Telefon Tavsiyesi c6-01 mi samsung galaxy s mi.

Sponsorlu Bağlantılar

PriZm

PriZm

Üye
c6-01 mi samsung galaxy s mi.

konuya bak birde tartıstıgımız seylere bak.
 


Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
Komik kelimeler sarfeden ben değilim. Şu yukarıda yazdıkların kimin komik duruma düştüğünün göstergesi. Uygulama oyun diyorsun da, sen hiç ios kullandın mı? Uygulamalara para vermemek için jailbreak yaptın mı, jailbreak'li bir cihazın stabilitesini ölçtün mü? Hiç bir şey bilmiyorsun. Symbian ios'un sunamadığı bir çok özellik sunuyor. Uygulama yazan insanlar zeki çünkü, ios'taki bedava uygulamalar çok kötü ve sıradan. Paralı uygulamaları da insanlar alıyor, neden, çünkü bir apple ürüü alabilen insan o uygulamaya o parayı verebilecek insandır. Her zaman zengine çalışılır, daha çok para kazanırsın çünkü. En basit pazarlama stratejisidir bu.

----------Eklendi @ 20:38:21 ---------- Yazıldı @ 20:37:27 ----------

Uygulamalarla ilgili yazdıklarım üstteki nawy adlı arkadaşa.

----------Eklendi @ 20:39:51 ---------- Yazıldı @ 20:38:21 ----------



Arkadaşım, git biraz ios kullan öyle gel fanlığını yap bari ya. Youtube videolarıyla nereye kadar.

Ne yani İOS sandığımız kadar mükemmel değil mi?Bi' şu jailbreak meselesini pm'den atsanız,olmaz mı?
 
SeniGördüm

SeniGördüm

Üye
<p>
<span style="font-family:century gothic;">kardeşim galaxy s &ccedil;ok g&uuml;zel bir telefon alıp almamak senin kararın ama belkide 4.0 ICS g&uuml;ncellemesi gelmeyecek.Bunuda belirtmekte fayda var.ama bu fıstık gibi bir cihaz olduğunu değiştirmiyor.c6-01 ise belle ile &ccedil;ok g&uuml;zel olacaktır biraz daha bekleyip belle g&uuml;ncellemesi geldikten sonra bunu d&uuml;ş&uuml;nmeni tavsiye ederim.elbetteki karar senin.</span></p>
 
Tuba

Tuba

Üye
arkadaş konuyu açmış telefonu almış :locked:
 


Üst Alt