vaybe kardeşim senin başına gelen 1999 yılındada benim başıma geldi bende ankara kalecik'te 1 sene yurtta kaldım o reis dediğine bizde başkan diolardı.ilk hafta bende kavga etmiştim ama ben kimseye söylemedim dayak yedim okul bana zindan olmuştu .1 ay sonra bizde kafa dengi 6 kişilik bi çete kurmuştuk hergün kavga yapıyoduk okumak için değil kauga çıkarmak için okula gidiyoduk çok bıçak yedim bütün liselerle kavga yapmışızdır süper liseye kök söktürüyoduk ozamanla karizma diyodum neyse sonuca gelelim şuan ne oldu sıradan bi hayat yağlı paslı bi işyerinde çalışıyorum yani karizma yapalım derken hayatımız çizilmiş....!