Komik kelimeler sarfeden ben değilim. Şu yukarıda yazdıkların kimin komik duruma düştüğünün göstergesi. Uygulama oyun diyorsun da, sen hiç ios kullandın mı? Uygulamalara para vermemek için jailbreak yaptın mı, jailbreak'li bir cihazın stabilitesini ölçtün mü? Hiç bir şey bilmiyorsun. Symbian ios'un sunamadığı bir çok özellik sunuyor. Uygulama yazan insanlar zeki çünkü, ios'taki bedava uygulamalar çok kötü ve sıradan. Paralı uygulamaları da insanlar alıyor, neden, çünkü bir apple ürüü alabilen insan o uygulamaya o parayı verebilecek insandır. Her zaman zengine çalışılır, daha çok para kazanırsın çünkü. En basit pazarlama stratejisidir bu.
----------Eklendi @ 20:38:21 ---------- Yazıldı @ 20:37:27 ----------
Uygulamalarla ilgili yazdıklarım üstteki nawy adlı arkadaşa.
----------Eklendi @ 20:39:51 ---------- Yazıldı @ 20:38:21 ----------
Arkadaşım, git biraz ios kullan öyle gel fanlığını yap bari ya. Youtube videolarıyla nereye kadar.