun diyorsun da, sen hiç ios kullandın mı? Uygulamalara para vermemek için jailbreak yaptın mı, jailbreak'li bir cihazın stabilitesini ölçtün mü? Hiç bir şey bilmiyorsun. Symbian ios'un sunamadığı bir çok özellik sunuyor. Uygulama yazan insanlar zeki çünkü, ios'taki bedava uygulamalar çok kötü ve sıradan. Paralı uygulamaları da insanlar alıyor, neden, çünkü bir apple ürüü alabilen insan o uygulamaya o parayı verebilecek insandır. Her zaman zengine çalışılır, daha çok para kazanırsın çünkü. En basit pazarlama stratejisidir bu.

----------Eklendi @ 20:38:21 ---------- Yazıldı @ 20:37:27 ----------

Uygulamalarla ilgili yazdıklarım üstteki nawy adlı arkadaşa.

----------Eklendi @ 20:39:51 ---------- Yazıldı @ 20:38:21 ----------

 
MertcaN9

MertcaN9

Üye
Komik kelimeler sarfeden ben değilim. Şu yukarıda yazdıkların kimin komik duruma düştüğünün göstergesi. Uygulama oyun diyorsun da, sen hiç ios kullandın mı? Uygulamalara para vermemek için jailbreak yaptın mı, jailbreak'li bir cihazın stabilitesini ölçtün mü? Hiç bir şey bilmiyorsun. Symbian ios'un sunamadığı bir çok özellik sunuyor. Uygulama yazan insanlar zeki çünkü, ios'taki bedava uygulamalar çok kötü ve sıradan. Paralı uygulamaları da insanlar alıyor, neden, çünkü bir apple ürüü alabilen insan o uygulamaya o parayı verebilecek insandır. Her zaman zengine çalışılır, daha çok para kazanırsın çünkü. En basit pazarlama stratejisidir bu.

kendini çok yüksekte görme babam da yıllardır IPHONE var ve bende 3 sene kullandım gerektiği yerde parasını çatır çatır verip aldım uygulamaları neyin davasını yapıyorsun sen esas sen bir tart kendini 1 sene kullanıp kullanmadığın bile meçhu. telefonu nasıl kullandığın taleplerinin ne olduğuna bağlı beni estetik açıdan tatmin etmiyordu C7'ye geçtim çok yakında da N9 alacam baba ise hala kullanıyor çatır çatır telefon biraz yukardan bakmayı kes de gerçeklere var derim. senin elinde ki E7 nin tarayıcısı kanı kalır İOS'un yanında madem kullandığını idda ediyorsun bunu en iyi sen bilirsin arkadaşım

----------Eklendi @ 20:41:58 ---------- Yazıldı @ 20:40:30 ----------

Arkadaşım, git biraz ios kullan öyle gel fanlığını yap bari ya. Youtube videolarıyla nereye kadar.

senin yaşın kadar kullanmışlığım var dert etme arkadaşım hala da babam kullanıyor ha senin ne ölçüde kullandığın meçhu tabi ona yorum yapamam burnunu biraz indir ve de savunduğun saçmalığın farkına var ben fanlık yapmıyorum ama gerçekler acıdır kuyruk acısı yaşamayan insan tutupta symbian^3 İOStan üstün deme saçmalığına girmez
 
cortex47

cortex47

Üye
kendini çok yüksekte görme babam da yıllardır IPHONE var ve bende 3 sene kullandım gerektiği yerde parasını çatır çatır verip aldım uygulamaları neyin davasını yapıyorsun sen esas sen bir tart kendini 1 sene kullanıp kullanmadığın bile meçhu. telefonu nasıl kullandığın taleplerinin ne olduğuna bağlı beni estetik açıdan tatmin etmiyordu C7'ye geçtim çok yakında da N9 alacam baba ise hala kullanıyor çatır çatır telefon biraz yukardan bakmayı kes de gerçeklere var derim. senin elinde ki E7 nin tarayıcısı kanı kalır İOS'un yanında madem kullandığını idda ediyorsun bunu en iyi sen bilirsin arkadaşım

----------Eklendi @ 20:41:58 ---------- Yazıldı @ 20:40:30 ----------



senin yaşın kadar kullanmışlığım var dert etme arkadaşım hala da babam kullanıyor ha senin ne ölçüde kullandığın meçhu tabi ona yorum yapamam burnunu biraz indir ve de savunduğun saçmalığın farkına var ben fanlık yapmıyorum ama gerçekler acıdır kuyruk acısı yaşamayan insan tutupta symbian^3 İOStan üstün deme saçmalığına girmez

Nerede boş beleş savunma var, sende. Üstte demişsin 3 sene kullandım, altta diyorsun ki yaşın kadar iphone kullandım. 1 seneden fazladır ipad kullanıyorum. Baban tabi çatır çatır kullanır, benim dedem de çatır çatır kullanır ona versem bir iphone. Bunun işletim sisteminin kalitesiyle ne alakası var? Söylediğin tek şey benim burnumun havada olduğu. Gerçekler senin gibi fanboylara vurunca acısı hakaret etmeye çalışmakla çıkıyor sanırım. Symbian^3'ün iOS'tan birçok üstünlüğü bulunduğunu söylemiştim sana. Aksini düşünseydin zaten ios'u savunur, hangi konularda üstün olduğunu söylerdin, sürekli kendini tekrarlamazdın. Gerçekler senin dediğin gibi, acıdır.
 
"ForeverAlone"

"ForeverAlone"

Üye
Arkadaşlar cortex47'yi kayda almayın.Evde bir tane 3GS bir tanede iPhone 4S var.Hepsini boool boool inceliyorum.Kesinlikle dünyanın en gelişmiş işletim sistemi.Android'de güzel şahsen ben fandroidçiyim ama iOS ayrı bir dünya bu gerçek.
 
MertcaN9

MertcaN9

Üye
Nerede boş beleş savunma var, sende. Üstte demişsin 3 sene kullandım, altta diyorsun ki yaşın kadar iphone kullandım. 1 seneden fazladır ipad kullanıyorum. Baban tabi çatır çatır kullanır, benim dedem de çatır çatır kullanır ona versem bir iphone. Bunun işletim sisteminin kalitesiyle ne alakası var? Söylediğin tek şey benim burnumun havada olduğu. Gerçekler senin gibi fanboylara vurunca acısı hakaret etmeye çalışmakla çıkıyor sanırım. Symbian^3'ün iOS'tan birçok üstünlüğü bulunduğunu söylemiştim sana. Aksini düşünseydin zaten ios'u savunur, hangi konularda üstün olduğunu söylerdin, sürekli kendini tekrarlamazdın. Gerçekler senin dediğin gibi, acıdır.

Senin ucuza dediğin uygulamaların kaçı Nokianın ucuz uygulamalarından daha kötü ? neyse arkadaşım seninle bir tartışmaya giremiyecem çünkü son derece seviyesiz oluyor sana gereken cevabı ben ve yukarda bir çok arkadaş vermiş zaten deden IPHONE kullanamaz bunuda bil arkadaşım. IPAD kullanıyormuşsun :hmmm. neyse seviyesiz ve de bilgisiz bir tartışma bana göre değil. dediğim gibi sadece kuyruk acısı yaşayan biri İos symbian^3 den kötü der. ayrıca ben fanboy filan değilim 2 laf öğrenip burda sarfetme bari sende daha symbian^3 seviyorum ama saçmalamıyorum ayrıca sana dediğime bir cevap ver hele Elinde ki cihazın kanı gibi tarayıcısı var iken İOS tarayıcısı uçuyor arkadaşım.
 
cortex47

cortex47

Üye
ForeverAlone";4214479][COLOR="Black' Alıntı:
Arkadaşlar cortex47'yi kayda almayın.Evde bir tane 3GS bir tanede iPhone 4S var.Hepsini boool boool inceliyorum.Kesinlikle dünyanın en gelişmiş işletim sistemi.Android'de güzel şahsen ben fandroidçiyim ama iOS ayrı bir dünya bu gerçek.[/COLOR]

He seni mi alsınlar, bir apple fanboyunu? Jailbreak yapmamışsın sanırım. Hangi açılardan en gelişmiş? Söyle de biz de bilelim hangi açılarmiş.
 
MertcaN9

MertcaN9

Üye
ForeverAlone";4214479][COLOR=Black][B]Arkadaşlar cortex47'yi kayda almayın.Evde bir tane 3GS bir tanede iPhone 4S var.Hepsini boool boool inceliyorum.Kesinlikle dünyanın en gelişmiş işletim sistemi.Android'de güzel şahsen ben fandroidçiyim ama iOS ayrı bir dünya bu gerçek.[/B][/COLOR][/QUOTE] kale alan yok zaten de. bende symbiancıyım koyu bir symbiancıyım ama saçmalamıyorum arkadaşın kuyruk acısı var ama para vermek zoruna gitmiştir uygulamalara. Hepside verdiğin paranın hakkını veren uygulamalar. onu geçtim tarayıcısı bile elinde ki E7'yi katlıyor. ben C7'yi savunmuyorum İOS karşısında ama. fanboy arkadaşın ta kendisi körü körüne tartışmaya giriyor bilgisiz girilen tartışma böyle sonuçlar doğrur.[COLOR="Silver' Alıntı:
----------Eklendi @ 20:57:24 ---------- Yazıldı @ 20:55:31 ----------

[/COLOR]
He seni mi alsınlar, bir apple fanboyunu? Jailbreak yapmamışsın sanırım. Hangi açılardan en gelişmiş? Söyle de biz de bilelim hangi açılarmiş.

faturalı telefonumdan çaıtr çatır yazın gecelerce yotube vb. sitelerden filim izledim IPHONE ile sen elinde ki cihaz ile bir yapmayı densene onu dona dona yada kanı gibi çalışa çalışa anca artık
 
cortex47

cortex47

Üye
Senin ucuza dediğin uygulamaların kaçı Nokianın ucuz uygulamalarından daha kötü ? neyse arkadaşım seninle bir tartışmaya giremiyecem çünkü son derece seviyesiz oluyor sana gereken cevabı ben ve yukarda bir çok arkadaş vermiş zaten deden IPHONE kullanamaz bunuda bil arkadaşım. IPAD kullanıyormuşsun :hmmm. neyse seviyesiz ve de bilgisiz bir tartışma bana göre değil. dediğim gibi sadece kuyruk acısı yaşayan biri İos symbian^3 den kötü der. ayrıca ben fanboy filan değilim 2 laf öğrenip burda sarfetme bari sende daha symbian^3 seviyorum ama saçmalamıyorum ayrıca sana dediğime bir cevap ver hele Elinde ki cihazın kanı gibi tarayıcısı var iken İOS tarayıcısı uçuyor arkadaşım.

Uçmaca fln yok, ben daha iyi olsan neden iOS'u kötüleyeyim? Mantıklı argümanlarla gelmezsen senin için seviyesiz görünür tabi bu konuşma. Kuyruk acısından kastın nedir? Sana binbir kanıtla symbian ios'tan daha iyidir diyorum, sen nedense tutturmuşsun bir kuyruk acısı gidiyorsun, demek ki sende varmış bir acı. Bende ne kuyruk acısı olacak, iPad kullanan benim zaten. Yukarıdakileri okuyan insanlar zate anlar kimin bilgisiz olduğunu. Bu arada sürekli çökeceğine %10 daha yavaş olsun, bana uyar...
 
MertcaN9

MertcaN9

Üye
Uçmaca fln yok, ben daha iyi olsan neden iOS'u kötüleyeyim? Mantıklı argümanlarla gelmezsen senin için seviyesiz görünür tabi bu konuşma. Kuyruk acısından kastın nedir? Sana binbir kanıtla symbian ios'tan daha iyidir diyorum, sen nedense tutturmuşsun bir kuyruk acısı gidiyorsun, demek ki sende varmış bir acı. Bende ne kuyruk acısı olacak, iPad kullanan benim zaten. Yukarıdakileri okuyan insanlar zate anlar kimin bilgisiz olduğunu. Bu arada sürekli çökeceğine daha yavaş olsun, bana uyar...

elle tutulur hiç bir yanı yok arkadaşım gel gözümün önünde karşılaştıralım kim daha iyi video izliyor kullanmasını bilirsen ne yapmak istediğini bilirsen o cihaz en iyisi arkadaşım telefon ile çatır çatır her gece film izliyordum o cihazla.talepler ne ise onu verir o cihaz.. ya piyasanın lideri olan bir telefonu batmış durumda olan bir işletim sistemi ile kıyas ediyoruz resmen saçmalık ya arkadaş aç gözlerini artık ya. senin kullandığın telefona yalan makinesi gibi bir uygulama gelir mi zannediyorsun sen hayallerin bile erişmez oraya. of of neyse herkes sana karşı geliyorsa artık bir dur yani.
 
cortex47

cortex47

Üye
kale alan yok zaten de. bende symbiancıyım koyu bir symbiancıyım ama saçmalamıyorum arkadaşın kuyruk acısı var ama para vermek zoruna gitmiştir uygulamalara. Hepside verdiğin paranın hakkını veren uygulamalar. onu geçtim tarayıcısı bile elinde ki E7'yi katlıyor. ben C7'yi savunmuyorum İOS karşısında ama. fanboy arkadaşın ta kendisi körü körüne tartışmaya giriyor bilgisiz girilen tartışma böyle sonuçlar doğrur.


----------Eklendi @ 20:57:24 ---------- Yazıldı @ 20:55:31 ----------



faturalı telefonumdan çaıtr çatır yazın gecelerce yotube vb. sitelerden filim izledim IPHONE ile sen elinde ki cihaz ile bir yapmayı densene onu dona dona yada kanı gibi çalışa çalışa anca artık

Neden o kadar para verdiğim aletin uygulamalarına bu kadar para vereyim? Hepsi hakkını veren uygulama he? Söyle bakalım o zaman, 500$'lık bir uygulama ne yapmalı sence?

Bu arada benim onu tarayıcıdan yapmama gerek yok, sen önce iphone 4'le 720p mkv dosyasını sorunsuz çalıştır da öyle gel (ipucu: AVplayer kullan, en iyisidir.). Bir de dikkat et bakalım youtube uygulaması ile c7'nin arasında 720p video streaming'de hangisi daha hızlı?
 
"ForeverAlone"

"ForeverAlone"

Üye
He seni mi alsınlar, bir apple fanboyunu? Jailbreak yapmamışsın sanırım. Hangi açılardan en gelişmiş? Söyle de biz de bilelim hangi açılarmiş.

Dünyadaki en büyük pixel yoğunluğuna sahip o cihaz. (330 PPI) Gözle görülemeyecek derecede keskin ;)
Dünyanın en gelişmiş uygulama marketi (520.000) uygulama ücretsiz ;)
En hassas dokunmatik ekran (Ekrana dokunmana gerek yok kapasitif elektronlar havada yakalayabiliyor dokunmatiği)"dene görürsün" ;)

En kolay kullanım (iOS'u kullanmak gerçekten çok kolay ayrıca içeriğide bol)
Tüm şirketler iPhone için uygulama çıkarıyor (Bilen biliyor);)

Vee en önemlisi sen.Masada iPhone 4 görünce gözlerin takılıyor değilmi ;)
 
cortex47

cortex47

Üye
elle tutulur hiç bir yanı yok arkadaşım gel gözümün önünde karşılaştıralım kim daha iyi video izliyor kullanmasını bilirsen ne yapmak istediğini bilirsen o cihaz en iyisi arkadaşım telefon ile çatır çatır her gece film izliyordum o cihazla.talepler ne ise onu verir o cihaz.. ya piyasanın lideri olan bir telefonu batmış durumda olan bir işletim sistemi ile kıyas ediyoruz resmen saçmalık ya arkadaş aç gözlerini artık ya. senin kullandığın telefona yalan makinesi gibi bir uygulama gelir mi zannediyorsun sen hayallerin bile erişmez oraya. of of neyse herkes sana karşı geliyorsa artık bir dur yani.

Talep ettiğim şey elimdeki tablete bir usb bellek bağlamak. İnternetteki flash videoları izleyebilmek, flash oyunları oynamak, blutooth ile dosya alıp gönderebilmek, ekranı kişiselleştirebilmek, bütün bunları yaparken aletin kasmaması. Emin ol ki ben bu cihazı kullanmayı biliyorum, ama cihaz yetersiz, ben ne yapayım.
 
"ForeverAlone"

"ForeverAlone"

Üye
Neden o kadar para verdiğim aletin uygulamalarına bu kadar para vereyim? Hepsi hakkını veren uygulama he? Söyle bakalım o zaman, 500$'lık bir uygulama ne yapmalı sence?

Bu arada benim onu tarayıcıdan yapmama gerek yok, sen önce iphone 4'le 720p mkv dosyasını sorunsuz çalıştır da öyle gel (ipucu: AVplayer kullan, en iyisidir.). Bir de dikkat et bakalım youtube uygulaması ile c7'nin arasında 720p video streaming'de hangisi daha hızlı?

Donanım haber iPhone 4 ile 720 p mkv dosyalarını oynatıyor zaten.Hiçmi inceleme videosu incelemedin:d:

Ayrıca takılma olmadan bunu kendileri de belirtiyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: MertcaN9
MertcaN9

MertcaN9

Üye
Talep ettiğim şey elimdeki tablete bir usb bellek bağlamak. İnternetteki flash videoları izleyebilmek, flash oyunları oynamak, blutooth ile dosya alıp gönderebilmek, ekranı kişiselleştirebilmek, bütün bunları yaparken aletin kasmaması. Emin ol ki ben bu cihazı kullanmayı biliyorum, ama cihaz yetersiz, ben ne yapayım.

peki bu kadar tartıştık o zaman koy elini kalbine ve dürüstçe söyle bana Elinde ki cihaz (E7) senin isteklerini karşılıyormu seni her anlamda tatmin ediyormu. veyahut bir İOS kadar zengin bir dünya sunuyor mu sana bunu dürüstçe soruyorum bak
 


Üst Alt