Yurdun İlk 4.Günü Kavga

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Revengeful

Emekli Yönetici
9. sınıftayken keşif amaçlı 4lere gitmiştim. Aman Allahım ses yok ışık yok. Korkmuştum:d:

Aynen öyle oluyor :D sınıf yükseldikçe ortam kararıyor gittikçe :D


----------Eklendi @ 12:18:29 ---------- Yazıldı @ 12:18:01 ----------

Zaten lise 4ler yarım sene gelirler :D
 


Mert

Mert

Üye


Aynen öyle oluyor :D sınıf yükseldikçe ortam kararıyor gittikçe :D


----------Eklendi @ 12:18:29 ---------- Yazıldı @ 12:18:01 ----------

Zaten lise 4ler yarım sene gelirler :D
Otobüsten tanıdık bir abi vardı. Bize ne işiniz var burda yerler sizi demişti:D
 
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
pofff isin yokmuu:ehe
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Liseliler sizi.. :haha:

:D
 
  • Beğen
Tepkiler: 'Patron
'İbrahim'

'İbrahim'

Üye
ne bu ya komedi valla :D
 
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
ugrasma yaaa.komik olmus seni abime soylycem gibi
kendin artistlik yapip diklenseydn keskee
neyse salla kasinma bence kolay kapanmis
 

enkazcı

Üye
    Konu Sahibi
ugrasma yaaa.komik olmus seni abime soylycem gibi
kendin artistlik yapip diklenseydn keskee
neyse salla kasinma bence kolay kapanmis
abime söylemeseydim 2 göz mor dudak patlamış boyun çizik olarak eve gelecektim ama :d:
 
  • Beğen
Tepkiler: Tuba.Erva

enkazcı

Üye
    Konu Sahibi
:d:
 
'Lorelai

'Lorelai

Üye
Yazdım konuya hemen popüler oldu yaa :cool
 
greenmile

greenmile

Üye
Yurt cemaat yurdumu?
 

Silinen Üye 2149105

Kapalı Hesap
artis ne arar la okulda

okul okul değil artis mektebi mübarek
 
RonaS

RonaS

Üye
Hala Bu Reis Meis Gibi Karınca Beynini Doldurmayan İnsanlar Var mı ? :D Olum Sizin Devriniz Bitti Çocuk olmayın Az Biraz Beyinsiz Herifler.
 
Myking1810

Myking1810

Üye
vaybe kardeşim senin başına gelen 1999 yılındada benim başıma geldi bende ankara kalecik'te 1 sene yurtta kaldım o reis dediğine bizde başkan diolardı.ilk hafta bende kavga etmiştim ama ben kimseye söylemedim dayak yedim okul bana zindan olmuştu .1 ay sonra bizde kafa dengi 6 kişilik bi çete kurmuştuk hergün kavga yapıyoduk okumak için değil kauga çıkarmak için okula gidiyoduk çok bıçak yedim bütün liselerle kavga yapmışızdır süper liseye kök söktürüyoduk ozamanla karizma diyodum neyse sonuca gelelim şuan ne oldu sıradan bi hayat yağlı paslı bi işyerinde çalışıyorum yani karizma yapalım derken hayatımız çizilmiş....!
 
  • Beğen
Tepkiler: 'Patron
'Lorelai

'Lorelai

Üye
Benden kopya çekmiş :cool
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt